شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
۱ |
۴
مهاجم پرسپولیس آماده آتش بازی مقابل تراکتور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بسیاری تصور می‌کردند که شهریار مغانلو پس از درخشش در پیکان راهی تراکتور شود.

خبرورزشی - مغانلو پدیده لیگ نوزدهم بود و موفق شد آقای گل بازیکنان داخلی نیز لقب بگیرد و ۱۳ گل به ثمر برساند. پس از این درخشش، تیم‌های زیادی خواهان او بودند اما وی ترجیح داد که به سانتا کلارای پرتغال برود و لژیونر فوتبال ایران شود.

تراکتور یکی از جدی ترین مشتریان شهریار مغانلو بود که پس از ناکامی در تابستان، شانس خود را در پنجره زمستانی نیز تجربه کرد اما مغانلو بار دیگر دست رد به سینه ‌تی‌تی‌ها زد و پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد.

حالا او که به خاطر زنجانی بودنش پیش‌تر مورد توجه هواداران تراکتور بود، در مقابل این تیم قرار خواهد گرفت و باید دید که آیا می‌تواند گلزنی اش در فوتبال ایران که در مقابل ذوب آهن آغاز شد را برابر جدی‌ترین مشتری‌اش در یک سال گذشته ادامه دهد یا خیر؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گرگانی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    زنجان پر پرسپولیسی هسن. کلا تنها نقطه کشور که طرفدار بیشتر داره تبریزه .یه نگاه بندازین تعداد فولدرهای اینستا دو باشگاه رو پرسپولیسی بالای شیش میلیون فالور داره زیر هشتصد هزار تا .تمام تیمای محبوب و بزرگ دنیا در صحفه باشگاهشون هم جز محبوب ترین هستن تازه یه خوبی که داره از تمام نقاط جهان میتونن فالو کننن صحفه باشگاه رو نشون بدن هوادار اون تیم هستند پس هوادارای چند ده میلیونی تو ترکیه کجان خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی