نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ارسلان مطهری هم رفتنی شد؟/ شرایط آبی‌ها در خط حمله بحرانی می‌شود!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از مهدی قایدی و دیاباته که صحبت‌هایی در خصوص جدایی آنها مطرح شده دیگر مهاجم آبی‌ها شاید در پایان فصل تصمیم غیرمنتظره‌ای بگیرد.

خبرورزشی - تیم فوتبال استقلال این روزها باز هم دچار مشکلات زیادی شده است و بحران مالی در این تیم باعث شده آبی‌پوشان با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم کنند.

در این مدت بازیکنان زیادی در شرایط مبهمی قرار گرفتند که از مهم‌ترین این بازیکنان می‌توان به فرشید اسماعیلی اشاره کرد که به علت اعتراض به وضعیت پرداختی‌ها، به تمرین استقلال نمی‌آید تا به نوعی حضورش در جمع آبی‌پوشان را تحریم کرده باشد.

یکی دیگر از بازیکنانی که این روزها، رضایت چندانی از وضعیت استقلال ندارد ارسلان مطهری است. این بازیکن با وجود اینکه همچنان اعتراض زیادی به شرایط نکرده است اما از وضعیت مالی و پرداختی‌های انجام شده رضایت چندانی دارد.

مطهری قصد دارد پس از پایان فصل و بررسی‌های موجود با مدیران استقلال مذاکره کند و اگر بر سر مطالبات و تمدید قرارداد با استقلال به توافق نرسد از استقلال جدا شود.

این بازیکن همچنین تمایل زیادی به تعویق این مذاکره ندارد و برای روشن شدن تکلیفش، زمان زیادی به مدیران باشگاه استقلال نخواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    اخاذی به کمک مافیای رسانه ای آیا شما راضی هستید از دهن مردم بگیرن12میلیارد و 14 میلیارد به این بازیکنان بی لیاقت بدن
    • رضا تاجی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      پس چطوری همراه اول وزیر لنگی سی میلیارد داده اونم بلاعوض به لنگ برا بیت المال نبوده.اون ایراد نداره اینا ایراد داره.
  • ربع سکه IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    یه بیت المار خوره بیکاره کمتر
  • رضا IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    امیر ارسلان عشقه
  • امیران IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    جالبه بازیکنای کیسه آخر فصل یادشون میاد اعتراض کنن و کولی بازی در بیارن و با همین شیوه تونستن سر مدیر عامل‌های قبلی کلاه بذارن و قرارداد های آن چنانی ببندن، مخصوصا آقای سعادتمند ک از ترس اخراج شدن، با بازیکن چن صد میلیونی، قرارداد بالای هفت هشت میلیارد بست و گرون ترین تیم تو تاریخ لیگ ایرانو بست جالبه ک 40درصد قرارداد بازیکنای بی کیفیت کیسه، اندازه ی کل قراداد بازیکنای پرسپولیسه هوچی‌گری تو تیم کیسه جا افتاده
  • ناشناس IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    این بازیکنام نگیرند ی جای دیگه میره پول حداقل بزار فوتبالیست ها بگیرند گاهی به مردم کمک میکنند نه اقا زاده ها ببرن امریکا بخورند باهم کل کل کنند
  • طاها IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    سلام ارسلان بهترین بازیکن هستش و نباید از استقلال جدا شه
  • محمد IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    جای تأسف دارد این همه پول خرج پرسپولیس میکنند که قهرمان آسیا بشه ولی نمیشه بابا ول کنید یک سوم اون پولها را به استقلال بدین تا یک جام آسیا بر اراتون بیاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی