نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اسامی دو پرتاب کننده نارنجک به سمت پرسپولیسی‌ها/ حکم آنها اعلام شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتر و دسته اول صادر کرد.

دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در حالی برگزار شد که پیش از بازی، به اتوبوس تیم پرسپولیس بخاطر پرتاب مواد محترقه توسط دو تن از هواداران تیم ذوب آهن خسارت وارد شد.

کمیته انضباطی پس از بررسی تخلف مهرداد حسن پور و پارسا کریمی به دلیل پرتاب مواد محترقه و محرز شدن تخلف این افراد، اعلام کرد که هر کدام به مدت ۲ سال از ورود به ورزشگاه های فوتبال و فوتسال کشور و جبران خسارات مالی وارده محکوم شدند و رای صادره قابل اجرا بوده و ظرف مهلت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ، قابل اعتراض نزد کمیته استیناف است.

همچنین در خصوص رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه سپاهان و تخلف احتمالی باشگاه ذوب آهن اصفهان با توجه به ضرورت تکمیل تحقیقات پرونده مفتوح خواهد بود.

*دیدار تیم های نود ارومیه و خوشه طلایی ساوه از سری رقابتهای لیگ دسته اول در حالی برگزار شد که از سوی نادر آقازاده، مربی نود ارومیه تخلفانی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی طبق ماده ۶۰ به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

به دلیل تخلف کریم عزیزی، منتسب به تیم نود ارومیه مبنی بر بروز رفتار تحریک آمیز، وی به مدت دو جلسه از ورود به استادیوم های محل برگزاری مسابقه محروم است. این رای قابل تجدید نظر است.

یحیی بهاری، مدیر تیم نود ارومیه بخاطر رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

همچنین اکبر صغیری، مربی تیم خوشه طلایی به دلیل رفتار غیر ورزشی نسبت به مربی تیم مقابل قبل از شروع مسابقه و اتخاذ تشنج در روند بازی که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

بهمن حسنی، مربی تیم نود ارومیه نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. رای فوق قطعی است.

تیم نود ارومیه به دلیل سوء رفتار تیمی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

*مسابقه تیم های علم و ادب تبریز و محتشم تبریز از سری رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار و از سوی امیر یوسفی، مربی تیم علم و ادب تبریز تخلفاتی مبنی بر توهین به داور رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رضا حدادی مقدم و بهمن صادقی، مربیان تیم علم و ادب تبریز به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه که باعث نیمه تمام ماندن مسابقه شد، هر یک به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و پرداخت ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم علم و ادب تبریز به دلیل مسئول شناخته شدن در نیمه تمام ماندن مسابقه، نتیجه این تیم را سه بر صفر بازنده اعلام کرده و باید ۱۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نمین IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    اگر خدایی نکرده پرتاب نارنجک از سوی این اوباشان منجر به صدمه به بازیکنان میشد چه کسی جوابگو بود حکم دوسال دور کردن ابنها از ورزشگاه دردی دوا نمیکند واقعا چه حکم آبکی و خنده داری صادر کردند این کمیته ایها،برای عبرت دیگران ایا این حکم مسخره کافی است
    • مولر از برلین DE ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      خدا وکیلی ادم به این حکم نگاه می کند. خنده اش می گیرد!!!!!!!!!! دو سال بیرون از ورزشگاه!!!!!! کدام دو سال.... !!!! فعلا که سال دیگه هم بدون تماشاگر باید برگزار شود!!!!!!!! دو بچه شیطنت!!!!!!!!!! خارج از شهر اصفهان امدند!!!!!!!!!! ولی بلد بودند کی و کجا و چطوری نارنجک باندازند. روی کدام پل ...جایی که پلیس دسترسی ندارد دوربین مداربسته نیست!!!!!!!!!!!! یک الف بچه هم می داند سازمامدهی شده بود کافی بود . پشت قضیه را پرس جو کنند.. !!!مافیا مشخص می شد!!!!!!!!!!! فدراسیون ایران کمر به نابودی فوتبال ایران بسته !!!!!!!!
    • حمیدرضا IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      آقا چرا تعجب کردین . در مقابل تیم سپاهانه ، الکی که نیست . زدن‌سرباز احمدی رو کور کردن کسی جرات نکردبهشون بگه بالای چشمتون ابروست .فقط نمیدونم چرا هر وقت سپاهان شانس قهرمانی داره جوون انسانها بخطر میوفته از جام حذفی بگیر تا لیگ . و کسی جرات برخورد رو نداره
  • گرگانی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    واقعا با این شدت اقتدار کسی جرات نمیکنه ترقه بندازه بازم ماست مالی کردن این هست مافیای کثیف
  • میلاد IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    خدا کنه با این حکم کسی از هموطنانمون در شهرهای مختلف اسیب نبینه . ادم نیازمند و فقیر در جامعه زیاده مثل کارتن خوابها و از طرفی کوادکوپتر و پهباد اسباب بازی و تجاری به وفور در مغازه ها پیدا میشه. بازم میگم سیاه تزین حکم تاریخ رو دادن
  • مهرداد IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    آقا ما گفتیم برخورد کنید نه اینکه این دوتا طفل بیگناه رو نابود کنید. دوتا نوجوان 25 و 35 ساله از سر شیطنت یه کاری کردن دیگه. نه از کسی خط گرفتن و نه از قبل برنامه چینی کرده بودن دوتا نارنجک همینجوری دستش بوده گفتن چیکارش کنیم حالا روی این پل خارج از شهر اصفهان , یه دفعه دیدن ای دل غافل اتوبوس پرسپولیس داره ردمیشه , ناگهان شیطون گولشون زده و از سر ماجراجویی که ببینیم چی میشه زدن به اتوبوس پرسپولیس بعدش هم که شاد و خندان فرار کردن چیزی نشده که انقدر گندش میکنید.تو رو خدا از ورزشگاه محروشون نکنید بذارید بازهم شیطنت و ماجراجویی کنن.....................................................واقعا که....................................عدالتم آرزوست.............................

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی