یک ادعای عجیب؛ بزرگان تیم‌ ملی مخالف اسکوچیچ!/ دلیل حضور کریم باقری مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این یک رمز گشایی است از ممنوع المصاحبه شدن ملی‌پوشان ایران.

خبرورزشی - روزنامه ورزشی گل تیتر یک خودش را به یک رمز گشایی اختصاص داده است. بعد از ظهر جمعه خبر رسید که بازیکنان تیم ملی ممنوع المصاحبه شده‌اند. دلیل اصلی این اتفاق مشخص نیست و فقط خبر آمده که فدراسیون فوتبال ملی پوشان را ممنوع المصاحبه کرده است.

با این وجود گل نوشته است که بزرگان تیم ملی مخالف ماندن اسکوچیچ هستند و کریم باقری را برای کنترل ستاره‌ها به بحرین برده بودند!

یک ادعای عجیب؛ بزرگان تیم‌ ملی مخالف اسکوچیچ!/ دلیل حضور کریم باقری مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    بزرگترهای تیم ملی خیلی بیخود میکنن. همه ی ما دیدیم که در تمام بازی‌هامون با اسکوچیچ، سه مورد وجود داشت که کاملا حاکی از کارکشته بودن این مربی هست: ۱) نیمه ی مربیان، تیم ما همیشه برتر از حریف میشد ۲) تعویض‌های اسکوچیچ بازی رو کاملا عوض میکرد ۳) در هیچ کدوم از بازی‌ها با بحرین و عراق که همیشه ما رو خیلی اذیت میکردن، حتی چند دقیقه هم نداشتیم برنامه شون رو پیاده کنن. بازیکنای بزرگ‌تر تیم بایست بدونن که زمون ویلموتس هیچ کاره بودن و از بحرین و عزاق با همین بازیکنای بزرگ‌تر!! باختیم. سرشون رو بندازن پایین و خدمت کنن.
    • امیر IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      اوردن سامان قدوس همه فن حریف در زمین و بازی دادن به طارمی و سردار و هاجی صفی در پستی که کیروش بهشون بازی میداد و بازی برابر عراقی نااماده و افت کرده کار کشته بودن اسکوچیچ رو نشان نمیده
  • ابرام US ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    این مخالفان همان معاندانی هستند که جناب « قندلی» وعده وعید های خود را روانه اشان کرده است .
  • حمید علوی تتلیتی با هوش US ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    فقط کیروش یا در حد کیروش در دور بعد میفهمید این سرمربی دلال عیار تیم ملی نیست ما در جام جهانی واقعا یک سرمربی درجه یک میخواهیم وبس
  • رضا IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    حضورکریم باقری در منامه برای تهیه پفک بازیکنان تیم ملی بوده
  • deep blue IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    واقعن.از.قلم.برنده.ی.خود.کیف.می.کنم.که.تمامی.کارشناسان.و.کارناشناسان.جلقه.به.گوش.اربابان زر.زور.را.وادار.می.کند.که.با.استفاده.از.شگرد.کد.امنیتی.اشباه.نظر.من.واصلونشود.و.صاحبان.وجدان را.کمی.قلقلک.دهد.شما.را.مه.و.خورشید.و.فلک.برای.امیرو.و.اربابان.زر.و.زور.حفظ.فرمایند.!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی