افشاگری وکیل طلبکار ستاره استقلال؛ جزئیات حکم دادگاه/ به لطف ما از باشگاه‌های آسیا محروم نشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داستان حضور مأمور نیروی انتظامی در اردوی استقلال برای جلب محمدحسین مرادمند به واسطه نقد نشدن چک او بازتاب رسانه‌ای بسیار زیادی داشت.

خبرورزشی - درباره محمدحسین مرادمند و دلایل وقوع چنین اتفاقی به طور کامل طی روزهای اخیر اطلاع‌رسانی کرده‌ایم ولی بد نیست ماجرا از زاویه مقابل هم بررسی شود. نادر امینی پارسا وکیل مدافع طلبکار مرادمند در گفت‌وگو با خبرورزشی ماجرا را اینگونه توضیحی می‌دهد:

* موکل من طی یک فرآیند کاملاً قانونی روند شکایت خود را پیگیری کرد و دادگاه نیز پس از طی شدن مراحل حکم جلب محمد حسین مرادمند را صادر کرده است.

* شخصیت حقیقی و حقوقی ایشان کاملاً برای ما محترم ولی قانون برای همه یکسان است و به خاطر عدم پرداخت مطالبات حکم جلب گرفتیم.

* در مورد اعلام هویت طلبکار هم باید بگویم موکل بنده بنا بر دلایلی نمی‌خواهد نامش در رسانه‌ها مطرح شود به همین خاطر من به عنوان وکیل کارها را جلو می‌برم.

* برای حل این مشکل وقت زیادی صرف کردیم و فرصت قابل ملاحظه‌ای هم به بازیکن استقلال دادیم ولی متأسفانه اتفاقی رخ نداد به همین خاطر مجبور به اقدام عملی شدیم.

* ما قبل از اینکه استقلال برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راهی عربستان شود، حکم جلب مرادمند را گرفته بودیم ولی با توجه به اینکه آن مسابقات را با نگاه ملی می‌نگریستیم، اجازه دادیم او همراه تیم عازم جده شود.

* بازیکن استقلال قبل از عزیمت تیم به عربستان ممنوع الخروج بود اما با حسن نیت ما توانست عازم این مسابقات شود.

* حالا دوباره مرادمند با توجه به صدور حکم جلب ممنوع الخروج شده‌ است و تا زمانی که پرونده حل نشود، داستان به همین شکل باقی خواهد ماند.

* امروز (دوشنبه) برای جلب مرادمند به هتل محل برپایی اردوی تیم استقلال مراجعه کردیم و کارمان هم دقیقاً قانونی بود ولی به حرمت تقاضای آقایان فرزاد و فرهاد مجیدی مهلت دادیم تا بازی استقلال مقابل پدیده برگزار شود و بلافاصله پس از آن این پرونده باید یا به طور کامل حل و فصل شود و یا اینکه مراتب قانونی آن جلو برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    اتفاق خاصی نیوفتاده مرادمند ۲.۵ میلیارد گرفته از باشگاه هم بابت رضایت نامش هم بابت حقوقش گذاشته جیبش خرج کرده بجاش یه چک کشیده مظلوم نمایی ها قدیمی شده قهرمان سازی از فرناز با سناریو نویسی خودش یکبار میگه غذا خریدم الانم چک میکشه تهش و بگیری مشخص میشه طلبکارم از طرف فرناز اومده از این موجود هر چیزی بر میاد کسی که تو اون زمان دوپینگ میکرد وقتی کسی نمیدونست دوپینگ چیه کسی که اون زمان مجیز شیوخ امارات و میکرد که اصلااا ترابی به دنیا نیومده بود هیچی از این آدم ۷خط بعید نیست
  • بهمن IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    پوووووووول و ديگر هيچ
  • بنده خدا IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    چرا اسم طلبکار رو نمیگی تا همه بدونن حمیداوی لنگی مالک سابق شهرخودرو پشت این داستانه؟؟؟؟
    • لنگی نباشیم IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      همونایی که معلوم نیست تونستن پول انتقال گل ممد رو به پرسپولیس بگیرن یا نه !! یعنی بازم پای مافیای لنگ در میانه ؟ ننگ بر لنگ ننگ بر لنگ
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    فری به مرادمند گفته چک باشگاه بابت حق دلالی برای من میشه تو هم بفکر خودت باش
    • تاجی طبرستانی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      یکبار دیگه فایل صوتی و تصویری رسول پناه رو خوب گوش کن ببین درصد محمدی چجوری پورسانت میگرفت از بازیکنای لنگ ، هرکی هم نمی‌داد دیپورت میکرد ،
    • لنگ خاص IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      لنگی اونموقع که مجیدی سرمربی نبود که بخواد درصد بگیره،مجیدی خیلی چیزها هست ولی درصد بگیر فقط یویو هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی