نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
آرزوی عجیب پسر استقلالی مدیرعامل سابق پرسپولیس/ خواننده محبوبی که مدرک مربیگری دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرمان گرشاسبی پسر مدیرعامل سابق پرسپولیس یک استقلالی است و آرزوی عجیبی درباره پرسپولیس دارد.

خبرورزشی - چند هفته‌ای است برنامه پیشگو با اجرای پژمان جمشیدی از پلتفرم‌های اینترنتی پخش می‌شود و جمشیدی هر هفته میزبان یک چهره مطرح از بین اهالی هنر و ورزش است.

تا الان چهره‌هایی مثل امیر آقایی، باران کوثری، سردار آزمون، ژاله صامتی و آرمان گرشاسبی میهمان این برنامه بوده‌اند. آرمان گرشاسبی خواننده خوش صدای کشور که با گروه چارتار بسیار معروف شد و طرفداران زیادی هم دارد این هفته میهمان پژمان جمشیدی بود.

این خواننده که فرزند حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس است علاقه زیادی به فوتبال دارد و حتی به گفته خودش مدرک مربیگری هم دارد. در اواخر گفت‌وگوی پژمان با آرمان گرشاسبی مشخص شد که او برخلاف پدرش به شدت استقلالی است و حتی در این زمینه کل‌کل‌های زیادی با پدرش انجام می‌دهد.

آرمان که به شدت فوتبالی است در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «دوست دارم مربیگری را تجربه کنم و می‌خواهم به کلاس‌های مربیگری بروم.»

در برنامه پیشگو بخشی به عنوان پیش بینی اتفاقات آینده وجود دارد. در این قسمت به آرمان گفته شد قرار است در آینده به عنوان سرمربی قهرمان آسیا خواهد شد. بعد از آن جمشیدی از گرشاسبی پرسید دوست دارد با کدام تیم این افتخار را به‌دست بیاورد آرمان پاسخ داد: «دوست دارم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم که در نوع خود جالب بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    خود گرشاسبی هم قبلنا استقلالی بوده،ولی خدایی از زمانی که رفت هیات مدیره پیروزی تمام تلاششو واسه پیروزی کردویکی از بهترین مدیران تاریخش شد
  • نیم قرن گذشت .......... IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    خخخخخخخخخخخخخخ ای خععععدا واقعا استقلالیا چقدر با مرام و با گذشت هستن میخواد اگر ...اگر بعد از سالها افتخاری هم بدست بیاره برای پرسپولیسیا بدست بیاره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی