سه‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
۴ |
۵
عکس| یاغی استقلال اینگونه زلاتان شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرمان رمضانی دومین گل فصل خود را در شرایطی به ثمر رساند که هیچ‌ کس در ابتدای فصل چنین سرنوشتی را برای او متصور نبود.

خبرورزشی - استقلال تهران موفق شد بازی معوقه خود مقابل پدیده را با پیروزی پشت سر بگذارد و در دیداری که همه چیز از قطعی برق گرفته تا تیرک‌های متعدد و گل زیبا داشت به سود تیم آبی پوش تهران خاتمه یابد. استقلال که پس از صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با مجیدی، در کسب نتیجه نوسانی عمل کرده بود محکوم به کسب سه امتیاز این دیدار خانگی شده و در نهایت توانست با برتری دو گله تیم مهدی رحمتی را شکست دهد.

نکته جالب این بازی گل‌زنی آرمان رمضانی بود. او در ابتدای فصل با پرسپولیس قرارداد بست و نتوانست موفق عمل کند. رمضانی با پیراهن پرسپولیس اکثرا در دقایق پایانی با دستور گل‌محمدی به بازی می‌آمد و در چند باری که فرصت حضور به عنوان بازیکن اصلی را داشت موفق نشد با این پیراهن گلی بزند و در نهایت در نیم فصل در لیست مازاد قرمزها قرار گرفت تا با نظر مجیدی و بدون دردسر به عنوان بازیکن آزاد آبی پوش شود. انتقالی که خلاف تمام جابجایی بازیکن میان این دو تیم پایتخت جنجال زیادی نداشت و بیشتر مایه تعجب هواداران دو تیم شد.

رمضانی که مورد علاقه فرهاد مجیدی است با تفکرات این سرمربی خو گرفته و در دو مقطع حساس گل اول تیمش را به ثمر رساند و گره بازی را برای استقلالی‌ها باز کرد. رمضانی هر دو گل خود را به زیبایی به ثمر رسانده و جزو گل‌های زیبای این تیم در این فصل به حساب می‌آید.

آرمان رمضانی که با گل زیبایش تحسین برانگیز شد به سبک ژست‌های زلاتان ابراهیموویچ خوشحالی کرد. او پس از گل‌زنی به چشم خود اشاره کرد. زلاتان نیز در یکی از مصاحبه هایش در پاسخ به خبرنگاری که پرسیده بود: چرا همیشه با انگشتت به چشمت اشاره میکنی؟ پاسخ داده بود: تا به همه کسانی که در سختی ها تنهایم گذاشتند بگویم موفقیتم را نگاه کن. رمضانی دنبال تداوم عملکرد خوب خود در ادامه فصل لیگ برتر و همچنین در دربی حساس حذفی مقابل تیم سابق خود است.

عکس| یاغی استقلال زلاتان شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    خخخخخ اینم به افتخارات کیسه کش اضافه شد خوب مشخصه بنجل باشگاه محبوب دل ها می اسطوره کیسه کش ها همین شیری هم بره از سر کیسه بالاتره
  • کیسه حقارت IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    خیلی شبیه زلاتانه. اصلا زلاتان شبیه آرمانه. تو یک فصل دوگل. واقعا آمار خیره کننده ای داره. من که از هیجان و تعجب نمیدونم چی بگم
  • الدوچرخه چی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    الان بهترین زمان برای حک کردن سومین پنج ضلعی معروف به کیسه ست!احتمالا حالا حالاها دیگه اینچنین فرصت خوبی به دست کیسه تنان نخواهد رسید.خخخ خخخ بازم به اخراجیها وسکونشینان پرسپولیس که در چنین مواقعی بداد کیسه میرسند وکیسه رو از تحقیر وسرزنش بیشتر نجات میدهند.بخورید وناشکری کنید!
  • آبیم IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    آخی مثل اینکه لنگ خیلی سوخته آره لنگای عزیز شاه فرهاد گل ممد نیس به همه فرصت میده و می‌بینید که به دردش خورده و تا کوووووور شود هر آن کس که نتوان دید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی