صعود دراماتیک دانمارک/ بلژیک با ۳ برد به مرحله بعد رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های ملی بلژیک و دانمارک با پیروزی مقابل فنلاند و روسیه راهی مرحله حذفی یورو ۲۰۲۰ شدند.

خبرورزشی - دیدارهای گروه B یورو ۲۰۲۰ امشب با برتری دانمارک و بلژیک و صعود این دو تیم پایان یافت.

در ورزشگاه پارکن شهر کپنهاگ، دانمارک که به مصاف روسیه رفته بود با نتیجه ۴ بر یک این تیم را درهم کوبید تا حریف ولز در مرحله بعد شود.

نیمه نخست دانمارک شرایط بهتری داشت و از موقعیت‌هایش هم به یک گل زیبا رسید. شوت مواج دامسگارد در دقیقه ۳۸ به قعر دروازه تزارها رفت. دقیقه ۵۹ اشتباه دفاع روسیه و پاسی که به پولسن داد، گل دوم دانمارک را به همراه داشت. دقیقه ۷۰ پنالتی بحث‌برانگیز برای روسیه را زوبا تبدیل به گل اول روسیه کرد. دقیقه ۷۹ کریستنسن با شوتی مهلک گل سوم را برای دانمارک زد. دقیقه ۸۲ مِیله در ضدحمله‌ای خیال دانمارکی‌ها را راحت کرد.

شادی گل دامسگارد؛ روسیه - دانمارک

در شهر سن‌پترزبورگ روسیه، بلژیک و فنلاند به مصاف هم رفتند که شیاطین‌سرخ اروپا این بازی را هم ۲ بر صفر بردند.

نیمه نخست بلژیک تیم برتر میدان بود، اما فنلاند مقاومت کرد و گلی نخورد. دقیقه ۶۵ لوکاکو گلزنی کرد، اما VAR گلش را آفساید تشخیص داد. با این حال دقیقه ۷۴ بلژیک به گلی سالم رسید. ضربه سر ورمائلن پس از برخورد به دست هرادتسکی باعث ثبت یک گل‌به‌خودی شد. گل دوم بلژیک را هم لوکاکو دقیقه ۸۱ زد و این مرتبه گل سالم بود.

بلژیک - فنلاند

در گروه B، بلژیک با ۹ امتیاز قاطعانه صدرنشین شد، دانمارک با ۳ امتیاز و تفاضل گل ۱+ دوم شد و به مرحله بعد رسید، فنلاند با ۳ امتیاز و تفاضل گل ۲- در رده سوم جای گرفت و منتظر خواهد ماند اگرچه شانس کمی برای صعود دارد و روسیه هم با ۳ امتیاز و تفاضل گل ۵- در رده چهارم قرار گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی