رادو مشکلی ندارد؛ مدیربرنامه‌هایش را بایکوت کنید!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهدی واعظی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس گفت: بوژیدار رادوشویچ در کنار پرسپولیس بزرگ شد و باید شرایط خانواده‌اش را درک کند.

خبرورزشی - مهدی واعظی درباره مشکلاتی که بازنگشتن بوژیدار رادوشویچ به کشورمان برای پرسپولیس ایجاد کرده و سبب شده این تیم در بازی سوپرجام بدون حضور وی به مصاف تراکتور برود به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*واقعا نیاز است که یک تیم مثل پرسپولیس در هر پست ۳-۲ بازیکن مطمئن در اختیار داشته باشد و در پست دروازه بانی هم باید ۳-۲ نفر هم سطح در کنار هم قرار بگیرند تا تیم بتواند یک فصل را به خوبی تمام کند. هرچند حامد لک در حال حاضر شرایط خوبی دارد اما باید بحث مصدومیت یا محرومیت وی را هم در نظر گرفت. تا وقتی رادوشویچ در تهران بود کمتر به بحث جانشین‌سازی برای وی و لک توجه شد و کادرفنی فکر می‌کردند این دروازه‌بان کنار لک است و مشکلی پیش نمی‌آید.

*شنیده‌ام دروازه بان سوم پرسپولیس کیفیت بدی ندارد و باید به وی هم اعتماد می‌شد. یک روزی هم خود حامد لک جوان بود و با اعتماد مربیانش به این جایگاه رسید. اکنون یک دروازه‌بان جوان کنار وی تمرین می‌کند و باید در جای مناسب از این دروازه‌بان هم استفاده می‌شد تا امروز دغدغه نبودن رادو در تمرینات کمتر باشد. در کل پرسپولیس جدا از رادوشویچ نیاز به ۲ دروازه‌بان تقریبا هم‌طراز دارد و اگر یک نفر هم با سطح پایین‌تر کنار آنها باشد، مشکلی ندارد.

*رادو حدود پنج سال است در کشورمان حضور دارد و در این مدت با سختی های مالی، حاشیه ای و فوتبالی کنار آمد. باید واقعیت را در نظر گرفت که حاشیه خاصی برای پرسپولیس در این مدت ایجاد نکرد. رادو مثل بازیکنان داخلی نیست که به آن شدت عِرق به پیراهن داشته باشد. به عنوان یک بازیکن خارجی ۵-۴ سال کنار تیم بوده است. در روزهای اول با وجود انتقادات مطرح شده عملکرد خوبی به جا گذاشت و با کلین‌شیت‌هایش کاری کرد هواداران دوستش داشته باشند. همه دوست داریم وی به ایران بازگردد اما اگر واقعا نمی‌خواهد بازگردد و دست باشگاه باز است، مطالباتش را پرداخت کنند تا مشکلی درست نشود و دنبال یک دروازه بان آزاد بروند.

*اینگونه رفتار کردن رادو هم درست نیست و احساس می‌کنم سرمنشا چنین اقداماتی اطرافیان، مشاوران و مدیربرنامه اش هستند. باشگاه باید با مدیربرنامه رادوشویچ اتمام حجت کند تا خط و مشی های اینچینی را برای بازیکن تعیین نکند. من در این شرایط قرار گرفته‌ام و می دانم مدیر برنامه ها دنبال این هستند با عقد یک قرارداد با مبلغی مناسب خودشان هم پول خوبی بگیرند. اگر مدیربرنامه های رادو هم چنین قصدی داشته باشد باید باشگاه وی را بایکوت کرده و از این فرد بهترین بازیکن دنیا را هم نگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • x IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    حرف حق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی