نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
عجیب‌ترین تصویر از ناصر حجازی/ وقتی اسطوره آبی‌ها مهاجم شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تماشای عکسی قدیمی از از زنده یاد ناصر حجازی سنگربان اسطوره‌ای تیم ملی و استقلال با پیراهن شماره ۹ آبی‌پوشان در خط حمله خالی از لطف نیست.

خبرورزشی - در دهه ۷۰ به مناسبت ورود آزادگان سرافراز کشورمان به میهن، یک بازی دوستانه بین پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

به دلیل کمبود بازیکن زنده یاد ناصر حجازی پیراهن شماره ۹ استقلال را بر تن کرد و در ترکیب ۱۱ نفره قرار گرفت؛ چرا که فرامرز ظلی درون دروازه ایستاده بود و حجازی ترجیح داد به عنوان یک مهاجم بازی کند. این عکس مربوط به همان مسابقه است که استاد حسن حبیبی بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو داشت و در ترکیب استقلال حسین کازرانی و نصرالله عبداللهی نیز دیده می‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اکبرمعراجی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    زنده باد خبرورزشی... روحت شاد حجازی کبیر بی تکرار
  • ناشناس IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    خدا بیامرزه اموات هدایتی در حالی که کیسه کش ها بهش توهین می کردند جمع و جورش کرد الانم بعد مرگش کیسه کش ها مکتب مکتب می کنن
    • اس اس IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      خیلی دوست داری هدایتی رو سالم نشون بدی و ازش طرفداری کنی و از اونطرف بارها کامنت گذاشتی که به ناصر کمک مالی کرده اما از حقیقت و وجدان هیچ وقت فرار نکن چون جایی یقه ات رو میگیره که باور نمی کنی امثال هدایتی حتی یه هزارتومنی هم بی دلیل به کسی کمک نمیکنن حتی از پولی که مال خودشون نیست که البته هم نبوده .................

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی