پیش از بازی سوپرجام؛ ستاره‌های تراکتور فسخ کردند
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن تراکتور که مدتها بود بحث جدایی‌شان از تیم تبریزی مطرح بود در نهایت قرارداد خود را فسخ کردند.

خبرورزشی تیم فوتبال تراکتور تبریز در حالی ساعت ۱۹:۵۰ فردا یکشنبه مقابل پرسپولیس سوپرجام فوتبال کشور را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند که مسعود شجاعی و اشکان دژاگه همچنان به دلیل اختلاف نظر با رسول خطیبی در تمرینات این تیم غایب هستند.

ستارگانی که پس از اتمام بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و صعود این تیم به دور بعدی این مسابقات تصمیم قطعی خود بر ترک تراکتور را گرفتند تا پس از جلسه با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در استانبول به استراحت در خارج از کشور بپردازند.

شجاعی که این روزها در کشور آمریکا به سر می‌برد همراه با دژاگه که در آلمان است نامه فسخ قرارداد خود را به باشگاه تراکتور و سازمان لیگ فوتبال ارسال کرده تا اینگونه به دوران حضور سه ساله خود در این تیم پایان دهند.

شجاعی و دژاگه برای دریافت مطالبات خود از باشگاه تراکتور تبریز هنوز اقدامی نکرده اند و این موضوع را می‌خواهند دوستانه با زنوزی مالک باشگاه حل کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    شجاعی که چن ماهه بازی نمیکنه؟. دژاگه هم یه پاش تو آلمان یا همیشه مصدوم اینا کجاش ستاره هستن.خیلی هم خوب شد که جدا شدن. راستین رسول پاشا.در ضمن اینا دیگه تو تیم پیشکسوتان باید بازی کنن
  • خطیبی پاشا IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    همون بهتر فسخ کردن تراکتور باید بازیکن های پا به سن گذاشته رو کنار بگذاره و بازیکن های جوان و بومی رو جایگزین کنه دلیل کم تحرکی تراکتور بازیکن های پا به سن گذاشته است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی