نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
گلایه اسپانسر از استقلال/ خلف وعده باشگاه استقلال به کادر فنی قبلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود اینکه اسپانسر باشگاه استقلال دستمزد کادر فنی گذشته این تیم را به حساب این باشگاه واریز کرده است این باشگاه از پرداخت آن خودداری می‌کند!

خبرورزشی - کادر فنی سابق باشگاه استقلال ۴۰ درصد از دستمزد خود را دریافت نکرده است در حالی که قرار بود این میزان در دو قسط و در فروردین و اردیبهشت به حساب آنها واریز شود.

آنها قبول کرده بودند با دریافت ۶۵ درصد از دستمزد خود، باشگاه استقلال را ترک کنند اما تاکنون ۲۵ درصد دریافتی داشته اند. باشگاه استقلال در پاسخ به کادر فنی سابق استقلال گفته بود به دلیل تغییرات مدیریتی قادر به واریز پول به حساب آنها نیست و اکنون نیز می گوید این پول باید به حساب استراماچونی واریز شود.

برخی از اعضای سابق کادر فنی استقلال تصمیم به شکایت گرفته اند که یکی از آنها سعید عزیزیان است که شکایت خود را در کمیته تعیین وضعیت طرح کرده است.

های وب اسپانسر باشگاه استقلال هم از خلف وعده باشگاه نسبت به کادر فنی سابق گله مند است و این موضوع را به باشگاه یادآور شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • x IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    اون موقعی که مدیرای ما عرب و رسول پناه و هاشمی و نبی و اینا بودن و داشتن تیم مارو نابود میکردن بهمون میخندیدن.... خدا جای حق نشسته الان همون بلاها داره سر خودتون میاد.
    • لنگ جهانی شد IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      آره مثلا شماها خیلی خوبین کسی هم نمیدونه چیکاره هستین حالا برو تا کامنت بعدی چیزی نمونده
    • شه IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      الان 6 ساله وضع استقلال همینه! بزرگوار همین الانو نگاه کن کل بازیکنان، مربیان، طرفداران و حتی هیئت مدیره نوچه وزیر میگن مددی خیانت کرده باید بره ولی وزیر میگه نه! مجیدی رفته مربی خارجی با 900میلیون آورده، نامداری میگه پولشو من میدم ولی نوچه وزیر میگه نمیخوایم! وضعیت پولهای خرج شده در اسقلالم مشخص نیست، حتی وزیر نمیاد بگه چجوری اسپانسر استقلال نصف اسپانسر لنگ قرارداد بسته اونم با شرکتهای زیرمجموعه دولت! سال قبلم این سیرکو با سعادتمند(کارمند رسمی وزارت ورزش) اجرا کرد، سالهای قبلم ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی