می‌خواستند عمداً حامد لک را مصدوم کنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از دست اندرکاران و مسئولان پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خود نداشت ادعای جالبی مطرح کرد.

خبرورزشی - این فرد با اشاره با یکی دو برخورد شدید بازیکنان تراکتور با دروازه‌بان پرسپولیس مدعی شد: «بازیکنان تیم حریف که می دانستند ما فقط یک دروازه‌بان مطمئن داریم با خشونت روی حامد لک هجوم می‌آوردند و نزدیک بود او را مصدوم کنند. کاری که در فوتبال و ورزش جالب نیست و ...»

گفتنی است بوژیدار رادوشویچ پس از تعطیلی اجباری لیگ برتر به خاطر بازی‌های تیم ملی به کشورش رفت و دیگر برنگشت. دروازه‌بان کروات پرسپولیس که از وعده‌های مدیران باشگاه شاکی و عصبانی شده بود، مطالبات معوقه خود را بهانه کرد و دیگر به تمرینات تیمش بر نگشت.

این در حالی است که مدیران باشگاه پرسپولیس به مدیر برنامه های رادوشووچ پیغام داده اند پول قراردادش آماده است و می‌تواند به ایران برگشته و آن را دریافت کند اما این وعده جدید هم هنوز گلر کروات را راضی به بازگشت نکرده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. AE ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    از آقای شکوری و سمیعی بعید است که حواسشان به این موضوع نبوده که باید هوای رادو شوویچ را حتی از بازیکنان داخلی بیشتر داشته باشند چون برای ادامه ی لیگ و جام حذفی مصدوم و محروم کردن عمدی لک از سوی مثلث تاس میتواند ضربات جبران ناپذیری به تیم وارد کند
  • پاسخ صحبتای خاله زنکی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    رسول خطیبی نشون داده یه مربی بسیار دور از اخلاق هست همه جور کثافت کاری میتونن انجام بدن
  • کیسه حقارت IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    شما که هیچ وقت نظرات رو منتشر نمیکنید چرا نظر مردم رو میپرسین. تا حالا ده تا پیام دادم دریغ از انتشار یکیشون. درصورتی که حتی یک کلمه منشوری و حتی توهین آمیز به کار نبردم
  • مجید ارتش سرخ IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    حامد جان خدا پشت و پناهت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی