نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
۱ |
۳
استقلال تاجیکستان موضوع نامه پرسپولیس به AFC
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان خواهان اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و میزبانی مناسب استقلال تاجیکستان شد.

خبرورزشی - بنا بر اعلام امیر علی حسینی، این باشگاه در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا از کمیته مسابقات لیگ قهرمانان درخواست کرد، مسایل مربوط به اجرای پروتکل‌های بهداشتی و همچنین شرایط و امکانات میزبانی در مرحله بعدی مسابقات را با حساسیت دنبال کند.

باشگاه پرسپولیس در نامه خود با تاکید بر این که اطمینان دارد باشگاه میزبان نهایت تلاش و اقدامات خود را برای برگزاری هر چه بهتر بازی مرحله بعد خود برابر پرسپولیس انجام خواهد داد، از کنفدراسیون فوتبال درخواست کرد با توجه به تجربه‌های قبلی در مسابقات ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به منظور حفظ سلامت اعضای دو تیم و هیات برگزاری رقابت‌ها، اجرای پروتکل‌های پزشکی ضد کوید۱۹ را با حساسیت دنبال کند.

باشگاه پرسپولیس در این نامه همچنین با توجه به این که لیگ قهرمانان، بالاترین سطح مسابقات باشگاهی قاره است، خواهان توجه ویژه به شرایط ورزشگاه و زمین محل برگزاری مسابقه، محل تمرین و هتل تیم میهمان شد. در این ارتباط همچنین با توجه به سطح رقابت‌ها، خواسته شد که بازی در زمین چمن طبیعی انجام شود.

گفتنی است، قهرمان فوتبال ایران، ۲۲ شهریورماه از مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا میهمان تیم استقلال تاجیکستان خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    باشگاه پیروزی همیشه از زمین و زمان شکایت دارد خواه داخل کشور باشد یا خارج از کشور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی