واکنش برانکو به حضور در تیم ملی ایران/ فدراسیون با برانکو هم مذاکره کرد؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که هدایت تیم ملی عمان را برعهده دارد به احتمال بازگشتش به فوتبال ایران واکنش نشان داد و در عین حال از عملکرد هموطنش با تیم ملی تمجید کرد.

خبرورزشی - تیم ملی فوتبال ایران در حالی به عنوان صدرنشین گروه C انتخابی مقدماتی جام جهانی به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کرد که در دور رفت این بازی‌ها با حضور مارک ویلموتس تنها ۶ امتیاز از ۴ بازی کسب کرد.

روندی که در دور برگشت با حضور دراگان اسکوچیچ در رأس کادر فنی تیم ملی ایران کاملا تغییر کرد. ملی‌پوشان فوتبال ایران در این دور از بازی‌ها که به طور متمرکز در بحرین برگزار شد توانستند چهار پیروزی از چهار دیدار خود مقابل هنگ کنگ، کامبوج، عراق و میزبان بازی‌ها کسب کنند تا با ۱۸ امتیاز به عنوان تیم اول به دور نهایی صعود کند.

عملکرد درخشان اسکوچیچ با تیم ملی ایران باعث شده تا عده‌ای از کارشناسان خواهان تمدید قرارداد او برای ماندن در رأس کادر فنی شوند اما شهاب‌الدین عزیزی خادم پس از بازگشت ملی‌پوشان از بحرین، ادامه همکاری با سرمربی کروات را منوط به نظر اعضای هیأت رئیسه فدراسیون دانست.

صحبت‌هایی که نشان از بی میلی رئیس فدراسیون نسبت به ماندن او در فاصله ۷۵ روز تا شروع دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر داشت. همین امر سبب شد شایعاتی درباره بازگشت کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ به نیمکت تیم ملی ایران مطرح شود.

برانکو که در حال حاضر با تیم ملی فوتبال عمان به مرحله نهایی صعود کرده است در حالی به عنوان جانشین احتمالی اسکوچیچ مطرح می‌شود که هنوز با عمانی‌ها قرارداد دارد.

برانکو درباره شایعه بازگشت خود به فوتبال ایران و حضور در رأس کادر فنی تیم ملی ایران گفت: من هیچ پیشنهادی از ایران ندارم و به آن فکر هم نمی‌کنم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: من تحت قرارداد فدراسیون فوتبال عمان هستم. وظیفه دارم این تیم را در راستای هدف گذاری مشترک با تمام اعضای تیم به موفقیت برسانم. آنچه واضح است من به قراردادم به عنوان یک مربی حرفه ای پایبند هستم.

او در پاسخ به اینکه عملکرد دراگان اسکوچیچ را در تیم ملی ایران چطور ارزیابی می‌کنید یادآور شد: او درخشان کار کرد. توانست بهترین نتایج را برای صعود تیم ملی ایران بگیرد. عملکرد اسکوچیچ به عنوان یک انسان با شخصیت و حرفه ای کم نظیر بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمان. ایران IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    در این مورد خاص نظری ندارم چون هنوز زوده که راست و دروغش معلوم بشه اما با وجود اینکه برانکو مربی خوبیه ولی یه ایراد خیلی بزرگ داره،اونم اینه که براحتی و با خونسردی دروغ میگه،این بارها ثابت شده،شاید سیاستمدار خوبی میشد،بعضی ادما توی هر شرایطی میشه به حرفشان اعتماد کرد،مثل علی کریمی اما برانکو نه..
  • فيك رد IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    اين بابا قرادادش را بسته و پورسانت هاش را هم پرداخته!
  • لنگ ورزشی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    مافیای قرمز بدجور به تکاپو افتاده که مربیای خودش رو به تیم ملی قالب و منافعش رو تضمین کنه
  • لنگ خاص IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    دلالکو،ازخداته پیشنهاد بهت بدن،با سرمیای.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی