یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
۲ |
۵
اعضای هیئت مدیره استقلال استعفا کردند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود اعضای هیئت مدیره استقلال بار دیگر استعفا کرده و قصد حضور در جلسات را ندارند.

خبرورزشی - اعضای هیئت مدیره چند هفته قبل علیه مددی موضع گرفته بودند و حداقل دو نفر از آنها دیگر حاضر نیستند در جلسات شرکت کنند. حتی شنیده می‌شود یکی دو عضو هیئت مدیره استقلال با سرمربی این تیم هم اختلافاتی دارند.

در این مورد شنیدیم اعضای هیئت مدیره استقلال بار دیگر استعفا کرده اندو شاید این بار بر خلاف سری قبل وزیر ورزش با استعفای آنها موافقت کند.

استقلال شرایط مالی و مدیریتی خوبی ندارد و باید دید در نهایت این کشمکش‌ها به کجا می‌انجامد. از طرفی به نظر می‌رسد احمد مددی در استقلال از همیشه تنها تر شده و باید مشکلات مالی را حل کند. این در حالی است که شنیده می‌شود کارگزار مالی هم تمام پول‌های خود را پرداخت کرده و حاضر نیست دیگر به باشگاه استقلال پول بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    ای داد و بیداد . یعنی چی کارگزار پول تمام فصل رو داده . یعنی مجیدی بیشتر از قرارداد میخواسته پس دلیل همه الم شنگه ها و جار وجنجال مجیدی این بود که میگه من دلم میخواد مدام خرج بتراشم و دولت و وزیر و مدیر و کیل باید بهم هرچقدر میخوام پول بدن . بدبختی اینجاست که دوباره وزیر دست تو جیب پرسپولیس میکنه و بهشون پول میرسونه
    • فوتبال پاک IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      نوچه های وزارت سرخ چقدرسریع خودشون رو به پستهای مربوط به استقلال میرسونن بابا نگران چی هستین یه خرده از سلطان علی پروین تون یاد بگیرین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی