کمتر از یک هفته تا جدایی مسی از بارسلونا/ از تمدید خبری نیست
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لیونل مسی هنوز قرارداد خود را با بارسلونا امضا نکرده و هفته آینده هم رسما بازیکن آزاد خواهد شد.

لیونل مسی هنوز قرارداد خود را با بارسلونا تمدید نکرده است و اگر این کار را تا کمتر از یک هفته دیگر انجام ندهد تبدیل به یک بازیکن آزاد خواهد شد که می‌تواند به طور رایگان به هر تیمی‌برود.

گزارش‌هایی در مورد اینکه کاپیتان بارسلونا که امروز ۳۴ ساله خواهد شد، پیشنهاد بارسلونا برای تمدید قرارداد را پذیرفته است اما نزدیکان این بازیکن به روزنامه اسپانیایی «مارکا» گفته‌اند که هنوز مسی تصمیم قطعی در این مورد نگرفته و به باشگاه چیزی اعلام نکرده است. البته واقعیت این است که مسی هنوز از طرف باشگاه پیشنهاد رسمی برای تمدید قرارداد دریافت نکرده و همه صحبت‌ها به صورت شفاهی مطرح شده است.

حالا روزشمار معکوس برای پایان قرارداد لیونل مسی به کار افتاده است و البته بارسلونا و خوان لاپورتا رئیس باشگاه مطمئن هستند که مسی در نوکمپ خواهد ماند حتی با وجود پیشنهادهایی که از باشگاه‌های بزرگ دیگر دارد. البته بارسایی‌ها امیدوار بودند که تا این تاریخ به توافق قطعی برسند اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

لاپورتا امیدوار است که مسی تا قبل از چهارشنبه هفته آینده قرارداد جدید را با بارسلونا منعقد کند تا تبدیل به بازیکن آزاد نشود اما خیلی بعید است که این اتفاق بیفتد. این حرفی است که نزدیکان موثق مسی که با باشگاه هم در ارتباط هستند مطرح می‌کنند.

مسی با پیشنهاد قراردادی دو ساله با دستمزد ۵۰ میلیون یورو خالص از سوی باشگاه روبه‌رو شده که تقریباً نصف دستمزد فعلی او به حساب می‌آید. ضمن اینکه به او پیشنهادی ۱۰ ساله برای کار به عنوان سفیر باشگاه هم پشنهاد شده است که در این صورت حتی اگر به لیگ آمریکا هم برود با باشگاه بارسلونا در ارتباط و همکاری خواهد بود. او در این مدت به عنوان سفیر باشگاه هم درآمدی ۱۰ میلیون یورویی خواهد داشت.

اینکه مسی پاسخ خود به پیشنهاد باشگاه را تا این حد به تاخیر انداخته است باعث نگرانی بارسایی‌ها شده است. آنها در تلاش هستند که برای فصل آینده برنامه ریزی کنند و روی مسی هم به عنوان ستاره اصلی تیم در برنامه های خود حساب کرده‌اند. لاپورتا می‌داند که مسی فقط ستاره داخل زمین نیست بلکه بیرون از زمین هم برای بارسلونا اهمیت زیادی دارد چرا که بخش زیادی از درامد باشگاه به حضور او مربوط می‌شود چیزی حدود یک سوم درآمد باشگاه که مبلغی در حدود ۶۵۰ میلیون یورو می‌شود.

در واقع تا زمانی که مسی در بارسلونا باشد قراردادهای اسپانسرینگ و تبلیغاتی تا حد زیادی حول محور او خواهد بود. در مودر هواداران هم اوضاع همینطور است چرا که از هر ۱۰ پیراهن بارسلونا که در فروشگاه‌های رسمی این باشگاه به فروش می‌رسد ۸ پیراهن با نام مسی است.

مقامات و هواداران بارسلونا تابستان گذشته از شنیدن تصمیم مسی برای جدایی از این باشگاه شوکه شده‌اند و نمی‌خواهند این تابستان نیز چنین تجربه تلخی را تکرار کنند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی