نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کنایه‌های تند ستاره استقلال به پرسپولیس/ زیرسوال بردن قهرمانی احتمالی پرسپولیس!/ آقای مددی کاری برای استقلال نکرد
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

ارسلان مطهری گفت: رقابت باید مساوی و عادلانه باشد، الان اصلا نیست. یک به صد است. از لحاظ رسیدگی به تیم‌ ها، امکانات و بسیاری موارد دیگر من عدالتی نمی‌ بینم

خبرورزشی - ارسلان مطهری مهاجم تیم استقلال درباره امید آبی‌پوشان به قهرمانی و شرایط مدیریتی باشگاه صحبت کرده است. گفت‌وگوی ارسلان مطهری را در ادامه می خوانید:

در بازی با پدیده با وجود شرایط سختی که پیرامون تیم شاهد بودیم توانستید ۳امتیاز را بگیرید. از شرایط این بازی بگو.

خدا را شکر با وجود اینکه ۲ بار برق ورزشگاه رفت و به ضرر ما بود توانستیم برنده شویم. فکر می‌کنم حدود ۱۰۵دقیقه بازی کردیم و این وقفه‎ هایی که ایجاد شد باعث سرد شدن بازیکنان و در نهایت به ضرر ما بود. اما خدا را شکر توانستیم ۲ گل بزنیم. با وجود تمام مشکلاتی که هست به عشق هواداران داریم بازی می‌کنیم. امیدوارم در ادامه هم بتوانیم همین روند را طی کنیم.

برای خودت سابقه داشته که حین بازی برق ورزشگاه برود؟

در ورزشگاه آزادی سابقه نداشته است.

وقفه‌ها باعث نشد سرد شوید؟

به هر حال یک‌ بار برق رفت و بعد از حدود ۵دقیقه برق آمد. دوباره رفت و بعد از ۴-۵ دقیقه آمد. طبیعتا این اتفاق باعث سرد شدن بازیکن می‌شود که هم به ضرر ماست هم به ضرر تیم رو به‌ رو. اما بیشتر به ضرر تیم برنده است چون مثل تایم‌ اوت در فوتسال می‌ماند.

با این برد هنوز برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی امید دارید؟

ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم و به عشق هوادارانمان داریم بازی می‌کنیم. فقط می‌خواهیم از بازی خوب لذت ببریم و موظف هستیم تمام تلاشمان را بکنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. فوتبال است و هیچ‌چیزی مشخص نیست اما امیدواری هم همیشه هست.

قبل از بازی با پدیده اتفاقات حاشیه‌ای پیرامون تیم زیاد بود و هواداران نگران بودند.

نگرانی بخشی از کار ماست ولی تا کی باید صحبت کنیم؟ محترمانه هم صحبت می‌کنیم اما به ما احترام گذاشته نمی‌شود. وقتی به کادر فنی و بازیکن استقلال احترام گذاشته نمی‌شود یعنی به هواداران بی‌احترامی شده است. اگر بخواهم در مورد مدیرعامل صحبت کنم موضوعات زیادی وجود دارد. نمی‌خواهم کسی را سیبل قرار دهم، ما داریم مشکلات تیم‌مان را می‌گوییم. اما با وجود همه این مشکلات فقط و فقط به عشق هواداران داریم بازی می‌کنیم. به‌خاطر آبروی خودمان، آبروی هوادارانمان و به‌خاطر اسم بزرگ استقلال داریم بازی می‌کنیم وگرنه‌ شأن و شخصیت استقلال این چیزی نیست که شما درست کردید! ما انتظار خیلی زیادی هم نداشتیم ولی از پول بازیکن گرفته تا زمین تمرین مشکل داریم. هر وقت می‌خواهیم به سالن وزنه برویم یک‌بار می‌گویند سالن وزنه اینجاست، یک‌ بار می‌گویند تغییر کرده فلان‌ جاست! اما برای تیم رقیب، همه امکاناتشان مثل کمپ و ... مجهز و معلوم است. این چیزها تمرکز را از آدم می‌گیرد. ما نباید اصلا درباره مسائل بیرون زمین صحبت کنیم اما شرایطی را به‌وجود آورده‌اند که ما همیشه داریم درباره این چیزها صحبت می‌کنیم.

به‌ نظرت برای بیان این مشکلات کمی دیر نیست؟ الان فقط ۷هفته تا پایان لیگ مانده و خیلی‌ها انتقاد می‌کنند که چرا تا الان این مشکلات را بازگو نکردید.

ما یک‌ بار مصاحبه کردیم دیدیم اصلا اهمیتی نمی‌دهند. کادر فنی درخواست دارد، بازیکن هم درخواست دارد. البته چیز زیادی نمی‌خواهند، حق شان را می‌خواهند. شما وظیفه‌ تان را دارید انجام می‌ دهید. اگر پول بازیکن را بدهید و شرایط تمرینی را فراهم کنید وظیفه‌ تان است. وقتی هم حرفی می‌زنیم مدیرعامل و دیگران سریع می‌گویند ما داریم می‌ رویم جلسه! برای تان جلسه می‌ گذاریم و فلان کارها را انجام می‌ دهیم. با این همه جلسه‌ ای که شما می‌ گذارید، می‌ توانستید رئال مادرید را بخرید! کمی به فکر تیم باشید. ما که بچه نیستیم! شما هم بچه نیستید. هواداری هم که دارد فوتبال را می‌بیند بچه نیست. این همه نامهربانی درست نیست. رقابت باید عادلانه و مساوی باشد.

بعد از بازی با پدیده برخی از بازیکنان استقلال از تفاوت آشکار درصد پرداختی‌ها صحبت می‌کردند. خود تو چند درصد پول گرفتی؟

ما که نمی‌دانیم کدام بازیکن چقدر گرفته است چون اصلا در کار هم دخالت نمی‌کنیم. من ۳۰ درصد گرفتم اما آنقدر تکه تکه پول‌ها را می‌دهند، آنقدر نابجا پول‌ها را می‌دهند که اصلا نمی‌دانیم چند درصد گرفتیم، چقدر گرفتیم، کجا خرج کردیم! ما داریم نتیجه می‌گیریم، شما دارید کارشکنی می‌کنید. ما هر موقع رفتیم داخل زمین با جان‌ودل بازی کردیم اما وقتی شما کارشکنی می‌کنید تمرکز ما از داخل زمین برداشته می‌شود. ما که وظیفه نداریم تیم را مدیریت کنیم.

یک مقدار هم در مورد شرایط خودت صحبت کنیم. ۷هفته بیشتر تا پایان فصل نمانده، تا اینجا از خودت راضی بودی؟

برای من نتیجه‌ گیری تیم مهم است، تا جایی هم که بتوانم تلاش می‌کنم تا تیمم نتیجه بگیرد. راضی بودن یا نبودن من از خودم اصلا مهم نیست.

اگر استقلال قهرمان نشود دوست داری از بین سپاهان و پرسپولیس کدام تیم قهرمان شود؟

من دوست دارم هر تیمی که حقش است قهرمان شود اما در شرایط برابر. رقابت باید مساوی و عادلانه باشد.

الان رقابت عادلانه نیست؟

اصلا نیست. یک به صد است! از لحاظ رسیدگی به تیم‌ها، امکانات و بسیاری موارد دیگر من عدالتی نمی‌بینم. یک نفر آمده از جیب شخصی خودش زمین تمرین مجموعه انقلاب را برای ما فراهم کرده است. این در ‌شأن و شخصیت تیم استقلال است؟! پس بقیه دارند چه کار می‌کنند؟! ولی شما برای یک تیم دیگر همه شرایط را فراهم کردید. من برای آقای مددی احترام قائلم اما ایشان کار نکردند. نه فقط آقای مددی منظورم کلی است و نمی‌خواهم آقای مددی را سیبل قرار دهم. به هرحال ایشان هم حرمت و خانواده دارد اما این کاری که دارد با استقلال می‌شود باید مدیریت شود.

در جام حذفی دوباره باید به مصاف پرسپولیس بروید. در این ارتباط برایمان بگو.

دربی یک بازی خاص است. مطمئنا برای بازیکنان هم شرایط این دیدار با بقیه مسابقات تفاوت دارد اما الان برای صحبت کردن درباره دربی یک مقدار زود است. ما هفته به هفته باید تمرین کنیم و تمرکزمان را روی مسابقات بگذاریم تا ان‌شاءالله بتوانیم نتایجی بگیریم که در ‌شأن شخصیت استقلال باشد.

از کار کردن زیر نظر فرهاد مجیدی بگو.

آقا فرهاد هم یکی از بازیکنان خیلی خوب و عالی تیم استقلال بوده و همه خاطرات خیلی خوبی با او دارند. به‌نظر من وقتی شما یک مربی را سر کار می‌آورید اگر می‌خواهید تیم نتیجه بگیرد باید از او حمایت کنید. این حمایت از کادر فنی و بازیکنان ایجاد همدلی می‌کند و در نهایت باعث می‌شود تیم نتیجه بگیرد. من خیلی امیدوارم که در آینده با فرهاد مجیدی روند رو به رشدی پیدا کنیم.

خودت را لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی می‌دانستی؟

در مورد تیم ملی صحبتی ندارم فقط به‌خاطر صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم و امیدوارم که باز هم دست پر برگردند.

حتما برای آینده به تیم ملی هم فکر می‌کنی. درست است؟

در وهله اول باید به استقلال فکر کنم چون اینجا باید خوب کار کنم تا به تیم ملی دعوت شوم. مسلما هر بازیکنی به حضور در تیم ملی فکر می‌کند اما الان اولویتم استقلال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • روزبه AE ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    خوب بیایید قرار دادهایتان را همراه پرسپولیسی ها رسانه ای کنید تا همه ی مردم معنی عدالت را بفهمند و شبهات هم برطرف شود
    • میلاد IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      یک سوال ایا بنظرتون شرایط پدیده با استقلال مساوی بود یا حتی عادلانه . عدالت از نظر بازیکنان و هواداران کیسه یعنی دربی ۷۳ و برد۳ هیچ با رای فدراسیون
    • قاسم IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      امسال میگیم قرارداد کفش براتون بشه 25 میلیارد شاید راضی بشید این توهمات شما ها از نداشتن و کمبود امکانات فقط باعث خنده هست کباب که دوست ندارید گرانترین تیم کل فوتبال ایران در تاریخ که هستید موندیم شما که ندارید چرا اینقدر سنگین قرارداد می‌بندید یک ریال کم و زیاد میشه قهر میکنید تازه عاشق تیمتون هم هستید قرارداد و ندای قلبتون هم که واویلاست بس کنید نق زدن و دروغ گفتن
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      تو کیسه کش حرف از عدالت میزنی یه سر به معاون وزیر و سهیل مهدی و کمیته انضباطی و داوران بزن، درضمن فعلا گیتارت رو بزن کیسه کش
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      زمانی که الدوچرخه برای قهرمانی شانس داشت وزیر پرسپولیسی نبود اما همین الدوچرخه شانس قهرمانی اش نزدیک به صفر شد هوچیگری های استقلالی ها شروع شد و وزیر هم شد پرسپولیسی
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      اگر استقلالی ها از بین ۱۰ مورد ، در ۸ موردشان وضعیتشان بهتر از پرسپولیس باشد و فقط در ۲ مورد وضعیتشان بدتر از پرسپولیس باشد روی همان دو مورد حرف می زنند. الان از لحاظ حفظ شاکله در این فصل ، استقلال تمام بازیکنانش حفظ شدند و ۶ بازیکن اصلی پرسپولیس جدا شدند . از لحاظ حفظ بازیکنان خارجی که استقلال کاملا بهتر از پرسپولیس بود . در بیشتر موارد استقلال بهتر از پرسپولیس بوده . پرسپولیس از لحاظ امکانات و نتیجه گیری از استقلال بهتره بود فقط وگرنه استقلال قهرمان نقل و انتقالات بود و حقوق بازیکنان استقلال هم چند برابر حقوق بازیکنان پرسپولیس هست
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      حمید درخشان حرف خوبی ، بازیکن میلیاردی استقلال گرفته مربی میلیاردی استقلال گرفته ولی وقتی نمی تواند با آن بازیکنان و مربیان میلیاردی نتیجه بگیرد می شود ، می شود تقصیر وزیر و پرسپولیس .
    • محمود IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      نیازی به رسانه ای کردن نیست.همین یکماه پیش ای اف سی رده بندی قیمت بازیکنای تیم هایی که تو لیگ قهرمانان بودنو منتشر کرد.پرسپولیس ۱۲ میلیون یورو ،کیسه حدود ۱۵ میلیون یورو خرج بازیکناش کرده.
  • ملیچ دوپینگی و ارسلان دوپینگی US ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    مطهری بنظرم تو ازعزیزی خادمم چندش اور تری.ای کاش اودوتا توپ پدیده به تیر نمیخورد ویکم بخدیدیم به اظهارات تون که وزیر نذاشت ما گل بزنیم وتقصیر پرسپولیسه.جمع کن این بساطت تو جز منفور ترین بازیکنهای استقلالی
    • علی ازاهواز IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      منفورشماهاپرسپولیسیهاهستیدبایدهم بهونه نیاریدچونکه این چهارسال وهمین سوپرجام جعلی روچندروپیش گرفتیدهمش به لطف داوران ووزیرورزش بابامسعودتون گرفتیددیگه سرمربیتان هم کم کم داردازپرسپولیسیهاجدامیشودومیخوادخیرسرش سرمربی تیم ملی ایرلن بشودبابایحیی گل محمدیتان هم به همین زودی سرمربی به اصطلاح محبوبتان درپرسپولیس هم داردسرمربی تیم. ملی ایران. میشودکه اگربشودتیم ملی رومیکندتیم فوتبال پرسپولیس شعبه۲خواهدش کردننگ برشماهاپرسپولیسیهای مغروروبی همه چیز
    • اشکان IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      متاسفانه بازیکنان،مربیان تیم استقلال راهش رو یاد گرفتن وکیل و وزیر البته تا وقتی این حرف ها و داستان ها ادامه داره این تیم نه رنگ قهرمانی رو خواهد دید نه جامی خواهد گرفت
    • محمد IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      علی از اهواز گفته: " ننگ برشماهاپرسپولیسیهای مغروروبی همه چیز."!!!! آقایان خبر ورزشی!! این دیگه نظر بی ادبانه هم نیست. این عملا فحاشی و لجن پراکنی ست. لطفا برای یکبار هم که شده صادقانه برخورد کنید و اگر هم فحاشی آزاد است بگویید تا بعض از ما هم دست بکار شویم.
  • آریهان DE ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    تو از مشکلات تیم حریفت چی میدونی که نظر میدی؟شما استقلالی ها فقط دنبال بهانه اوردن هستید.به جای بهانه جویی بیشتر تمرین کنید و کمتر مصاحبه. هر روز یکی از شماها داره چرت میگه.مشکل مدیر عاملی دارید به پرسپولیس چه ربط داره؟مربی تان هر روز داره حاشیه درست میکنه. اول خودتون رو جمع و جور کنید وبعد از بقیه ایراد بگیرید.
  • Arshia1383 IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    تيم بزرگتر نداره مگه هر كي از راه ميرسه حرف ميزنه همين كارا باعث شده وضع استقلال به اين روز بيفته ديگه!
  • امید IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    هوادارای تیم حکومتی خوشون ب خواب زدن از زرق و برق جامهای اسنپی چشماشون به روی حقیقت بستن
    • منطق IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      دقیقا این وضعیت برعکسه. شما استقلالیا بویی از منطق نبردین. باعث تاسفه که تعدادتون متاسفانه کم هم نیست
  • Amir perspolisi RO ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    یادمه زمانیکه صدر جدول بودن با محمود فکری یه خبرنگار ازش پرسید ارسلان اوضاع چه جوریه؟؟؟ با خوشحالی و خنده میگفت شکر شکر شکر عالیه، اما زمانیکه میرسه زمان جوجه شمردن و میبینن جوجه ای در سبدشون نیست شرایط نا برابر میشه!!! پرسپولیس زمانیکه از انتقالات محروم بود پول خرج کمپ تمرینیش کرد و الان ازش بهره میبره اما استقلال اگه یک میلیارد کمتر به مظاهری میداد میتونست کمپشو مجهز کنه ولی نکرد!!! این مسائل دیگه نخ نما شده
  • شيردال IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    اخه يكي نيست به اين بگه مگه تو سر تمرين رقيب رفتي تمرين كردي باهاشون يا از حساب بانكيشون ميري پرينت ميگيري تو چيكار به بقيه تيمها داري عرضه داشته باشيد تو زمين نتيجه بگيريد ،يارو داره با ماهي دو ميليون زندگيش رو با بدبختي ميگذرونه بعد اينا مليارد ميگيرن باز مينالن
  • مرتضی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    بخدا استقلال بهترین و دلسوز ترین مدیر و هییت مدیره رو در حال حاضر داره بنظرم استقلال باید تو بازیکن و کادر فنیش تغیرات بده فقط بلدن بهونه بگیرن بازیکن هایاستقلالحداقل دو برابر بازیکن های پرسپولیس قراردادشونه اونموقع حرف از برابری میزنن اول گفتنما دریافتی نداشتیم مدیر عامل جوابشونو داد بعد گفتن زمین تمرین نداریم اونم جواب دادن که زمین انقلاب هست بعدش اومدن گفتن سالن وزنه نداریم مشکل استقلال بازیکنهای بیکیفتش هستن نه مدیرهاش اون زمانیکهعباس انصاریفرد مدیر عامل پرسپولیس بود بازی اول لیگ با استقلال اهواز بازی داشت پرسپولیس لباس ب ای بازی نداشت دقت کنید هفته اول لیگ پرسپولیس لباس نداشت با لباس نارنجی بازی کردن ولی کسی نگفت وزیر و وکیل استقلالیهستن
    • لنگ خاص IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      قسم نخوردوست عزیز،چطور مدیرعامل و هیات مدیره خیلی خوبن ولی کاملا برضد همدیگه هستن و ماهاست دارن با هم لجبازی میکنن.دراینکه مجیدی آدم صادقی نیست شکی نیست ولی اوضاع مدیریتی افتضاحه
    • قاسم IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      اون موقع همین هیئت مدیره قرارداد شش برابر ارزش باهاتون امضا کردن که عالی بودن بازیکنی 1 میلیارد قیمت نداشت 12 تا 14 میلیارد قرارداد امضا کرد خنده دار حرف نزنید و الکی بر سر هوادار منت نزارید همتون پولکی هستید
    • لنگ خاص IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      قاسم ،ایشون گفت هر دوتا خوبن ،منم گفتم چطور هردوتا همزمان میتونن به بهترین نحو وظایفشونو انجام بدن وقتی گه مدتهاست در دوجناح مخالفن .یکم منطقی ودور از احساسات نظر بدی بد نیست،من کی موافق چند برابرکردن قراردادها بودم؟همیشه میگم هرکسی زیاده از حد بخواد بره بسلامت حالا هرکی میخواد باشه
    • اندیمشک IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      خدا بزنه تو کمرت مدیری که علیه بازیکنان وکادرفنی است، و داره اب به آسیاب دشمن می‌ریزد کجایش خوب است اگه خوبند تقاضا کنید ازعلینژاد تااورابه لنگیها که حسادت در وجود تون موج می زند بی منطق هم هستی بدهند
    • مجتبی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      اگه مدیر استقلال خوبه پس بهترین مدیر پرسپولیس رسول پناه است رسول پناه صد شرف بهتر از اینا بود حرف حق رو بزن
  • ارسلان عشقه IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    ارسلان محبوب ترین استقلالی نسل جدید درورد بر شرفت پسر
    • دکتر IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      دقیقا تنها راه محبوبیتشون کری خوندن و جو دادنه وگرنه کار دیگه بلد نیستن
  • ایران IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    اگه بهانه گیری نهادینه بشه جایی شما تو هر تیمی باشی و در هر وضعیت مالی، بهانه گیری خواهی کرد...
  • مهران IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    کاش استقلال هم یک بابا مسعود داشت ومشکلات مالی وزمین تمرین رو زود حل میکرد
  • ناشناس IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    بازیکن ده دقیقهای استقلال هم راه افتاد توپ های وزیر نخورد به تیر دروازه
  • شهداد IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    حرف درست را آقای مجیدی زد.متاسفانه استقلال را یک مشت دلال بستند که بازیکناش جز حرف زدن هنری ندارند.انشال. سال دیگر مطرب و ... را از یاشگاه بیرون کنند و بازیکن بدرد بخور بیاورند.
  • منصورشش اتیشه US ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    این بنده خداازوقتی توتست باشگاه پرسپولیس ردشده بدجورمیسوزه
  • امیرخان IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    شرایط برابر مد نظر آقایان متوهم بهانه جو یعنی تیم رقیب و سرورشان فقط یک فوروارد جوان بنام مهدی عبدی داشته باشد و تیم خودشان سه فوروارد خارجی و داخلی داشته باشد!!!!باورکنید حال مردم و حتی هواداران بیجاره خودشان هم از این بهانه های کودکانه بهم می خورد!!!!
  • علی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    بنده ب عنوان پرسپولیسی به هوادارهای استقلال حق میدم ناراحت باشن یک سری از پیشکسوت ها و بازیکنان ادرس غلط میدن اگ فرهاد مجیدی واقعا استقلالی بود و دلش میخاس استقلا هم مث پرسمولیس کمپ تمرینی درستی داشته باشه اعلام میکرد نصف دستمزدم نمیخام خرج کمپ کنید مشکل استقلال اینک بازیکنانش واقعا استقلالی نیست و پول حرف اول میزنه سید جلال کمال امید و خیلی از بازیکنان پرسپولیس زیر ۳دمیلیارد قرارداد دارن چیزی ک تو استقلال وجود نداره
  • کیسه کش شریف RO ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    خخخ یکی از این کیسه کش ها بپرسه اون ستاره های فیکتون و.با کدوم زمین تمرین استانداراد و کدوم سالن وزنه و غیره گرفتین ؟؟؟؟؟؟؟ الان شرایط کیسه مساوی با پدیده و یا نفت آبادان و نساجی ه ؟؟؟؟؟؟چرا کیسه کش ها حرفی از داداشی های شله زردک ی شون نمیزنن ؟؟؟؟؟؟ تنها راه محبوبیت نزد کیسه کش ها کوری خوندن برای رقیبشون و بی احترامی و وزیر وزیر گفتنه
  • امیر IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    الان یعنی واقعا مطهری ستاره استقلاله که این جوری تیتر زدید ستاره استقلال؟!!!
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    اگه وزیر بزاره همین فصل هم مدعی اثلی هستیم .۷ تا بازی مونده ۸ امتیاز عقبیم و قهرمانی تو مشتمونه
  • 6 IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    وقتی بزرگ کیسه این باشه ببین بقیشون چی هستند! از وقتی تو تست پرسپولیس رد شدی بیشتر گر گرفتی خخخخخخ
  • ali US ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    آقا مگه نمیگن قراردادهاشون کم هستش الان که خود پرسپولیسی ها میگن قراردادها رو منتشر کنین راست میگن به جای اعتراض بیان رقم قراردادها رو منتشر کنن تا ببینم چقدر قرارداد بستید و چقدر گرفتید که پر نمیشه این درصد پرداختی ها تازه پرسپولیس یک خارجی داره اونم پولش رو نگرفته رفته و کیسه 2 تا خارجی داره با مبلغ های آنچنانی تازه میخوان مربی ایتالیایی هم بیارن خوب اگر پول ندارن چطوری میخوان مربی خارجی بیارن اونم با دور زدن قانون اگر هر بازیکنی فقط دویست میلیون کمتر قرار داد می بست با باشگاه الان نمی گفتن زمین تمرین و ... مشکل داریم اون پول رو برای زمین تمرین و غیره خرج می کردن
    • لنگ خاص IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      رقم قرادادها درصورتی معتبره که کلیات ومتن ومستندات قراردادهم منتشر بشه وگرنه تنها یک عدد که میتونه کذب باشه کافی نیست
    • اندیمشک IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      واقعا متاسفم براتون لنگیها حسادت در وجود تون موج می زند بی منطق و حسادت یعنی بی شعور ترازشما ندیدم دلتون خوش هست به این جامهای اهدایی هرموقع تونستید جام آسیایی بگیرید بعدبیایید کل کل کنید
  • لنگی .ژاپنی کره ای IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    بی افتخار مثل لنگ اولسان هم به جمع بابا هاتون پیوست تبریک به تو تبریک به ایران تبریک به لنگ قشقایی
  • فرررررری GB ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    چیزی که من ازنظرات بیشتردوستان متوجه شدم این گیتاریست خیلیاروسوزونده بیشترازش بدشون اومده تانقدش کنن.
  • حمید IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    پیاز هم خودش رو قاطی میوه ها کرد. بروید تیم خودتون را درست کنید.عادت شده هر تیمی می بازه بهانه بیاره.بیچاره طرفداران تیمها
  • ص_ف US ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    من پرسپولیسی ام وهمیشه دوست دارم بهترین رقیبمان استقلال حال وروزخوبی داشته باشد بخدا استقلالیها هیچ دلیل محکمی برای حمایت وزارت ازپرسپولیس ندارند نمیدانم وزارت ورزش چه گلی به سر پرسپولیس زده که اینها اینهمه شاکی وطلبکارند کاش فقط یک مثال می آوردندتاماهم بفهمیم منظورشان چیست استقلال تیم بسیارپرمهره وبا ظرفیت بالایی است که متاسفانه حواشی متعددش خوب مدیریت نمیشودبرخلاف پرسپولیس که ایضا بحران مالی شدیدتری هم دارداما حواشی بسیار کمتری دارد بنظرمن استقلالیها بااین رویکردفقط خودزنی میکنند
  • پرسپولیس کبیر IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    خب بچه با تمام احمقش راس میده... تیم بزرگ و قوی پرسپولیس رو با تیم لههه و کثیف کیسه مقایسه میکنن... واقعا صد به یکه
  • ابد IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    همش تقصیر علی دایی که این شکست عشقی خورده! اگر تو سرعین حداقل ازش تست می گرفت بعد بیرونش می کرد کمتر ناراحت میشد حتمن اون عکس و دیدید که با چه ذوقی رو نیمکت نشسته تا بازیش بدن بنده خدا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی