ستاره‌های تراکتور از ایران خارج شدند/ دژاگه و شجاعی با زنوزی توافق کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو کاپیتان تیم فوتبال تراکتور برای جدایی از این تیم جلسه‌ای با مالک باشگاه برگزار کردند و بر سر مسائل مالی به توافق رسیدند.

خبرورزشی - بحث جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو کاپیتان تیم فوتبال تراکتور از جمع سرخپوشان تبریزی، پس از یک ماه دوباره داغ و صحبت‌هایی در خصوص فسخ قرارداد این دو بازیکن مطرح شده است.

شجاعی و دژاگه که در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در امارات با رسول خطیبی دچار اختلاف شده بودند، قرار بود با سفر به استانبول ترکیه دیداری با زنوزی داشته باشند که این اتفاق اوایل ماه جاری رخ داد.

شجاعی و دژاگه که تصمیم خود برای جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی را گرفته بودند، در جلسه با مالک باشگاه برای جدایی از تراکتور به توافق رسیدند و پس از این اتفاق شجاعی به آمریکا و اشکان دژاگه به آلمان سفر کردند.

این دو بازیکن تا زمان حضور در تراکتور تنها حدود ۳۰ درصد قراردادشان را دریافت کرده بودند و پس از جلسه با زنوزی برای دریافت مبلغی مشخص به توافق رسیدند و قرار شد مبلغ توافق‌شده را در چند ماه آینده بگیرند تا بدین ترتیب پرونده حضورشان در تراکتور بسته شود. در این شرایط به‌دلیل اینکه قرارداد شجاعی و دژاگه در پایان فصل به پایان می‌رسد، نیازی به فسخ قرارداد نبوده است و طرفین توافقی در این زمینه نداشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فاطی تی تی IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    دوساله تمدید کردن جناب خواهید دید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی