نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
همه با هم از استقلال می‌رویم/ می‌شود گفت مجیدی را هم وزیر انتخاب کرده است/ من ککم از استوری برخی‌ها نمی‌گزد/ بازیکنی که از پرس غذا گفته هم مقصر است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حمیدرضا آصفی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: شخصا ۳ بار استعفا کرده ام و با تمامی اعضا به وزیر اعلام جدایی کردیم و حالا هم اگر قبول کنند، دستشان را می‌بوسیم.

خبرورزشی - حمیدرضا آصفی در مورد شرایط استقلال و اینکه چرا اعضای هیئت مدیره این باشگاه سکوت کرده اند اظهار داشت: هیئت مدیره سکوت کرده چون دلگیر است. آقای عبدیان چند میلیارد تومان بلاعوض آورده و هزینه کرده است.

وی افزود: به جای تقدیر به او ناسزا می‌گویند. حجت نظری آبرو و سابقه کاری خودش را آورده است. البته من ککم از استوری گذاشتن برخی‌ها نمی‌گزد. استوری و ناسزا خیلی من را قلقلک نمی‌دهد. کسانی که برای من مطلب می‌نویسند، ۹۵ درصد خوب می‌نویسند ولی آنهایی که علیه من می‌نویسند بدانند من مثل ماهی هستم؛ نه خون دارم و نه غصه می‌خورم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: اعضای هیئت مدیره هر کاری می‌کنند یکسری از آنها انتقاد می‌کنند. هیئت مدیره وارث بدهی‌های قبل است. استقلال مشکل مالی دارد. البته همه ما اشکالاتی داریم. واقعیت این است باید نقاط ضعف و قوت را با هم ببینید.

آصفی در خصوص اینکه عده ای در فضای مجازی تعادل این باشگاه را بر هم می‌زنند، گفت: شرایط استقلال به آن بدی که می‌گویند نیست. استقلال پرافتخارترین تیم ایران است. در تیم به این بزرگی حتی یک اشکال کوچک تنش ایجاد می‌کند. من، تیم بزرگتر از استقلال سراغ ندارم و در مورد پرسپولیس هم نمی‌خواهم حرف بزنم.

وی در خصوص گلایه بازیکنان مبنی بر اینکه زمین تمرین آنها تا زمان برگزاری مشخص نیست گفت: خواهش می‌کنم مشکلات را اینقدر کوچک نکنید. ابتدا باید به مسائل کلان رسیدگی شود تا بعد به یک پرس یا دو پرس غذا برسیم. زمانی که با روشن، حجازی و ... نشست و برخاست داشتم، خیلی‌ها اصلا سنشان به آن زمان قد نمی‌دهد. من هواداران را می‌فهمم و به آنها احترام می‌گذارم. هواداران استقلال نمی‌توانند بگویند بیشتر از من استقلالی هستند. ۶۰ سال است استقلالی هستم.

عضو هیئت مدیره استقلال تصریح کرد: من تا الان ۳ بار استعفا کرده ام. خیلی از بزرگان و پیشکسوتان استقلال با من تماس گرفتند که نرو و بمان. وقتی در فضای متشنج کار کنید چیزی درست نمی‌شود. کجای دنیا رسم است که دعوای خانوادگی را بیرون ببرند؟ کجای دنیا مرتب استوری می‌گذارند. من نه اینستاگرام دارم و نه در فضای مجازی هستم ولی چرا باید این همه علیه هیئت مدیره موضع گیری شود. وقتی مسئولیت گرفتیم چه مدیرعامل، چه هیئت مدیره، چه بازیکن و در هر سمتی باشم باید ظرفیت داشته باشم. نباید همه چیز بیرون ریخته شود.

آصفی که با برنامه شبهای فوتبالی صحبت می‌کرد، با بیان اینکه می‌شود جلوی اختلاف سرمربی و مدیرعامل را گرفت در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش در امور استقلال دخالت می‌کند یا خیر گفت: در برخی چیزها بله. این دخالت کردن نافی حقوق وزارت ورزش نیست. مشکل استقلال به آن شدتی که می‌گویند نیست. استقلال الان در رده سوم جدول است و از روزی که مجیدی آماده نتایج بدی گرفته نشده است. تیم به مرحله بعد آسیا صعود کرده و با این داشته‌ها نمی‌شود به نتایج انتقاد کرد.

وی در خصوص اینکه آیا واقعا هیئت مدیره مدیرعامل استقلال را انتخاب کرده و اگر اینگونه است چرا با هم شکل دارند، عنوان کرد: اگر این حرف را بزنید، پس این موضوع در مورد سرمربی هم صدق می‌کند. دست من در کار است و می‌دانم چه خبر است. مشکلات استقلال یک بعدی نیست. اگر بدهی‌های قبلی نبود، استراماچونی و پادووانی شکایت نمی‌کردند، الان همه چیز گل و بلبل بود. مقصر این مسائل نه هیئت مدیره است، نه مدیرعامل و نه وزارت ورزش.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: روز آخری که نزد وزیر ورزش و جوانان رفتیم ۷ ساعت جلسه ما طول کشید. در آن نشست استعفای ما قبول نشد. در آن جلسه انتقادات بسیار زیادی را به مددی کردم. یکی از دوستان آقای وزیر در جلسه گفت صراحت لهجه آصفی را ستایش می‌کنم. الان هم می‌گویم اگر تقصیری هست متوجه من و مدیرعامل و همه است. از من تا بازیکنی که استوری زده و عنوان کرده یک پرس غذا خوردم مقصر هستیم. من با پورحیدری، حجازی و ... زندگی کردم و خیلی مسائل را دیدم.

آصفی در خصوص اینکه آیا برای تغییرات فردا در مجمع باشگاه آماده است یا خیر گفت: ما که استعفا کرده ایم و هر زمان بپذیرند دست همه آنها را می‌بوسیم. امیدوارم تغییرات در استقلال گسترده باشد. خودم به وزیر ورزش پیشنهاد کردم تغییرات ریشه ای و بنیادی داشته باشد.

وی در خصوص اینکه آیا مددی در استقلال می‌ماند، گفت: من نمی‌دانم. اگر قرار باشد برویم، ان شاالله همه با هم می‌رویم و نجات پیدا می‌کنیم. فوتبال باعث نجات کشور است. هواداران استقلال گناه دارند و نباید اذیت شوند. بیایم شرایط را آرام کنیم، هر چه بحران بسازیم شرایط بدتر می‌شود. من استعفا کرده و هر وقت بگویند می‌رویم. ما نه ریالی پول گرفته ایم و اتفاقا آبرو گذاشته ایم. برخی مواقع هم برایمان استوری می‌گذارند. اینها را می‌گویم چون دلم برای امثال عبدیان و نظری می‌سوزد که پول و آبرو گذاشته اند و فحش هم می‌خوردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    من خوب معنی این جمله رو‌ درک نکردم: “میشود گفت مجیدی را هم وزیر انتخاب کرده است.”
  • پیروزی چی ها IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    خنده دار ترین صحبت های ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه لنگ در برنامه شب های فوتبالی که مدعی شدن حاضرن ارقام قراداد بازیکنان شان را شفاف سازی کنن و بعد هم صحبت از افتخارات این تیم در لیگ و آسیا و صحبت از ۳ میلیون دلار از پول بلوکه شده این تیم در آسیا حرف می زند..!! ۱- آقای شکوری اگر رقم ها شفاف سازی شود پس زیر میزی های و پول های پشت پرده که دوستانتان آقایان هدایتی ، عابدینی ، سیاسی و رویانیان و یکه فلاح و ..از خزانه بیت المال می پرداختنو هیچ کدام از دوستان هم محاکمه نشدن شفاف سازی شود ۲- در خصوص واگذاری زمین تمرین شهید کاظمی که کلنگ آن توسط شهردار وقت بنام مرحوم حجازی خورده بود ولی با رانت و زور به لنگ دادن شفاف سازی شود ۳- در خصوص حفظ برانکو به مدت۴ سال تمام و کمال با حفط شاکله با اندکی تغییرات و با در اختیار گذاشتن کمپ های میلیاردی اسپایر قطر و کرواسی و آلمان شفاف سازی شود ۴- در خصوص رانت و نفوذ لنگ در صدا وسیما جهت ساخت برنامه های هدف دار بنفع لنگ و تیجاد شور و وفاق ملی شفاف سازی شود.
  • پیروزی چی ها IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    ۵- در خصوص پرداختی های اسپانسر مشترک دو تیم (ایرانسل) وحمایت آقای جهرمی وزیر ارتباطات در تخصیص مبلغ بیشتر به لنگ شفاف سازی شود۶- در خصوص جعل قرارداد بلزیکنان لنگ علی الخصوص مهدی طارمی با ریزه اسپر ترکیه در دوره های قبل که میبایست طبق قانون جام های این تیم گرفته میش و به لیگ‌یک سقوط می کردن ولی ریس جمهور و وزارت خارجه با رایزنی با اردوغان آن را ماسمالی کردن و این باید شفاف سازی شود۷- لابی ورانت با وزیر ورزش و ریس فدراسیون جهت تعییر در تقویم لیگ و سوپر جام از سوی لنگ باید این موصوع شفاف سازی شود ۸- چگونه وزیر با رفتن دو بازیکن ۷ تا بازیکن تاپ لیگ را براشون به خدمت گرفت این موضوع شفاف سازی شود ..
    • دسته سه ایی ها IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      سقوط به دسته سه فقط تخصص کیسه کش هاست ...پرسپولیس دسته یک هم بره کیسه قهرمان بشو نیست چون دیگه معجزه هزاره سوم بابا محمودش نیست بیاد قهرمانشون کنه ...
    • پیروزی چی ها IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      پاسخ به دسته سه ای ها: قابل توجه لنگی دسته سه ایی ..برو مصاحبه آشتیانی پیش کسوت لنگ رو ببین چی گفته در خصوص لنگ؛ لنگ سال ۴۲ تا ۵۷ دسته ۳ بود..!!!
    • دسته سه ایی ها IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      42 تا 57 پرسپولیس دسته سه بود ؟؟؟؟؟اره از دسته سه اومد قهرمان کوپا امجدیه رو عروس کرد و رفت .فقط موقع شیش تایی شدن پدر عبدالرحمان نبود پدر همایون بود با پدر ایرج ...خخخخخخخخخخخ دسته سه یادت نره دوچرخه چی
    • پیروزی چی ها IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      خطاب به لنگی دسته سه ایی بالا.. اینقدرهوچی گری نکن ..مصاحبه مرحوم آشتیانی رو تو گوگل سرچ کن خودش داره میگه وقتی شاهین منحل شد تیم لنگ سال ۴۲ تا ۴۷ دسته ۳ بود..خوب خود پیش کسوت تون داره اعتراف میکنه... خوب من چیکار کنم‌..؟؟!!در ضمن استقلال اگر اون سال دسته سه رفت بخاطر قانون من در اوردی در لیگ دو گروهی بود که سال بعدش هم باید لنگ میرفت دسته ۳ ولی قانون رو مافیای فوتبال یعنی لنگ بخاطر لنگ منحوس تغییر دادن..چون جعل وتقلب از اول انقلاب در ذات تون بوده... البته تو هم تقصیر نداری طرفدار یه تیم بی ریشه ووبی اصالت و فاقد هویت هستی که از قهوه خونه تاسیس شده..موسس تون هم عبدو قاتل تختی بود.. تو هم الگوت اینها بودن....فعلا باز باید دوباره مثل چهل سال گذشته برید دست به دامن ریس حنهور مدید بشید بلکه دوباره یکی نپمثل بابا مسعود و مامان آذر و عمو جواد و عابدینی و هدایتی برای اختلاس و دزدی هاتون پیدا کنید..ذات تون جعل وتقلب ونیرنگه..نون بازوتون رو نمی خورید..
    • پرسپولیس IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      بازی با پارس جم جنوبی بازی دربی رفت و خیلی از بازی‌های دیگه که در مواقع بحرانی تیم شما عقب می افتاد و آخرین مرحله چرندیات شما در زمان سلطانی‌فر همیشه اون براتون بازیکن میخرید نه تیم ما نمونه اش خیلی زیاده بازیکنانی که در تیم خودشون قراردادشان رو پاره میکردن و می اومدن تیم شما و باشگاه‌ها هم از شما شکایت میکردن ولی دریغ از یه حکم درست وحسابی مثل ماجرای تبریزی و مهدی پور که یه سال از شکایتش گذشته ولی
    • دسته سه ایی ها IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      خطاب به اون کیسه کش چی لیگ کشور از سال 49 استارتش خورد بعد پرسپولیس قبل از شروع لیگ در دسته سه بود ؟؟؟؟؟عجب !!!!!! فرض هم باز هم فرض محال اصلا دسته سه بوده ..ای خاک بر سر اون کاج که یه تیم دسته ایی میاد شیش تایی و.چهار تایی عروسش می کنه ...خخخخخخخخخخخ در ضمن انقدر دنبال مصاحبه مرحوم اشتیانی هستی تو گول بازی های دسته سه کیسه موجود در آپارات .خاطرات گروهبان قندلی هم هست در مورد خاطرات دسته سه که میزنه چپ و راست توی سر کیسه کش جی ها ....در ضمن مصاحبه اسطوره منقلی تون هم هست که تو برنامه نود از حاج حسین هدایتی مون تشکر کرد بابت کمک به شیمی در مانی اش ..در ضمن مصاحبه واعظ آشتیانی هم موحوده که فرمودن پاکترین مقام کیسه سومی با صمد بوده ....بعد هم عابدینی بیست و سع سال در پرسپولیس نیست و پنج ساله اصلا ایزان نیست فکر گنم دوران عابدینی خیلی زخمی شدین که بعد از سی سال هنوز عابدینی عابدینی می کنید
    • پیروزی چی ها FR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      شما لنگی ها اینقدر بدبخت هستید که نمی خواهید واقعیت ها رو بپذیرید.همه اینها در تاریخ ثبت وضبط شده.. لنگ دسته ۳ ایی شده رو قبول نمی کنید..می دونی چرا؟ چون الان همه چیز براتون گل وبلبله جام های کثیف رو دارن با اسنپ جلوی باشگاه می فرستن..اینقدر بدبختید که قراداد بازیکناتون مثل استوکس و ترابی و سروش و جعل میکنید بعد صداش از فیفا در می آید..طارمی جعل میکنه کل حکومت و ریس جمهور براتون دست بکار میشن..برو مصاحبه عابدینی و هدایتی رو ببین اونها چی ؟؟ عابدینی خودش گفته که برای قهرمانی لنگ دست به دامن همه شدم..هدایتی چقدر برای حفط ستار های لیگ سکه های پول اختلاس و دزدی ۴ هزار میلیاردی از بانک سرمایه و بیت المال رو دادن به لنگ حکومتی ولی هدایتی محاکمه اش چی شد؟؟ چرا جام ها رو از لنگ نگرفتن ؟پول های دزدی که در پول لنگ منفور آغشته شده..!! ببین بری بالا بیایی پایین عالم و ادم میدونن که چجوری دارید از اخور می خورید و چجوری حمایت رسانه ای(رادیو و تلوزیون و روزنانه و برنامه های ورزشی سفازشی صدا وسیما)میشید داریوش مصطفوی که یه مقطعی مدیر لنگ بود تو یه مصاحبه اش گفت ۸۰ درصد فوتبال در بیرون زمینه.
    • دسته سه ایی ها IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      اره ما بدبختیم فقط نمی دونم چرا هوادران کیسه بابت رسیدن به بدبختی های ما جلوی مجلس تجمع می گنن و وزیر وزیر می کنن ..حاج حسین ما پول در مان گلبرگ منقلی تون داد فیلمش موحوده برو گوگل سرچ کن با اون لباس مشکلی و سر بی مو و کلاه بدبخت معلومه کیسه کش ها هستن که حاج حسین ما باید بیاد پول اسطوره تون و بده ..خخخخخخخخخخخ
    • پیروزی چی ها IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      اینقدر حاج حسین ..حاج حسین نکن .همون حاج حسین مگه از جیب مبارک ش پول میدادکه اینقدر تکرار میکنی؟؟ همه اش پول دزدی بود.فقط یه نمونه اش ۴ هزار میلیارد تومان از بانگ سرمایه اختلاس کردن..ولی آخرش چی شد؟ چرا محاکمه نشد.؟با پول های دزدی این آقا چند ین سال تیم لنگ و ستاره هاش رو با سکه و اهدای حواله خودروهای لوکس در صدر نگه داشتن..خوب اگر تجمع بده شما چرا قبل از ظهور بابا مسعود و مامان آذر و عمو ظریف رابراه جلوی ورزشگاه و زمین تمرین علیه مدیر عامل هاتون تجمع راه مینداختید؟؟ شعارهای حیا کن رها کن علیه دایی و استیلی و درخشان حتی یحیی گل ممد.. یادت رفته؟؟ اون موقع تجمع اعتراض لنگی ها حق بود ولی الان برای استقلال حق نیست؟؟! چجوری سه سوته یحیی گل ممد رسول پناه رو عوض کرده ولی ۵ ساله مدیران استقلاال را سلطانی خر لنگی دست نشانده های لنگی ش رو میذاره و همبشه تصعیف نگه داره تا سوگلی ش (لنگ) همیشه تو صدر باشه..قضیه مسابقه اسب ها رو شنیدی ولی آخر یه چهارپای درازگوش دیگر رو قهرمان میکنن؟؟! فعلا باید امثال تو رو اینجوری .راضی ت نگه دارن.دلت خوش باشه به گرفتن جام ولی به چه قیمتی خدا داند.
    • دسته سه ایی ها IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      جناب کیسه چی دسته سه ایی اولا برو یه ذره مطالعه کن بعد بیا در فشانی بفرما .اختلاس جرم که کارمند دولت انجام میده..بعد هم بانگ سرمایه بانک دولتی نیست . ...حاج حسین ما کارمند دولت نبود که بخواد اختلاس گنه ..تهش بدهکار بانکی بود ..بعد هم پول بانک پول مردم نیست بانک خودش یک نهادو موسسه نزول خور و ربا دهنده است که تمام مراجع و علما هم می گن کارش غیر شرعی و ناپاکه مخصوصا در دیافت دیرکرد پس ثالثی هم که بانک ها رو تیغ بزنه از نظر فقهی نه دزد میشه اسمش و برد نه احتلاس گر .بعد هم بدهکار دزد اسمش نیست .بزارید یه دو روز از دستگیری خلیلزاده بگذره بعد مدعی بشو .در ثانی فرض هم پول هدایتی دزدی بود حجازی تون برای چی جلوش دست دراز کرد ؟؟؟؟؟اها دو روز بیشتر زندگی کردن با پول هدایتی همون شعر میمیرم ز بی ابی پی شبنم نمی گردمه ؟؟؟پول هدایتی به ما میرسه بیت الماله به شما برسه بیت الحاله ایرادی نداره ....عجب ...کلا دو تا مطلب می نوییسی پنجاه تا توش سوتی مثل داستان دسته سه بودن پرسپولیس تا سال 57 ...خخخخخخخخخخخ
    • اسطوره کیسه ازحاج حسین هدایتی پول درمان گرفت IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      خطاب کیسه چی تو هنوز نمی دونی هدایتی الان زندانه هی می گی چپ و راست محاکمه هدایتی چی شد ؟؟؟؟اونم نه یک بار بلکه تو چند تا کامنت .جالبه می گی پرسپولیس تا سال 57 دسته بود و افتاد دسته سه ؟؟؟؟؟؟اره حتما انفجار نور و انقلاب شکوهمند باعث اومدن پرسپولیس به دسته بالاتر شد ..خخخخخخخخخخخ حتما کاج خسروانی که به دست دلیرمرد حاج حسین فکری منحل شذ در مسابقات دسته سه از پرسپولیس شیش تا خورد خخخخخخخخخخخ عابدینی ایران نیست که بخواد برای پرسپولیس کاری بکنه انقدر عابدینی عابدینی می کنی ....سوتی چی کیسه کش
    • پیروزی چی ها IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      حاج حسین کارمند بانک نبود..! ولی آیا بخشی از پول های دزدی اش رو تو این باشگاه خرج کرده.؟یا نه؟ استدلالت تو حلق بازیکنان لنگ..چون بانک های کشور ربوی هستن پس حاج حسین تون هم میتونه اختلاس کنه..؟؟!خخخخ. در خصوص کمک هدایتی به مرحوم حجازی هم خانواده مرحوم کاملا این موضوع رو تکذیب کردن..اسطوره های ما مثل اسطوره های شما مثل علی پروین امثالهم نیستن..هدایتی بخاطر این کثافت کاری و لجن هایی که توش فرو رفته قصد داشت با این حرکات خودش رو پاک و مبرا کنه ..مثلا تو گلریزون ها و بیمارستان ها دست به جیب میشد.. ناصر حجازی دست جلوی ایشان دراز نکرده اگر میخواست این کارها رو بکنه مثل اسطوره های شما جزء باند و مافیای فوتبال میشد.آدم هایی نادانی مثل شما چون عینک تعصب رو زده و سواد رسانه اش در حد جلبکه باید هم اینجوری حمایت کورکورانه کنه ...در ضمن خدابیامرزه آشتیانی رو که واقعیت دسته سه ایی بودن لنگ رو(۴۲ تا ۴۷) برملا کرد ولی شما سند و فیلم رو هم قبول ندارید..باشه اگه قراره یه جماعت دلش به جام ها ناپاک خوش باشه ماست سیاهه
    • دسته سه ایی ها IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      خطاب به کیسه کش سوتی چی تو برو.سوتی هات و.جمع کن ...اولا این که خانواده حجازی کمک هدایتی رو تکذیب کرده فقط گل به خودی زده و پدرش،و دروغگو خطاب کرده چون فیلم اسطوره اتون موجوده که می گه فقط هدایتی بهم کمک کرد ..انقدر فیلم فیلم می کنی فیلم گلاه گیس گیسوکمندتون هست که گفته کاج با شاه رفت با انقلاب رفت و فیلم پدر مصطفا هاشمی طبا یا کیسه طباتون هست که فرمودن کاج منحل شده ..حالا کیسه کش ها میان از بی افتخاری و بی ریشه گی خودشون و به تیم های منحل شده می چسبونن ..حتا اگه مصاحبه های اسطوره هاتون و هم حساب نکنیم جایی داریم به نام سازمان ثبت شرکت ها که اونجا قشنگ شماره ثبت باشگاه کاج با باشگاه کیسه زباله حکومتی تعارض داره .تاریخ ثبتشونم فرق می گنه ....و دو تا باشگاه اصلا متفاوتن ..در ضمن کیسه کش ها ادبیات جدید در جرم انگاری ثبت می کنن از کی تا حالا وام گرفتن و پس ندادن اسمش میشه دزدی ؟؟؟میشه بدهی ...بعد یش اینه تو اصرار داری بگی پرسپولیس دسته سه بوده در زمانی که لیگی تشکیل نشده دسته یک و سه کجا بود فرض فرض فرض مخال پرسپولیس دسته سه نه دسته شیش بود اصلا دسنه هشت بود کاج چرا ازش شیش تا خورد ؟؟؟؟؟
    • خاطرت قلعه از دسته سه RO ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      فرزند کیسه کشم خاطرات گروهبان قندلی در دسته سه هست برو.فیلمش و ببین و برسرت بزن .بخاطر گل روی تو هدایتی رو دوباره محاکمه میکنن بخاطر تو .بگو دیگه چی می خوای حون دل .تو فقط بگو چی می خوای
    • پیروزی چی ها IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      خوب می بینم که۱- دیگه مطلب هات داره با کلماتی مثل قندلی و دسته سه و شش و . داره به سمت هزیون گویی کشیده میشه مصداق و استدلالی در حرفهات نداری..۲- .به خاطر اینه که میگم هواداران تون مثل تو جوان و کم تجربه و و فاقد سواد رسانه ای هستن و البته خیلی ساده و بدبختید که بازی رو فقط ۹۰ دقیقه تو زمین می بینید ولی از پشت پرده کثیف لنگ طی این چهل سال خبر ندارید.یا البته خودتون رو به نفهمی زدید.د۳- درهمین کامنت ها نشون دادی که هواداران مکتب جعل و تقلب لنگ هستی چون در همین جا هم با اسامی مختلف اومدی که بگی که اینها طرفداران لنگ هستن !!۴- جرم هدایتی اولا اختلاس بوده بعد اصلا بدهی چه فرقی میکنه. اصل موصوع عوض میشه؟ بلاخره یه پول گنده ای رو طی چندین سال در تیم تون خرج کرده حالا شما اسمش رو بذار بدهی ..! ۵- بری بالای بیای پایین همه هم میدونن استقلال چوب اسم قبلی ش رو خورده و بعد از انقلاب لنگ شد طوگلی حکومتی بلاخره باید این تیم رو افتخارات تاج می رسوندن..و بعد از انقلاب بهترین اسپانسرها از شرکت فولاد محلوجی بگیر تا سامسونگ و بعدها کارت سوخت رویانیان و ..به تیم لنگ حکومتی گسیل شد..دیگه همه
    • پیروزی چی ها IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      ۶- دیگه همه میدونن که اگر حمایت رسانه ای و برمانه های ورزشی صدا وسیما نبود هیچ....نمی شدید..۷- از نظر شما لنگی ها دلفین ها هم پرواز میکنن.!دیگه همه میدونن که در باشگاه لنگ چه پولهایی پرداخت میشه ولی در قرارداد بازیکنان بطور رسمی ثبت نمیشه۸-.سکه های هدایتی و عابدینی و رویانیان و سیاسی و حواله های خودروهای لوکس که بازیکنان لنگ میدادن تا حفظ شون کنن یادته اخیرا هم رسوایی مامان آذرتون در پرداخت پول بیشتر از اسپانسر مشترک ایرانسل به لنگ.! ۹- پرداخت۱۵ میلیارد پول از شرکت های وب اسپانسر استقلال برای خرید بازیکن لنگ موغان لو! ۱۰- آنتونی گولچ بازیکن سابق لنگ رو یادتونه؟مبلغ قرارداد آنتونی گولچ در سازمان لیگ ۶۶۰ میلیون تومان ثبت شده اما چطور وقتی مبلغ قرارداد این رقم بود، رقمی که فیفا باشگاه لنگ را محکوم به پرداخت کرده ۳۲۳ هزار دلار بود؟ جالب تر این که گولچ مبلغی را هم به عنوان پیش قرارداد از باشگاه لنگ دریافت کرده بود این موضوع نشون می‌ده مبلغی که باشگاه لنگ به سازمان لیگ اعلام کرده تقریبا نیمی از قرارداد واقعی است که این بازیکن با باشگاه لنگ متقلب امضا کرده است.
  • غضنفر IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    موضوع وقتی جالبه که هر مدیری به این دوتا باشگاه میاد میگه قبلیا بدهی بالا آوردن و ما وارث بدهی قبلیا هستیم! اما همین هیئت مدیره حال حاضر استقلال بازیکنانی را با قیمتهای نجومی گرفته که نه خودش و نه چند هیئت مدیره بعدی از پس رفع و رجوعش بر نمیان، فکر میکنم ایشون از قراردادهای عجیب و غریبی که امثال آقای عبدیان و سعادتمند این سالها با استقلال و بازیکنان جدید الورود ش بستند بی اطلاع هستند. هیئت مدیره بعدی چی بگه الله اعلم!
  • آنتی دروغگو! IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    آقای آصفی، ممنون که منطقی به کسائل نگاه میکنی ولی من بابت مشکلات عدیده و روزمره تیم پاسخ درستی از شما نشنیدم. اصلا بحث پرداخت مطالبات استقلال رو کنار بذاریم، مشکلات زمین تمرین، هتل، تغذیه، فیزیوتراپی، استخر و... که جزو مسائل حداقلی تمرین یک تیمه چرا ادامه داره؟؟؟؟ حل نشدن این مسائل هوارادان رو بد بین کرده
    • آرش 44 IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      فقط در مورد دکتر و فیزیوتراپ بگویم که استقلال بهترین تیم دکتر و فیزیوتراپ را داشت، آقای نوروزی، چرا بازیکنان و مدیریت اذیت کردند این عزیزان را که سالها داشتند به بهترین شکل به استقلال کمک می کردند؟ این را هم وزیر اذیت کرد؟! اخراج کرد؟ خود همین بازیکنان استقلال باعث ناراحتی دکتر نوروزی شدند. یادتان رفته آقایان به ظاهر هوادار استقلال! هرچی مشکل داریم از این هوادارهای تازه به دوران رسیده دهه 80 به بعد هست.
  • همه رنگها به جز قرمز IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    این رو یقین بدونین هر کسی که به افراد زحمتکش واقعی استقلال توهین میکنه و فحش میده مطمئنا استقلالی نیست. متاسفانه هواداران لنگی این مواقع خودشون رو به عنوان هواداران استقلال جا میزنن و میان تو فضای مجازی فحش میدن تا جو رو بدتر کنن ولی زهی خیال باطل
  • نون خ IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    ایشون توضیح ندادن که بعنوان هیات مدیره وقتی دوبار حکم عزل مدیرعامل رو به امضا میرسونن چه کسی مانع این اتفاق میشه؟
  • فيك رد IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    اول: وزير كار نامربوطي كرده كه مربي را انتخاب كرده است. دوم: اگر وزير دخالت ندارد چطور با بركناري سعادتمند موافقت كرد ولي با بركناري گريزلي مخالفت؟! سوم: دوران اين حرفهاي نخ نما كه وارث بدهي گذشتگان هستيم، تمام شده است. همه مديران وارث بدهي قبلي ها هستند و با علم و اطلاع اين پرچم را بدست ميگيرند.
  • رمض IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    دوستان آن زمان که نتیجه نگرفتند و به زمین و زمان ایراد گرفتند که باعث باخت خود را توجیه کنند , اگه با ایشان برخورد میشد اینچنین و در حال حاضر به خودشان(هیات مدیره) گیر نمیدادند, اصلا محمود خان فکری طفلکی داشت کار خودش را میکرد و تیم هم نتایج خوبی گرفته بود, چرا ایشان را برداشتند و چرا زمان مناسبی برای کار کردن به ایشان ندادند, پس عزیزان طرفدار بدانید که مافیای استقلال باعث تغییرات در سطح مربیان شده و عامل اصلی این همه حرج و مرج از داخل تیم است, اگه زمانی که دروازه بان تیم به یکی از بهترین آدمهای دنیا(سعید عزیزیان) بی احترامی کرده بود بلافاصله او را اخراج میکردند امروز همان آقا بلای جان استقلال نمیشدو ........
  • آرش 44 IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    آقای پیروز چی یا بهتر بگویم، دوچرخه سواران!! آقایون سیاسی و رویانیان و بقیه در اوائل دهه 90 پدر پرسپولیس را در آوردند. ژوزه رو آوردن با آن همه هزینه بعد چه بلای به سر دایی و استیلی و بقیه در آوردند. یادتان رفته عدد 4 را نشان می دادید و خوش خوشتان بود که می برید! و لی همین مجیدی، موقعی که استقلال در اوج بود با قلعه نوعی، خداحافظی کرد و رفت امارات، بعد هم استقلال از کورس قهرمانی عقب افتاد. همین بدبختی ها را پرسپولیس بین سالهای 89 تا 94 کشید. هوادارهای دهه 70 به بعد شما استقلالی ها گذشته این تیم را نمی دانند! چطور خسروانی مدیر تاج بود و همزمان ریئس تربیت بدنی! شاهین به هیچ جا وابسته نبود و لی تاج و دارایی و تهران جوان چند تیم دیگر همه به ارتشی ها و دربار وابسته بودند. بیچاره دکتر اکرامی که به هیچ جا وابسته نبودند و شاهین را سر بریدند و هیچ کس نتوانست کاری کند. بعد هم همه رفتند پرسپولیس. ظللم های که تاج در حق بقیه در آن دوران کرد، حالا باید بکشید تا بفهمید. خدا بیامرزد آقای دانایی فرد را، بدون هیچ چشم داشتی پدری کرد برای تاج، ولی اکثر پیشکسوتان فراموش کرده اند پدر واقعی استقلال را.
    • گروهان سرخ منفور IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      سید بلال و وحید امیری مگه با پول عابر بانک دزد بیت المال نیاوردن لنگ این حرفا دیگه نخ نما شده همه واقعیتو میدونن
  • گروهان سرخ منفور IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    یادتون رفته قبل از دوره وزیر لنگی چه وضعی داشتید چه جور دست وپا میزدید که از رده سیزدهم جدول پایین تر نروید این دولت چه ها که نکرد استقلال بزرگ هر چی داره از خودشه نه از دزدان بیت المال همچون عابر بانکتون
  • 4444 IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    من نفهمیدم تو چی آوردی برای استقلال از سفر مارکو وزیر از عمد شما رو آورده که هیچ کاری از دستتان بر نیاید برای استقلال تا خودش هر ....بخواهد برای استقلال بکند دو سه تا آدم بله قربان گو که حتی عرضه یه قرارداد تو نیم فصل برای استقلال نداشتین ولی اونطرف با پول یا مفت جهرمی لنگیا خودشون رو تا خرخره مسلح کردند که برند آسیا از تیم هندی یه گل ابتدایی بخورند
  • 4444 IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    فقط بدهی که لنگیا امسال به برانکو دادن بیشتر از کل بدهی‌های استقلاله. همه میدونن که سوگولی وزیر تیم لنگه. وزیر تمام تلاشش رو میکنه این مدت باقی مانده تا میتونه استقلال رو تضعیف کنه. الان هم کسانی رو برای هیئت مدیره استقلال انتخاب کرده که دشمن درجه یک مجیدی هستند. ومیخوان راه رو با کنن تا تیم لنگ در دربی حذفی با یک استقلال پر از اختلاف ونا آماده بازی کنه. کاری که چند ساله وزیر داره به نحو احسن انجام میده. وعلت منفور بودن لنگ در لیگ برتر فوتبال ایران همین حمایت های همه جانبه از لنگه وحق خوری از بقیه تیما. کل لیگ ایران میگن یک جام اول فصل بدن لنگیا بقیه بصورت عادلانه باهم رقابت کنن. این لکه ننگ حکومتی بودن وجامهای اسنپی هیچ وقت فراموش نمیشه. ومن خدا رو شکر میکنم که لنگی نیستم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی