دستورالعمل جدید استقلال؛ ورود افراد اضافه و بدون مسئولیت ممنوع!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال دوشنبه شب به مصاف پدیده می‌رود و به همین خاطر اردوی تدارکاتی شبانه‌روزی این تیم از فرداشب در تهران برگزار خواهد شد

خبرورزشی - با پایان گرفتن پیکارهای تیم ملی در مرحله اول رقابت‌های انتخابی جام جهانی، مسابقات باشگاهی از این هفته با سرعت بیشتری ادامه پیدا می‌کند و قاعدتاً باید همه دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی طی کمتر از دو ماه تمام شود.

استقلال دوشنبه شب به مصاف پدیده می‌رود و به همین خاطر اردوی تدارکاتی شبانه‌روزی این تیم از فرداشب در تهران برگزار خواهد شد. یکی از مواردی که مربیان استقلال تأکید بسیار ویژه‌ای روی آن دارند، حفظ آرامش بازیکنان در اردو و رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی است. آنها قاطعانه معتقدند شب قبل از بازی هتل محل برپایی اردوی شبانه روزی تیم به هیچ عنوان نباید شلوغ باشد چون جدا از اینکه بحث فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را نقض می‌کند، موجب کاهش تمرکز بازیکنان هم می‌شود؛ روی همین اصل حتماً باید تمهیدات به گونه‌ای اتخاذ شود تا افراد اضافه که مسئولیتی در استقلال برای برگزاری مسابقه ندارند تحت هیچ شرایطی نتوانند در اردو حاضر شوند.

یکی از مشکلاتی که استقلال و پرسپولیس همواره (حتی پس از شیوع کرونا) با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، تمایل بسیار زیاد هواداران و اطرافیان این دو تیم برای حضور در اردوها در شب‌های قبل از مسابقات است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی