نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
ستارگانی که سهام شرکت‌های بزرگ را جابه‌جا کردند/ رونالدو و بکام بزرگترین عوامل ضررهای میلیاردی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ضرر زدن به شرکت کوکاکولا توسط کریستیانو رونالدو با جابه‌جا کردن بطری‌های نوشابه، این روزها از مهمترین خبرهای جهان فوتبال شده است، کاری که پیش از این دیوید بکام به شکل دیگری انجام داده بود.

خبرورزشی - کریستیانو رونالدو، ستاره ۳۶ ساله دنیای فوتبال بعد از اولین بازی خود مقابل مجارستان در یورو ۲۰۲۰ و در کنفرانس خبری بعد از این بازی، زمانی که در جایگاه خود نشست بطری نوشابه شرکت کوکاکولا را که حامی مالی رسمی مسابقات یورو ۲۰۲۰ نیز بود و رو به روی او قرار داشت را جا به جا کرد، در کناری قرار داد و به جای آن یک بطری آب قرار داد و از آن استفاده کرد.

همین حرکت این اسطوره پرتغالی باعث شد که سهام این شرکت بزرگ با ضرری ۴ میلیارد دلاری مواجه شود؛ ضرری که شاید کسی فکر نمی‌کرد تنها با یک حرکت به وجود آید. اما این اولین بار نیست که ستارگان مشهور تنها با یک حرکت کوچک باعث ضررهای بزرگ به شرکت‌های بین المللی می‌شوند.

در یک معامله بزرگ، شرکت انگلیسی Brill Cream با اسطوره تیم ملی فوتبال انگلیس قرار داد بست تا چهره تبلیغاتی محصولات موی این شرکت بزرگ باشد. اما در سال ۱۹۹۷ این شرکت ۲۵ درصد از فروش خود را از دست داد و دلیل آن هم این بود که دیوید بکام در تصمیمی عجیب موهای خود را به صورت کامل اصلاح کرد و آن‌ها را تراشید. بکام کل آن فصل را با همان ظاهر بازی کرد تا همین امر باعث شود قرار داد خود را با این شرکت فسخ کند.

در همین باره ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی