پرسپولیس امروز در کمپ تیم ملی تمرین می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرین امروز چهارشنبه سرخپوشان تهرانی در آستانه دیدار با مس رفسنجان در چمن مصنوعی کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی برای دیدار مقابل مس رفسنجان آماده می‌شود که تمرین این تیم روی چمن مصنوعی برگزار می‌شود.

پرسپولیسی ها با نظر و درخواست یحیی گل محمدی به چمن مصنوعی برای تمرین پناه بردند چون دیدار بعدی آنها مقابل مس روی چمن مصنوعی است و آنها باید خودشان را با شرایط این بازی تطبیق دهند. در روزهای گذشته یکسری گمانه زنی در خصوص برگزاری تمرینات پرسپولیس روی چمن مصنوعی صورت گرفته بود که تنها دلیلش همین است.

در سال های گذشته فقط زمین محل برگزاری مسابقات تیم پرطرفدار نساجی مازندران ( ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر) چمن مصنوعی بود و با صعود مس رفسنجان به لیگ برتر، حریفان این تیم نیز با مشکلاتی در این زمینه مواجه شدند.

اواخر آبان ماه سال گذشته جلسه‌ای با حضور سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر، محمدرضا کشوری‌فرد دبیر سازمان لیگ، مجید زیندینی مدیرعامل باشگاه، علی علیزاده معاون فنی باشگاه و علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان درباره ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان در محل سازمان لیگ انجام شد.

در پایان این نشست، ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان جهت انجام دیدارهای خانگی تیم فوتبال صنعت مس، مورد تأیید سازمان لیگ ایران صورت گرفت.

حالا قرار است تیم پرسپولیس روز جمعه هفته جاری و در شروع مجدد لیگ برتر در این ورزشگاه به مصاف مس رفسنجان برود در حالی که یکی از دغدغه های یحیی گل محمدی بازی در این ورزشگاه با زمین چمن مصنوعی است.

دغدغه دیگر سرمربی پرسپولیس احتمال مصدوم شدن شاگردانش است. فوتبالی ها خوب می دانند بازی در ورزشگاهی با چمن مصنوعی احتمال مصدومیت بازیکنان فوتبال را افزایش می دهد. یحیی گل محمدی امیدوار است ضمن کسب حداکثر امتیازات این دیدار با آسیب دیدگی جدیدی مواجه نشود.

لازم به یادآوری است که هم اکنون وحید امیری، کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس به شمار می روند و گل محمدی اصلا دوست ندارد تعداد این نفرات اضافه شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی