اتفاقی عجیب در لیگ بسکتبال/ کاظمی و جمشیدی بازیکنانی با دو قرارداد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارسلان کاظمی و محمد جمشیدی ملی پوشان بسکتبال طبق شنیده ها با دو باشگاه قرارداد بسته اند.

خبرورزشی - در حالی که ارسلان کاظمی ملی پوش اصفهانی با ذوب آهن قرارداد بسته و حتی با گرفتن شال ذوب آهن، عکس رسمی انداخته است، طبق شنیده‌ها او با باشگاه مهرام تهران هم توافق کرد. همین مساله اختلاف نظری بین دو باشگاه تهرانی و اصفهانی به وجود آورده است. به خصوص که طبق آیین نامه، قراردادهایی که فعلا با همان فرم قرارداد پارسال منعقد می‌شوند، در ادامه با ارائه فرم‌های جدید قرارداد هم معتبر خواهند بود. طبق گفته ذوبی ها قرارداد کاظمی در هیات اصفهان هم ثبت شده است و این بازیکن نمی تواند به حای دیگری بود.

در مقابل همایون ایزدپناه، سرپرست باشگاه مهرام تهران با تایید مذاکره با ارسلان کاظمی می گوید:« ارسلان اول با مهرام قرارداد داخلی داشت و بعد به ذوب آهن رفت. حالا هم باید اول ماجرای ذوب آهن را حل کند. البته اگر قرارداد داخلی سایر باشگاه‌ها مورد قبول باشد، قراردادهای داخلی ما هم باید قبول شود. همین حالا هم با یوسف وند قرارداد داریم و با حامد حسین‌زاده صحبت کردیم؛ اما این دو بازیکن به شیمیدر رفتند.»

همچنین شنیده می‌شود که محمد جمشیدی هم با باشگاه شیمیدر وضعیت مشابهی داشته و رسانه‌های گرگانی اعلام کردند این بازیکن ملی پوش هم با گرگان تمدید کرده است. ولی امیر حسین صفرزاده، مدیر داخلی باشگاه شیمیدر تاکید می کند:«جمشیدی اردیبهشت ماه با ما قرارداد بسته و مجوز فدراسیونی دارد و باید با رضایت نامه ما به باشگاه دیگر برود.»

ولی فرهاد زحمتکش، رئیس کمیته مسابقات و داوران فدراسیون در ارتباط با بازیکنان دو قرارداده بیان می کند:«قراردادهایی که ثبت در هیات و فدراسیون شده باشد تغییری در آن نمی توان داد.البته باشگاهها قراردادهای جدیدی را از ما دریافت کردند که باید طبق آن برررسی شود.چرا که باشگاههایی که تسویه حساب کامل کرده باشند این قراردادها را دریافت می کنند.»


وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی