ماجرای جالب یک پرسپولیسی در برج خلیفه دبی/ عجیب‌ترین ملاقات پس از ۱۳ سال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس که به تازگی به دبی رفته با اتفاق جالبی مواجه شده است.

خبرورزشی - سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس که مدت‌هاست در زمینه آکادمی فوتبال فعالیت می‌کند چند روزی است برای ادامه فعالیتش راهی دبی شده تا آکادمی خود را در آنجا تاسیس کند.

حیدری که این روزها مشغول جابه‌جایی و گرفتن خانه در برج خلیفه دبی است به محض مستقر شدن در این برج با اتفاق بسیار جالبی مواجه شد. ماجرا از این قرار است که ژوران ویرا سرمربی سابق سپاهان که هدایت این تیم را در لیگ هفتم برعهده داشت هم دقیقا در همان طبقه‌ای زندگی می‌کند که حیدری در آنجا حضور دارد. ماجرا وقتی جالب می‌شود که تیم ویرا در همان فصل با پرسپولیس در کورس قهرمانی لیگ قرار داشت. آن‌ها درحالیکه با یک مساوی هم قهرمان می‌شدند در هفته آخر به مصاف پرسپولیس قطبی رفتند و در حالیکه بازی داشت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان می رسید سپهر حیدری آن گل معروف دقیقه ۹۶ را به ثمر رساند و باعث قهرمانی پرسپولیس شد.

۲۸ اریبهشت ۸۷ حیدری جام قهرمانی را از ویرا گرفت و حالا دست سرنوشت یک‌بار دیگر این دو را در کنار هم قرار داده و حیدری و ویرا در برج خلیفه دبی همسایه شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین پرسپولیسی IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    واقعا ما به چه سمت میریم.دوبی رو نگاه چه قدر با وقاروزیبا شده .بعد حالا این وضعیت ایران وشهر تهرانه.الان ما دم خروس رو ببینیم یا حرفای دروغ اون شخصی که باوقاحت تمام میاد بعد 40 سال میگه ما پیشرفت کرده ایم ماپیشرفت کرده ایم.چی به روز ایران زیبامون دارن میارن اینا افسوس و هزار افسوس.مردم از خواب غفلط بیدار شین
    • تاجی طبرستانی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      این چهل سال و بالخص این هشـــــــــــــت سال واسه هرکی و هرچی بد بوده واسه لنگ ک خیلی خوب بوده . به قول میزا اغاسی وزیر دربار قاجار واسه ما اگه آب نداشت واسه شما ک نون داشت
  • علی IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    واقعا ما چقدر بدبخت شدیم که همسایه شدنه سپر حیدری با ویرا تو برج خلیفه باید برامون جالب باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی