مکالمه جالب یک پرسپولیسی با اسکوچیچ و ناراحتی تلخ سرمربی تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محسن عاشوری سرمربی مستعفی تیم بادران تهران گفت: تصمیم عاقلانه در مورد دراگان اسکوچیچ ادامه همکاری با او است.

خبرورزشی - محسن عاشوری در مورد عملکرد تیم ملی در منامه گفت: آنچه که من از تیم ملی در منامه دیدم این بود که تیم ملی بازی به بازی هماهنگ تر می‌شد و اوج هماهنگی تیم ملی در بازی با عراق بود که حتی یک فرصت هم به تیم حریف نداد و جدا از گلی که به ثمر رساند می‌توانست سه گل دیگر به ثمر برساند و با نتیجه ی ۴-۰ عراق را شکست دهد.

وی اضافه کرد: این نشان می‌دهد که تاثیرات حضور اسکوچیچ در تیم ملی مثبت بوده و تصمیم عاقلانه ادامه همکاری با او است. البته که تیم ملی برای صعود مقتدرانه به جام جهانی باید بهتر شود و روی نقاط ضعف خود کار کند که حتما سرمربی تیم ملی هم به این موضوع اشراف دارد.

عاشوری در خصوص اینکه آیا بهتر نیست تیم ملی در این برهه از زمان به دنبال یک مربی بزرگ تر باشد؟ گفت: تجربه ثابت کرده مربیان کروات در فوتبال ایران موفق بوده اند. آنها فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسند و مسایل بدنی برای آنها اهمیت بالایی دارد که این موضوع به موفقیت در زمین فوتبال کمک می‌کند.

وی اضافه کرد: لزوما مربی تیم ملی نباید اسمی‌باشد. مربی که بتواند روی تیم تاثیر بگذارد کافی است و اسکوچیچ این کار را به خوبی انجام داده است.

عاشوری ادامه داد: یک بار که مربی خوشه طلایی بودم با اسکوچیچ در هتل المپیک برخورد کردم. بانی این دیدار وحید هاشمیان بود. از مصاحبه‌هایی که علیه او می‌شد ناراحت بود. به شوخی به او گفتم مهم نیست که دیگران در مورد تو چه می‌گویند. مهم این است که من تو را قبول دارم که خندید! خارج از شوخی من اسکوچیچ را زمانی که سرمربی تیم ملوان می‌شناختم و مربیگری او را دنبال می‌کردم. او در هر تیمی بوده تاثیر مثبت از خود به جا گذاشته است و عملکرد او در تیم ملی نشان داد اگر بازیکنان بزرگ و تیم‌های بزرگ در اختیار داشته باشد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در حال حاضر و با توجه به تاثیر مثبتی که در تیم ملی از خود به جا گذاشته تصمیم عاقلانه ادامه همکاری با او است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    واقعاً نکته جالبی گفت اگر دنبال نتیجه هستیم که اسکوچیچ گرفت خوب هم گرفت، ولی اگه دنبال اسم هستیم مورینیو، کلینزمن، اصلا ویلموتس هم هست، شاید این دفعه گوشمون نکند!! (البته این دفعه سرمون رو با خودشون می بره) !!! خیلی هم باشکوه طلوع میکنیم البته از آخر!!! آخه مربی اسمی کاربلد رو زمین نمی‌مونه که بیاد ایران! کاش اساتید فوتبالمون که متخصص نادیده گرفتن ایویچ، برانکو و کیروش بودن دست از سر اسکوچیچ برمیداشتن و به همون کارشناسی برنامه‌ فوتبالی برتر اکتفا میکردن
  • بهزاددهنایی IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    سلام و عرض ادب آقای محسن عاشوری اسطوره و تکنیکی ترین فوتبالیست دهه60 پرسپولیس با آن درک وتکنیک بالا و پاس گلهای رویایی به عابدیان هرگز فراموش نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی