شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
۰ |
۰
ساوتگیت به عملکرد ضعیف انگلیس اعتراف کرد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس اعتراف کرد تیمش شب بدی را مقابل اسکاتلند سپری کرده است.

خبرورزشی - گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس پس از تساوی بدون گل شاگردانش در خانه برابر اسکاتلند در دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ به خبرنگاران اظهار داشت: «امشب برای ما شب ناامیدکننده‌ای بود. باید به اسکاتلند به خاطر عملکردش تبریک گفت و جداً باید آنها را تحسین کرد. در چنین بازی‌هایی اگر قرار نیست و نمی‌توانید راهی برای بردن پیدا کنید، پس مهم است که بازنده نباشید.»

ساوتگیت که شاگردانش در دور آخر مرحله گروهی باید به مصاف جمهوری چک صدرنشین گروه ‌بروند، درباره تعویض کاپیتان تیم هری کین برای به میدان فرستادن مارکوس رشفوردی که او هم کار خاصی انجام نداد، گفت: «ما نیاز داشتیم که از کمی عقب‌تر حملات‌مان را شروع کنیم. به همین دلیل احساس کردم که او می‌تواند انرژی لازم برای انجام این کار را به تیم ما بدهد. در آن مقطعی که این تعویض را انجام دادیم، نیاز به کسب پیروزی داشتیم.»

سرمربی سه‌شیر در پایان تصریح کرد: «بابت نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد باید اول از همه خودمان را نقد کنیم و من هم اولین نفری هستم که باید این کار را انجام دهم و ببینم چگونه می‌شود عملکرد تیم را بهتر از این کرد. ما امشب برای بردن بازی به اندازه کافی خوب بازی نکردیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی