وضعیت ملی پوشان پرسپولیس برای سوپرجام/ خیال گل محمدی راحت شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از نگرانی‌های یحیی گل محمدی و حتی هواداران پرسپولیس خستگی و فرسودگی احتمالی ملی پوشان این تیم درآستانه سوپرجام است.

خبرورزشی - پرسپولیس یکشنبه در سوپرجام به مصاف تراکتور می‌رود و یحیی گل‌محمدی نگران سنگینی ساق های بازیکنان ملی‌پوش تیمش است. ملی‌پوشان پرسپولیس پس از حضور در تهران چهارشنبه استراحت کرده و پنج شنبه (عصر) و جمعه در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کردند. در واقع ملی پوشان پرسپولیس بیشتر باید ریکاوری کرده و برای بازی حساس با تراکتور آماده می‌شدند.

شاگردان ملی پوش یحیی گل محمدی روز شنبه (یک روز قبل از سوپرجام) تمرین سبکی انجام داده و یکشنبه هم در سوپرجام باید به مصاف تراکتور بروند.

نگرانی یحیی گل محمدی تا حدودی درست بوده است. در لیست ابتدایی بازیکنان دعوت شده از سوی دراگان اسکوچیچ کروات به تیم ملی ۲ هافبک دفاعی پرسپولیس حضور داشتند. نوراللهی و کامیابی نیا راهی منامه شدند، اما کمال با تشدید مصدومیت کهنه‌ای که داشت مجبور به بازگشت به ایران شد و میلاد سرلک به عنوان جانشین او به اردوی تیم ملی ملحق شد.

کمال کامیابی نیا دیدار حساس سوپرجام را از دست داد ولی ۲ هافبک دفاعی دیگر پرسپولیس تا روز آخر و دیدار با عراق، برای تیم ملی ایران بازی کردند. وحید امیری بازیکن کلیدی پرسپولیس نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دیدار با بحرین، بازی های بعدی تیم ملی و همین طور سوپرجام را از دست داد.

شاید جالب‌تر باشد بدانید روز جمعه همه ملی پوشان پرسپولیس (منهای وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا) بسیار خوب، با انگیزه و سرحال تمرین کردند تا خیال یحیی برای سوپرجام راحت شود. مهدی ترابی، سیامک نعمتی که در دو بازی آخر اصلا بازی نکردند. میلاد سرلک به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت اما محمدحسین کنعانی‌زادگان و احمد نوراللهی در دیدار با تیم ملی عراق کامل بازی کردند.

با این وجود احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی‌زادگان کوچک‌ترین نشانی از خستگی بروز ندادند تا خیال یحیی گل محمدی برای بازی مقابل تراکتور تبریز حسابی آسوده شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی