رادوشویچ همچنان دلخور است/ تردید گلر کروات برای بازگشت به پرسپولیس!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود این که باشگاه پرسولیس مبلغی برای پرداخت مطالبات دروازه‌بان کروات خود فراهم کرده است، اما به نظر می‌رسد این دروازه‌بان به خاطر ناراحتی از رفتار برخی مدیران باشگاه قصد بازگشت ندارد.

خبرورزشی - در هفته‌های اخیر مدیران باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی انجام دادند تا نظر رادوشویچ را جلب کرده و این دروازه‌بان به ایران برگردد و قراردادش را فسخ نکند اما به نظر می‌رسد مدیران پرسپولیس چندان در این کار موفق نبوده‌اند.

با وجود این که پرسپولیس ۷۰ هزار یورو از ۱۳۰ هزار یوروی درخواستی رادوشویچ را برای بازگشت او فراهم کرده، اما یک منبع مطلع در باشگاه پرسپولیس اطلاع داد که مشکل رادوشویچ صرفا مباحث مالی نیست و او از رفتار مدیران باشگاه بسیار ناراحت است و همین امر موجب شده در بازگشت به تهران مردد باشد. از طرف دیگر همسر گلر کروات هم چندان راضی به بازگشت شوهرش نیست و به همین خاطر به نظر می‌رسد احتمال بازگشت رادوشویچ بسیار کم باشد.

گفته می‌شود قرار است رادوشویچ در ۵ روز آینده تصمیم نهایی را بگیرد. او نامه فسخ قراردادش را به باشگاه داده و درصورتی که رونوشت آن را برای فیفا ارسال کند، عمل فسخ قرارداد انجام شده است. اگر رادوشویچ رسما قراردادش را فسخ کند، با توجه به این که با پرسپولیس سه فصل دیگر قرارداد دارد، احتمالا پرسپولیس با پرونده ۸۰۰ هزار یورویی جدیدی روبه‌رو می‌شود. این یعنی پرسپولیس باید مطالبات سه فصل آینده گلر کروات را نیز پرداخت کند بدون این که از او استفاده کند.

مدیران باشگاه پرسپولیس که خود را میراث‌دار پرونده‌های گذاشته می‌دانستند، حالا با رفتارهایی که می‌کنند درحال تدارک پرونده جدید برای سرخ‌ها هستند که احتمالا مدیران بعدی برای بستن این پرونده باید تلاش کنند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی