جدایی اسکوچیچ به ضرر این سه پرسپولیسی است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از اخبار عجیب پس از بازگشت تیم ملی ایران از منامه به تهران پایان قرارداد دراگان اسکوچیچ و احتمال قطع همکاری با او بود.

خبرورزشی- همه چیز از صحبت های دو پهلوی رئیس فدراسیون فوتبال آغاز شد. شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال ایران پس از ورود کاروان تیم ملی به پایتخت، خود را در محاصره خبرنگاران دید و دقایقی با آنها صحبت کرد و البته از پاسخ روشن به پرسش‌ها طفره رفت اما نوع صحبت هایش طوری بود که خبرنگاران حاضر در صحنه، اینطور برداشت کردند که او حمایت لازم را برای ادامه کار اسکوچیچ ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد ادامه حضور اسکوچیچ تصریح کرد: «انشالله، حالا باید جلوتر برویم و این کاری است که باید برود در هیئت رئیسه. هیئت رئیسه بالاترین مرجع تصمیم گیری است. جا دارد از برادران خوبم و سرکار خانم موسوی تشکر کنم. باید آنجا بررسی کنیم. فوتسال و فوتبال بانوان را داریم و فوتبال مسیرش به روشنی مشخص است. امیدوارم همه به روشنی این مسیر کمک کنیم. امیدوارم همه باعث و بانی خوشحالی ملت عزیزی شویم که روزهای سختی را از نظر اقتصادی می‌گذرانند. امیدوارم در روزهای واپسین این دولت و دولت مستقر جدید، فوتبال را ببینند و امکان مالی را فراهم کنند تا در این راستا برنامه ریزی کنیم. فوتبال به دنبال این است که اعتبارش را برگرداند و در این راه گام برداشته. بحث تجاری کردن فوتبال مبحث بسیار بسیار مهمی است که تفاوت این فدراسیون با قبلی را رقم خواهد زد. من فکر می‌کنم شباهت های ما در دیگر موضوعات هم با فدراسیون های قبلی کمتر است. به همین دلیل شما می‌بینید تیم ملی ایران اعتبارش را کسب می‌کند و همه ابزار و امکان را فدراسیون در اختیار قرار داده تا تیم ملی سربلندانه، سرافرازانه، مدبرانه و شکوهمندانه قدم در این مسیر بردارد. انشالله مدیریت فدراسیون و دوستان من در این راستا فضا را باز کنیم و متبحرانه جلو برویم و گام بردارم.»

شهاب الدین عزیزی خادم در پایان در پاسخ به خبرنگاران سمج که به دنبال گرفتن جواب قطعی به سوال خود بودند، گفت: «آقای اسکوچیچ زحماتش قابل تقدیر است. ما احترام می‌گذاریم به ایشان، ما هم تمام قد تا امروز که بودیم همه کنار هم بودیم و این را قطعا هیئت رئیسه تصمیم می‌گیرد. اینکه قراردادش تمام شده بله اما فدراسیون مبنای تصمیماتش جمعی است. من به عنوان عضوی از فدراسیون، تابع تصمیم جمع هستم و برنامه ریزی خواهم کرد و خیر و صلاح فوتبال رقم خواهد زد و آقای اسکوچیچ هم خیلی زحمت کشیدند.»

اما شاید این اتفاق خبر خوبی برای حداقل دو پرسپولیسی نباشد. به نظر شما کدامیک از بازیکنان پرسپولیس بیشتر از جدایی احتمالی دراگان اسکوچیچ ضرر خواهند کرد؟

جواب مهدی ترابی ستاره پرسپولیس نیست چرا که او در تیم اسکوچیچ به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شده بود. سیامک نعمتی دیگر ملی‌پوش پرسپولیس حتی فرصت بازی در منامه پیدا نکرد. همچنین محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز یک ملی‌پوش تازه وارد نیست و دردوران مارک ویلموتس و کارلوس کی‌روش هم فیکس بوده است.

اما شاید شرایط برای ۳ پرسپولیسی دیگر فرق کند. با رفتن اسکوچیچ ممکن است جانشین او دیگر وحید امیری ۳۳ ساله را دعوت نکند. شاید سرمربی بعدی تیم ملی از احمد نوراللهی در ترکیب اصلی تیمش استفاده نکند یا حتی میلاد سرلک را دعوت نکند.

بنابراین به نظر می‌رسد از میان ۶ ملی‌پوش پرسپولیسی، رفتن اسکوچیچ از تیم ملی بیشتر به ضرر وحید امیری، احمد نوراللهی و میلاد سرلک خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کابوي موج سوار IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    عجب تحيليل آماتوري کردي! به نظر من فقط سرلک وسيامک نعمتي دعوت نميشن. وحيد اميري آچار فرانسه هست و حتي تا 38 سالگي هم ميتونه خوب باشه. ترابي که هم که محشره، کنعاني و احمد نور هم که عالي هستند و همه اين 4 نفر در زمان کيروش به تيم ملي دعوت شدند غير سربک و تعمتي. پس جک ننويسي لطفا.
    • علی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      کنعانی عامل باخت سه بر صفر به ژاپن
  • حمید علوی تتلیتی با هوش US ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    خداییش هر شش تاشون مفت گرونند
    • Retired IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      از فهم و شعور فوتبالى جنابعالى لذت ميبريم اقاى كارشناس خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • سید IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    این تحلیل نیست، این حاشیه سازی قبل بازیه سوپر جام هستش
  • فری امپرازول IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    کیسه ورزشی الان قصد شما از تخریب بازیکن های پرسپولیس چی بود ؟؟؟؟؟؟ چرا از این تحلیل های آب دوغ خیاری در مورد تیم کیسه با اون مربی با ناز و کرشمش نمیکنی
  • مسعود IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    همه این شش نفر یه دونه علی کریمی یا امید ابراهیمی نمیشن، جناب اسکوچیچ و اسطوره پیروزی جناب هاشمیان از تیم ملی برن شجاع و این شش نفر باستثنای امیری خواب تیم ملی رو باید ببینن، آخه احمد نور یا سرلک در حد تیم ملی هستند!! یحیی دقدقه اگه بخواد برای تیم ملی لیست بده روش نمیشه اسم اینا رو بده!!!!
    • امین پرسپولیسی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      بایدم بسوزین بعضی ها راست میگن مربیتون خیلی ناز و کرشمه داره مثل هواداراش واقعا فهم فوتبالیت صفر صفر است یه فسیل مثل امید ابراهیمی تهایتا ۱،۲ دیگه بیشتر بازی نمیکنه از علی کریمی هم الکی مایه نزار که بنیاد فوتبالش اصلا مال استقلال نیست توصیه میکنم برو یه کم فهم فوتبالیت را ببر بالا
    • حرف حساب IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      نیازی به این اراجیف حسادت کیسه نیست فقط یه کلام شما به قول خود فرناز تون بهترین مهرها رو داشتید هم نتونستین تیم نجات بدن چون غیرت نداشتن ما تو آسیا و جهان هم فعلان جلو تر از تیم کیسه هستیم شاید تو ایران دشمن داشته باشیم و جاهای دیگه منطق حالیشون تیم پرسپولیس حتی از رسانه‌ها ی تلويزيون هم اون توری که شایسته هست تشویق نشد اگر کیسه جای ما بود الان مارک شبکه 3 مارک تیم کیسه بود چون با این همه حمایت زبونشون هم درازه برید که هر چی بکنید بازم باچه خودتون گاز گرفتید وروسیای برای خودتون به یادگار میمونه غیرت ندارید شما وپولکی هستید
  • moghddami IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    عامل رفتن تیم ملی به جام جهانی نفرات پرسپولیس هستند
  • ابادان US ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    وحید امیری همیشه عالی بوده. نورالهی هم در هجوم وهم دفاع بازیکنی است معمولی رو به بالا. پس همیشه احتمال دعوت شدنش هست. خبر ورزشی یک مجله قدیمی و معتبر هست. تو این دو هفته که روزی چند بار سر میزنم به سایت میبینم متاسفانه فقط هدف پرکردن صفحات هست. از مقالات بی کیفیت تا مصاحبه های ابکی
  • صالح IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    خیلی خنده داره که مربی تونسته چهارتا بازی پشت هم رو ببره و صدرنشین بره مرحله رو عوض کنی از اون خنده دارتر این تحلیل شماست اخه چرا نباید احمد نور سرلک و نعمتی به تیم ملی دعوت نشن اینا که تو پست خودشون بهترینهای ایران هستن حتما فکر میکنی که تیم ملی با وریا و غلومبی و یزدانی میتونه بره جام جهانی خخخخ
  • تاجی GB ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    ازرو‌تعصب حرف نمیزنم ولی نورالهی و امیری خوب بودن، سرلک و نعمتی رو بگی اره اونا در حد تیم ملی نیستن،کنعانی یکم تو بازی با عراق ضعیف بود ولی شجاعم بد نبود، در حال حاضر جهانبخش و محرمی و عزت الهی خیلی ضعیف بودن.
  • هادی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    هدف فقط پر کردن صفحاتشون نیست. بلکه قصد تخریب سه تن از بهترینهای حال حاظر فوتبال را دارند. اگر نیگفتند محرمی باز دلم نمیسوخت. کاملا معلومه هدفدار و آبکی تحلیل کرده اند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی