نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
واکنش فدراسیون فوتبال ایران به برابری رکورد رونالدو با علی دایی/ خوش به حال ما ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال ایران به برابری رکورد کریستیانو رونالدو با علی دایی واکنش نشان داد.

پس از دو گلی که رونالدو در مسابقه یکشنبه شب و در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۱ مقابل فرانسه به ثمر رساند و به رکورد تاریخی ۱۰۹ گل ملی علی دایی رسید، فدراسیون فوتبال ایران با انتشار متنی به شرح زیر به این موضوع واکنش نشان داد:

واکنش فدراسیون فوتبال ایران به برابری رکورد رونالدو با علی دایی/ خوش به حال ما ...

رکوردها جاودانه نمی‌مانند
اما آدم ها می‌توانند تا همیشه عزیز و سربلند باشند
آری
تو برای فوتبال ایران اسطوره‌ای.
تو شهریار فوتبال آسیایی و هم‌چنان مهم‌ترین گلزن قاره
خوش به حال ما که گل زدن‌های شماره ١٠ را دیده‌ایم
کریستیانو رونالدو بالاخره امشب به یکی از بزرگ‌ترین رکوردهای دنیای فوتبال که سال‌ها به تنهایی در اختیار علی دایی بود رسید. او حالا در کنار علی دایی بهترین گلزن مسابقات ملی است و برای عبور از علی دایی تنها یک گل دیگر نیاز دارد.
با این حال چقدر خوب که کنار نام شهریار فوتبال ایران، نام یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های تاریخ فوتبال قرار می گیرد. آقای دایی‌! تا همیشه برای ما بهترین هستید!

در این زمینه بخوانید و ببینید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آفتابکار IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    این کجا و اون کجا؟؟ به لطف مالدیو و گوام و نپال و فلسطین و هند و بنگلادش و تایلند و هنگ کنگ آقای گل میشد ............. و همچنین با هزاران رابطه غیرفوتبالی سالها نوک حمله تیم ملی را این آقا ملک شخصی خود کرده بود. جالب بود که هرگز در هیچ تیم فوتبالی باشگاهی هم آقای گل نشده. به هر حال هر رکوردی روزی شکسته میشه مثل همون رکورد حسین رضازاده (که خودتان بهتر میدانید).
    • ... IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      این کشورهایی را که گفتی الان هم با تیم ملی بازی دارند، چرا دیگه از پیروزیهای دورقمی خبری نیست. و دیگه این که فکر کردی توی اروپا این کشورها نیست مثلا آذربایجان گرجستان ارمنستان مونته نگرو آلبانی جزایر فارو اسلونی لتونی دیگه چی بگم برات. تو هم جزو همون جماعت دادبیدادکنی هستی که نگاه میکنی ببینی کی یه جوری ممکنه به پرسپولیس ربط داره دهنتو باز کنی.
    • کیسه کش شریف IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      خطاب به اون بی سوادهایی که می گن تو اروپا تیمهای جزایر فارو و مارو قرار دارن والا تو اروپا تیمی هفدع تا و بیست تا گل نمی خوره ..جالبه از همین مالدیو فوتبال تعطیل تو اقای گل های دنیا نماینده داره و بالاتر از وان باستن و گولیت و باجو عه و یا سونیل چتری هندی که نمی دونم تو کدوم بازیها شرکت داشته که گل ملیاش بالاتر از زلاتان و مسی ه ...و پشت سر دایی و رونالدو محمد مختار مالزیایی هست از کشور مالزی اخه ممالزی ؟؟؟؟؟.بعد هم اگه یه دایی تک و تنها تو این جدول بود و بقیه اسیایی ها نبودن باز یه چیزی ه ..نه اینکه از ده تا گلزن ملی اول دنیا هفت تاش عاسیایی باشن از عراق و کویت و مالزی و غیره ...بعد دایی خوب بود تو اروپا فیکس می بود خیلی از آفریقایی ها که میرن اروپا تو کشورشون علف برای خوردن نیست چه برسه فوتبال و غیزه ..اما میرن اونجا فوق ستاره میشن فوتبال عاسیا در دنیا تو صف اخر قرار دادره و کیفیتش هم زیر صفره ..کیفیت گلهای ع،ت لابی هم در حد همون کوپا امجدیه کیسه کش هاست که با فلافلی لبنان و گدا گشنه های فیلیپین بازی کردن و ستاره زدن
    • ایلیا IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      اولا که اگه گل زدن به مالدیو کار راحتی بود چرا بقیه این کار رو نکردن.دوما اگه علی دایی بازیکن ضعیفی بود پس چرا توی لیگ آلمان بود،سوما نه که رونالدو همه گل هایی که زده به برزیل زده بود،نصف گل هایی که زده به لیتوانی و غیره زده،چهارما واقعا نمیدونم امثال تو از وطن فروشی چه نصیبشون میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی