نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پروین رکورددار برتری پرسپولیس مقابل تراکتور/ جایگاه برانکو و قلعه‌نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو تیم پرسپولیس و تراکتور برگزارکننده بازی سوپرجام فوتبال ایران خواهند بود و برتری برای دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که تیم برنده می‌تواند با کسب این جام با انگیزه‌تر در ادامه رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا کند.

خبرورزشی – دو تیم پرسپولیس و تراکتور در طول تاریخ فوتبال ایران ۴۷ بار به مصاف هم رفته اند که بیست و یک برد از آن پرسپولیس بوده و ۱۰ بازی را نیز تراکتور برنده شده است. در این بین ۱۶ بازی نیز به تساوی کشیده شده است.

رکورددار موفقیت در عرصه مربیگری نیز علی پروین است. پروین با ۱۲ حضور روی نیمکت مقابل تراکتور ۹ برد و ۳ تساوی کسب کرده است و برانکو ایوانکوویچ نیز از ۸ بار حضور مقابل تراکتور ۴ برد و ۴ تساوی کسب کرده و در مکان دوم قرار گرفته است.

تونی اولیویرا مربی پرتغالی مقابل پرسپولیس ۴ بازی روی نیمکت نشست که حاصلش ۳ برد و یک باخت بود و در مکان سوم قرار گرفته است.

همچنین امیر قلعه نویی با پنج بار نشستن روی نیمکت تراکتور مقابل پرسپولیس و کسب ۲ برد، ۲ تساوی و یک باخت رده چهارم را به خود اختصاص داده است.

پرگل ترین برد پرسپولیس مقابل تراکتور با نتیجه ۵ بر ۲ بوده است که در فصل ۷۹-۷۸ رقم خورد.

همچنین پرگل ترین برد تراکتور مقابل پرسپولیس نیز با نتیجه ۴ بر یک بود که در لیگ برتر سال ۱۳۹۱ به دست آمد.

پرسپولیس در آخرین بازی که مقابل تراکتور صف‌آرایی کرد موفق شد این تیم را در تبریز با تک گل سید جلال حسینی شکست دهد. نکته جالب اینجاست که حالا رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی است این در حالی است که خطیبی در نیم فصل اول سرمربی آلومینیوم اراک بود و پرسپولیس تنها باخت خود را در لیگ برتر مقابل این تیم اراکی با هدایت رسول خطیبی متحمل شد.

حالا این بازی برای هر دو تیم بسیار حساس است چرا که تراکتوری ها می خواهند انتقام شکست قبلی را از پرسپولیس بگیرند و از طرفی پرسپولیسی‌ها نیز می خواهند تلافی باخت به آلومینیوم اراک را بر سر رسول خطیبی در تراکتور در بیاورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی