می‌خواهیم مایه افتخار مردم باشیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زلاتکو دالیچ می‌گوید دوست دارند در ادامه رقابت‌های یورو 2020 هم مایه افتخار مردم کرواسی باشند.

خبرورزشی - زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی از صعود شاگردانش به مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ ابراز خوشحالی کرد و از هموطنانش خواست که در مراحل بعدی جام، او و شاگردانش را تنها نگذارند.

دالیچ بعد از اولین برد و صعود گفت: «اول از همه به بازیکنانم به خاطر بازی فوق‌العاده‌شان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی تبریک می‌گویم. کسب این برد برای من و همه اعضای تیم‌مان دغدغه بسیار بزرگی بود اما توانستیم آرامش‌شان را حفظ کنیم و در نهایت به مرحله بعدی رسیدیم. از همه آنهایی که ما را باور داشتند و حمایت کردند تشکر می‌کنم و به آنها می‌گویم که شما باعث قوت قلب ما هستید و ما هم می‌خواهیم مایه افتخارتان باشیم.»

دالیچ در مورد بازی تیمش هم گفت: «من فقط به آنها گفتم که ریتم بازی‌شان را حفظ کنند. به خاطر گلی که دریافت کردیم کمی دچار مشکل شدیم و ممکن بود حریف را در موقعیتی قرار دهیم که می‌توانست از روی اشتباهات کوچک ما به گل برسد. با این حال ما خونسردی‌مان را حفظ کردیم و با زدن گل‌های بعدی، قدرت خود را به اسکاتلند نشان دادیم. به هر حال امیدوارم هواداران در بازی های بعدی هم تیم را برای رسیدن به موفقیت بیشتر حمایت کنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی