نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پرسپولیس یک - تراکتور صفر؛ گلزنی آل کثیر در حضور عامل محرومیتش!/ پوکر سرخ‌پوشان با کنار زدن تراکتور
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل تراکتور تبریز برای چهارمین بار متوالی قهرمان سوپرجام فوتبال ایران شد.

خبرورزشی - تیم فوتبال پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر و تراکتور، قهرمان جام حذفی فوتبال در فصل ۹۹-۹۸ از ساعت ۱۹:۵۰ امروز (یکشنبه) دیدار سوپرجام را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند که پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۶۱ موفق به گشودن دروازه تراکتور شد.

پرسپولیس با این قهرمانی موفق شد به چهارمین قهرمانی متوالی سوپرجام برسد. یکی از قهرمانی‌های پرسپولیسی‌ها با غیبت استقلال در ایران صورت گرفت که حضور آبی‌پوشان در اردوی ترکیه با رأی انضباطی قهرمانی را به پرسپولیس رساند. برتری مقابل نفت به عنوان قهرمان جام حذفی دیگر قهرمانی سرخپوشان بود و سومین جام پرسپولیس نیز به دلیل قهرمانی در هر دو جام لیگ برتر و جام حذفی بدون برگزاری مسابقه به این تیم اهدا شد. پرسپولیسی‌ها با برتری مقابل تراکتور به عنوان قهرمان جام حذفی فصل قبل موفق به کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود در سوپرجام شدند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی (۸۸ - سیامک نعمتی (۴+۹۰ - علی شجاعی)، امید عالیشاه (۷۱ - مهدی عبدی)، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر (۷۱ - شهریار مغانلو).

عکس تیمی پرسپولیس

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری (۷۴ - اکبر ایمانی)، ابوالفضل رزاق‌پور، حمید بوحمدان، محمد قادری (۷۴ - علی فتحی)، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری و محمد عباس‌زاده.

عکی تیمی تراکتور

داور: علی صفایی

نیمه اول
دقیقه ۱۲: احمد نوراللهی که در فضای خالی یک سوم دفاعی تراکتور صاحب توپ شده بود، پس از ورود به محوطه جریمه و ارسالی به دهانه دروازه این تیم خطرساز شد، اما محمدرضا اخباری این توپ را دفع کرد.

دقیقه ۱۳: محمد عباس‌زاده شوتی را روانه دروازه پرسپولیس کرد که حامد لک موفق به مهار این توپ شد.

دقیقه ۱۸: شوت احمد نوراللهی به سمت دروازه تراکتور با واکنش خوب اخباری به کرنر رفت.

دقیقه ۲+۴۵: میلاد فخرالدینی با خطا روی مهدی ترابی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳+۴۵: امید عالیشاه ضربه ایستگاهی از زاویه‌ای خوب را به سمت دروازه تراکتور زد که محمدرضا اخباری این توپ را دفع کرد.

پرسپولیس - تراکتور (سوپرجام ایران)

نیمه دوم

دقیقه ۴۹: محمد عباس‌زاده قصد باز کردن دروازه پرسپولیس را داشت که ضربه او را حامد لک مهار کرد.

دقیقه ۵۲: عیسی آل‌کثیر در یک سوم دفاعی تراکتور صاحب توپ شد که ضربه او پیش از ورود به دروازه توسط اخباری دفع شد.

دقیقه ۵۳: مهدی تیکدری در موقعیتی مناسب برای باز کردن دروازه پرسپولیس قرار گرفته بود که شوت زمینی او از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: سعید آقایی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۵۷: محمد عباس‌زاده می‌توانست در موقعیتی خوب با حامد لک تک‌ به تک شود که خروج به موقع دروازه‌بان پرسپولیس این موقعیت را از او گرفت.

دقیقه ۵۸: احسان پهلوان روی کرنری که نصیب پرسپولیس شده بود، صاحب توپ شد و قصد باز کردن دروازه تراکتور را داشت که این بار هم اخباری مانع او شد.

دقیقه ۶۱: پرسپولیسی‌ها روی یک ضد حمله با دو پاس محمدحسین کنعانی‌زادگان به امید عالیشاه و سپس عیسی آل‌کثیر صاحب موقعیت شدند که مهاجم سرخپوشان پس از عبور از خانزاده دروازه تراکتور را باز کرد.

گل عیسی آل‌کثیر؛ پرسپولیس - تراکتور (سوپرجام ایران)

دقیقه ۷۲: محمد قادری با خطا روی مهدی عبدی و گرفتن ضد حمله پرسپولیسی‌ها از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۸: مهدی تیکدری به دلیل خطای خشن و ضربه زدن به سعید آقایی با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد.

دقیقه ۸۱: شهریار مغانلو دیگر بازیکنی بود که از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۵: مهدی عبدی روی ارسال شهریار مغانلو می‌توانست با ضربه سر دروازه تراکتور را باز کند که محمدرضا اخباری توپ را از زیر طاق بیرون کشید و تن به کرنر داد.

دقیقه ۴+۹۰: سیامک نعمتی دقیقه ۸۸ وارد زمین شده بود به دلیل مصدومیت قادر به ادامه دادن به بازی نبود و از زمین مسابقه بیرون رفت.

جشن قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام ایران


عامل محرومیت ۶ ماهه آل کثیر در استادیوم آزادی!

دیدار سوپرجام فوتبال ایران در حالی بین پرسپولیس و تراکتور برگزار شد که این بازی یک میهمان خاص داشت. برادر عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس و فرزندش به ورزشگاه آمدند و دیدار پرسپولیس و تراکتور را از نزدیک تماشا کردند. برادرزاده عیسی آل‌کثیری همان فردی است که مهاجم سرخ‌پوشان پس از بازی با پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا مدعی شد منظور از شادی گلش تقدیم این گل به وی بوده و به همین دلیل چشمان خود را کشید تا حالت چشمان بردارزاده‌اش را تقلید کند. به نوعی برادرزاده عیسی عامل محرومیت 6 ماهه مهاجم سرخ پوشان بود و عیسی بازی های زیادی را در این مدت از دست داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    برد پرسپولیس در فینال سوپر جام را به هواداران پرسپولیس و کادرفتی با دانش و عالی تیم تبریک میگم . داوری هم خطا های ۵۰ ۵۰ را به سود تراکتور سازی سود می زد اما تراکتور سازی حتی با کمک داوران هم نتوانست پرسپولیس را شکست دهد . یک هسته نباشید هم به بازیکنان زحمت کش و با غیرت تیم می گویم که فوق العاده بودند . بازيکنان مای پوش تیم با اینکه خسته بودند و بازی های فشرده ای را در بحرین انجام داده بودند عالی بودند و در برنده شدن پرسپولیس در این بازی سهم داشتند . باز هم این برد را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم به امید ادامه دار بودن موفقیت های پرسپولیس
    • طوفان سرخ آسیا IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      پوکر سوپر جام را به سرخ دلان پرسپولیسی تبریک میگم . بعد از پوکر لیگ برتر ، پوکر سوپر جام را هم گرفتیم
    • اسمال IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      خداروشکر .. خداروشکر که بالاخره پرسپولیس تونست یه کاپ سوپرجام رو با انجام بازی و برد حریف بدون نامه حمایتی از طرف نهادهای زیربط !!! به دست بیاره خداروشکر البته جاداره از داور محترم آقای صفایی که با اخراج بازیکن تراکتور صفایی دیگر به بازی داد تشکر و قدردانی کنیم چون به هر حال همه باید کمک کنند تا پرسپولیس دستش به جامی برسد (البته فقط در ایران ) تشکر ویژه دیگر هم از همون که افشین خان گفتن ش ............ بازی سعید آقایی که الحق جایزه بازی جوانمردانه به ایشان تعلق میگیرد و الخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ و الخ
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      تبریک به تمام سرخ دلان انشالا بریم واسه پنجمین جام
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      عشق : پرسپولیس زندگی : پرسپولیس خاطره : پرسپولیس غرور : پرسپولیس اصالت : پرسپولیس اتحاد : پرسپولیس
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      خنده‌دارترین چیزی که گزارشگر مسابقه محمد رضا احمدی لنگی گفت پوکر پرسپولیس حکومتی در سوپرجامه. پرسپولیس فقط یک جام در سال 1396 کسب کرده که با برد مقابل نفت تهران بدست اومد. بعد از اون در سال 1397 وقتی دست نشانده های مسعود سلطانی فر قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی رو از روی عمد تمدید نکردند تا این بازیکنان از استقلال برن و ساختار تیمی استقلال رو از هم پاشوندن، شفر و باشگاه استقلال فقط درخواست تعویق بازی رو دادن برای چند هفته تا دوباره ساختار تیمی استقلال رو بسازن اما مهندسین لیگ برتر 3 روز قبل از مسابقه نتیجه رو 3 بر صفر به نفع پرسپولیس حکومتی زدند. نکته جالب اینجاست که در خبرها می بینیم به دلیل حاضر نشدن استقلال در زمین مسابقه بازی 3 بر صفر شده که این حرف کاملا مضحک و خنده‌داره. این اولین جام مهندسی شده و جعلی و کاغذی که با اسنپ برای لنگیا ارسال شد.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      در همه جای دنیا این یک اصل پذیرفته شده است که اگه تیمی هم قهرمان لیگ و هم قهرمان جام حذفی بشه باید اون تیم به عنوان قهرمان جام حذفی با تیم دوم لیگ برتر بازی سوپرجام رو برگزار کنه. در سال 1397 پرسپولیس باید بازی سوپرجامش رو با سپاهان اصفهان به عنوان تیم دوم لیگ برگزار می کرد اما با یک قانون من درآوردی توسط مسعود سلطانی فر و سهیل مهدی اعلام شد چون پرسپولیس هم قهرمان لیگ و هم قهرمان جام حذفی شده پس قهرمان سوپرجام هم هست و دوباره یک جام جعلی و مهندسی شده و کاغذی با اسنپ برای لنگیا فرستاده شد. سال 1399 هم قرار بود بازی سوپرجام بین پرسپولیس حکومتی و تراکتورسازی در 5 ابان برگزار بشه اما چون پرسپولیس مشکل مدیریتی داشت و بازیکنان پرسپولیس هم آماده نبودند سهیل مهدی با دستور مسعود سلطانی فر 7 ماه بازی این دو تیم رو عقب انداختند در حالی که باید 3 روز قبل بازی در تاریخ 2 ابان بازی 3 بر صفر به نفع تراکتورسازی زده می شد. این هم سومین جام مهندسی شده سوپرجام که به لنگیا اهدا شد. پس چیزی به نام پوکر در سوپرجام وجود نداره همون طوری که پوکر پرسپولیس در لیگ برتر هم کاملا مهندسی شده بود که بارها عرض کردم
    • گل ابریشم IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      کیسه کش مگه به اخراج دقیقه 80 تیم میبازه؟ مورد داشتیم یه تیمی دقیقه 80 اخراجی داده بازی 2 هیچ عقب رو 3 دو برده...
    • حمید علوی CA ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      تبریک عرض میکنم خدمت دوستان پرسپولیسی، بویژه عامو ابرام شاعر پرسپولیسی، میلادجان آتش بندر، امیرپرسپولیسی، آقارضا، آقا retired، و… مبارکتون باشه
    • تقدیم به حمید علوی ..... ابرام US ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      ای حمید نا زنین ٬ ای با وفا ........ احسن و صد آفرین بر این صفا ================================================================================================= با چنین شوق ازرفاقت دم زنی ..... معرفت را کرده ای یکجا ادا ================================================================================================= آفرین بر عادت نیکوی تو .......... حَبَّذا بر خُلق و خویت مر حبا ================================================================================================= زنده باشی ٬ شادمان صد آفرین ...... بر تو و بر اینچنین رنگ و صفا
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      پس سهیل مهدی و مسعود سلطانی فر نذاشتن بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس چند هفته دیرتر برگزار بشه و 3 روز قبل از برگزاری بازی، نتیجه رو 3 بر صفر به نفع پرسپولیس حکومتی زدن و دلیلش رو هم نوشتن " به علت حاضر نشدن تیم استقلال در زمین مسابقه". اما بازی پرسپولیس و تراکتور را به دلیل آماده نبودن بازیکنان پرسپولیس و مشکلات مدیریتی 7 ماه عقب انداختند.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      5 ابان 1399 که قرار بود پرسپولیس و تراکتور با هم بازی کنن تیم تراکتور در بهترین شرایط تیمی و روحی و روانی قرار داشت و تیم پرسپولیس حکومتی در ضعیف ترین وضعیت ممکن. چون هم بازیکنان این تیم آماده نبودند و هم مشکلات مدیریت داشتند. برای همین بازی سوپرجام رو 7 ماه به خاطر پرسپولیس حکومتی عقب انداختند و دیروز همه دیدند که تیم تراکتور در بدترین وضعیت ممکن از لحاظ بازیکن و آمادگی قرار داشت و تیم پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن هم از لحاظ مدیریتی و هم از لحاظ بازیکن ها شون. به این میگن نمونه ای از مهندسی کردن نتایج خارج از زمین مسابقه. مین وضعیت رو برای استقلال چند ساله به وجود آوردن و استقلال رو بی ثبات کردن چه به لحاظ بازیکن و چه از لحاظ مدیریتی و چه از لحاظ مربی. بعد پرسپولیس رو با تیمی بحران زده وارد رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کردن.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    زگهواره تا گور پرسپولیسی ، خداروشکر که پرسپولیسی ام
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      عیسی آل کثیر یک گل به سپاهان یک گل به الدوچرخه یک گل هم به تراکتورسازی . اتحاد تاس توسط عیسی نابود شد
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    پرسپولیس کبیر با کسب سوپر جام ، بیست و چهارمین جام قهرمانی رسمی اش را به دست آورد . پرسپولیس ۲۴ جام رسمی الدوچرخه ۱۷ جام رسمی . پرسپولیس سرور الدوچرخه
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    هواداران الدوچرخه زمانی که سلطانی فر وزیر ورزش شده بود خوشحال ترین افراد روی زمین بودند و از آدم سلطانی فر بسیار خوشحال اون زمان به ما هواداران پرسپولیس می گفتن گودرزی رفته و دوران اوج الدوچرخه شروع شده و سلطانی فر فرد با عدالت و اون زمان به گودرزی می گفتن پرسپولیسی اما چرخه زمان جوری گشت که بعد از گذشت ۴ سال همان استقلالی ها به سلطانی فر می گویند پرسپولیسی. واقعا استقلالی ها چرا حرفی که زدند را تغییر می دهند . به گودرزی می گفتن پرسپولیسی به سلطاتی فر هم می گویند پرسپولیسی . وزیر بعدی هم پرسپولیسی هست از نظر استقلالی .اگر سال دیگه باز پرسپولیس قهرمان بشود دیگر نمی دانم که استقلالی ها چه حرفی برای گفتن خواهند داشت
  • لنگ خاص IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    قهرمانی پیروزی راتبریک میگویم
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      اسم تیم پرسپولیس ، کار تیم هم پیروزی
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      به هم دیگر نخندیم بلکه همه با هم به اتحاد تاس
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      به اتحاد تاس بخندیم
    • لنگ خاص IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      لنگی جوگیر،۴ساله مد شدین
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    پرسپولیس ۷ ملی پوش زمان بازی ۳۰ خرداد . الدوجرخه ۲ ملی پوش زمان بازی ۳۱ خرداد . اما اما وزیر پرسپولیسی هست و سازمان لیگ هم حامی پرسپولیس هست .
  • Retired IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    قهرمان قهرمانان ، مباركمون باشه ، الان گريه و أزرى و سوزش شروع ميشه به خدا امروز وزير و وكيل بازى نكردند . يه خسته نباشى به تيم خوب تراكتور سازى قهرمان جام حذفى .
  • محمود IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    خدارو شکر و تبریک به تمام پرسپولیسی ها.فقط دوتا نکته وجود داره.اول اینکه کیسه کشای عزیز دیدین زیاد درد نداشت.آخه چرا دو سال پیش فرار کردین ترکیه و به غیر از هزینه فرارتون ،کلی هم به دادگاه فیفا پول دادینو.درسته پولو بابا مسعودتون داد،ولی بابا مسعود از جیبش که نداد،از بیت المال براتون پول برداشت.نکته دوم اینکه اگر این بازی برای تراکتور جام نداشت،برای تیکدری یه کیسه پر از پول داشت،برای کیسه کش یه هوچیگر جدید.احتمالا تا چند ساعت دیگه مصاحبه دلبرانه تیکدری بعد از مشت وحشیانه اش منتشر میشه و قند تو دل کیسه کشا آب میشه.بعد فصلم تیکدری میره تو کیسه و تو پول هایی که بابای جدید کیسه کشا تو دولت جدید تو کیسه ریخته غلط میزنه و بارشو میبنده.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    قهرمان قهرمانان پرسپولیس کبیر
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    جونم عیسی متعصب و با غیرت . بعدش برگشتش از محرومیت فوق العاده بود و بعد از بازگشت از محرومیت ۶ گل زده
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    افتخارات الدوچرخه از افتخارات سید جلال سوپر من هم کم تر هست . سید جلال سرور الدوچرخه. الدوچرخه در حد سید جلال هم نیست
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    پرسپولیس ۲۴ جام رسمی ، الدوچرخه ۱۷ جام رسمی . الدوچرخه در حد پرسپولیس نیست . پرسپولیس سلطان فوتبال ایران . پرسپولیس پر افتخار ترین تیم ایران در آسیا . پرسپولیس سرور الدوچرخه
  • ترتر 10دقیقه IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    این تیمه فقط بلده کیسه رو 3تایی کنه ولی جلوی ما تیلر هم نبود.قنبود.قهرمانی کاراکتر میخاد که ما داریم
  • مافیای لنگ IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    این آخرین جام اسنپی پاپا مسعود به لنگ حکومتی بود
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      زمانی که الدوچرخه چی ها می گویند لنگیا و الونگ یاد اولونگا می افتم .
    • مافیای صادرات کیسه IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      تازه این اولیش بود بشین و بقیه جام هامون هم تماشا کن، با یه پارچ آب یخ
  • لنگ خاص IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    بعضی از لنگی ها جوگیر ترین انسان های زمین هستند
  • پرسپولیس کبیر IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    تبریک به همه سرخ دلان و ارتش سرخ آسیا تبریک به تمام ایرانیان عزیز تبریک به همه فوتبال دوستان ان شاالله جام های دیگر نیز توسط پرسپولیس کبیر به دست خواهد آمد و تمام ایران را نیز خوشحال خواهیم کرد.
  • بهنام IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    این آل کثیر یک دروغی گقت که شادی گل به خاطر برادرزاده ام بوده شما چرا باور کردید.
  • پوریا IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    ولی این تراکتوری ها شرف داشتن اومدن بازی کردن مثل بعضی ها اشتباهی سر از ترکیه در نیاوردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی