نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
۰ |
۵
کیک بوکسینگ بهترین رشته رزمی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ورزش و فعالیت بدنی امروزه یکی از راهکار های اصلی در مبارزه با فقر حرکتی است. و فقر حرکتی بحران یک دهی آتی ایران عزیزمان، نیاز مردم و پرداختن به ورزش را یک امر ضروری برای سلامتی هم وطنانمان می داند. پس چه بهتر به یکی از سه ورزشی بپردازیم که در دین مبین اسلام هم به آن توجه شده است و آن آموزش هنر رزم و دفاعی است.

ما در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین رشته های ورزشی را در این خصوص به شما معرفیی نمائیم.

چرا کیک بوکسینگ؟

خب باید خدمتتان عرض کنیم، کیک بوکسینگ تقریبا در تقسیم‌بندی ورزش‌های رزمی پربرخورد در رده بالائی قرار دارد، باید خدمتتان عرض کنم بسیاری از علاقمندان ورزشهای رزمی هیچگاه توان دیدن جای زخم یا کبودی بر روی صورت خود ندارند! چه برسه به شکستگی بینی وابرو ...

پس قبل از همه چی باید عرض کنم اگر شما از آن دسته مردمی هستید که مایلید شنا کردن را در کنار استخر تمرین کنید و خیس نشوید، و جالب بهترین و حرفه ای ترین هم شوید، راحت بگوییم قید این رشته را بزنید! اما اگر عاشق درک عمق تکنیک های رزمی هستید و مایلید شناختی درست از مبارزه کسب کنید بایستی بگوییم بهترین گزینه را انتخاب کرده اید.

کیک بوکسینگ از شما مبارزی شجاع و با دل و جرأت که شرط اصلی برای مدیریت ذهن و کنترل محیط در درگیری های خیابانی است و بوکسری با دست های سریع و سرعتی و کاراته کاری با لگدهای آهنین خواهد ساخت، همچنین در آیین نامه اساسی و اصولی کیک بوکسینگ که امروزه کمتر مورد توجه صاحبین سبک ها و سازمان های کیک بوکسینگ در کشور قرار می گیرد، آموزش و کاربرد تکنیک های پرتابی است که وجود داشته اما متاسفانه با شیوع و اپیدمی قهرمان سازی و قهرمان پروری و رزومه سازی مربیان، این تکنیک ها کمتر مورد توجه قرار می گیرد. و شما با آموزش و بهره مندی از تکنیک های دست، پا و چند تکنیک گلاویزی در حالت سروپا به راحتی میتوانید یک درگیری خیابانی را مدیریت کنید.

برخلاف تصور بسیاری که فکر می کنند رشته ترکیبی یو اف سی یا ام.ام.ای بسیار کاربردی است، باید به استحظار برسانیم که شما در یک درگیری یک به یک که در حال رفتن به یک میهمانی با کت و شلوار و کراوات یا همراه خانواده هستید و یا یک به چند، امکان استفاده از تکنیک های هنرهای ترکیبی را ندارید. کمترین مشکل پاره شدن لباس ها و یا رسیدن اطرافیان مهاجم شما بالای سرتان است!

شما همچنین می توانید اطلاعات مناسب و خوبی را در بخش آموزشی سایت اسپرت آرتین دریافت کنید.

یا اگر اکنون به اطمینان لازم رسیده است، می توانید با انتخاب باشگاهی مطمئن و آموزشی درست، حرفه ای و علمی زیر نظر استاد دکتر عنصری (مدرس دانشگاه) که هم تسلط به کیک بوکسینگ دارد و هم ساندا ورزشهای رزمی را شروع کنید و مسیر موفقیت را سریعتر طی کنید.

کسب اطلاعات بیشتر مراجعه به سایت : www.sportartin.org

تلفن : 88194530-021 09121542438

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی