نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تذکر رییس فدراسیون وزنه برداری به خورشیدی‌فر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اکبر خورشیدی فر مشاور در امور وزنه برداری بانوان تذکر رئیس فدراسیون برای اینکه وقت بیشتری صرف تیم‌ها کند را نشانه حمایت می‌داند.

«علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری به من تذکر داد تا  وقت بیشتری برای تیم های وزنه برداری رده های مختلف بانوان بگذارم.» این حرفهای اکبر خورشیدی فر مشاور فنی تیم های ملی وزنه برداری بانوان است. او می گوید:« رییس فدراسیون، بعد از اولین مدال برنز جهانی وزنه برداری بانوان که درجوانان جهان ازبکستان به دست آمد، در جلسه ای به من، تذکر داد تا بیشتر برای تیم ها وقت بگذارم. این تذکر نشان از حمایت همه جانبه فدراسیون از وزنه برداری بانوان است.»

مشاور وزنه برداری بانوان، برای انتخاب وزنه برداران نوجوان در قهرمانی جهان، اردوی انتخابی برگزار می کند و می گوید:« اردوی اول با دعوت از ۲۰ وزنه بردار دختر نوجوان در کمپ تیم های تیم های ملی برگزار شد و بهترین ها، به اردوی بعدی، دعوت شده اند، تا از فردا کنار ۲۰ وزنه بردار دیگر در اوزان سنگین تمرین کنند و بهترین ها انتخاب شوند. با شناسایی بهترین ها، به زودی اردوی اصلی نوجوانان برای قهرمانی جهان، در مهرماه شروع می شود. البته اردوی اول بدون یکتا جمالی برگزار می شود و بعد به جمع اردونشینان اضافه می شود.» 
خورشیدی فر در باره وضعیت یکتا جمالی مدال آور رقابتهای جوانان جهان  می گوید:« او با برگشت از تاشکند و کمی استراحت، تمریناتش را برای قهرمانی نوجوانان جهان در شهرش شروع کرده است.»

او در ادامه می گوید:« طبق برنامه، ملی پوشان دختر در این دو مسابقه شرکت می کنند. حضور این بار ما در قهرمانی آسیاف متفاوت از دوره قبل است، چرا که در قطر ما، برای اولین بار مدال می خواهیم. اردوی تیم ملی هم به زودی شروع می شود. نه من و نه مسوولان فدراسیون هیچ مشکلی با جهانفکریان نداریم و اگر او در شرایط نسبتا خوبی باشد، به اردو دعوت می شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی