افشاگری کنعانی زادگان درباره پیشنهاد ۲۵ میلیاردی تیم داخلی/ دلیل سکوت درباره اسکوچیچ/ استقلالی‌ها هر چقدر می‌گیرند نوش جانشان؛ فقط مظلوم‌نمایی نکنند
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

محمدحسین کنعانی‌زادگان به خبرورزشی گفت: انتخاب اول و آخر من پرسپولیس است. تا روزی که در ایران بازی کنم دوست دارم پیراهن پرسپولیس را بپوشم و به تیم دیگری فکر نمی‌کنم مگر آن که پرسپولیس من را نخواهد.

مهدی یکتا؛ به تازگی یک تیم صنعتی پیشنهادی ۲۵ میلیارد تومانی به مدافع ملی پوش پرسپولیس ارائه کرده است. این خبر را ابراهیم شکوری به رسانه‌ها داد و گفت: «برخی باشگاه‌ها که از بودجه‌های کلان دولتی استفاده می‌کنند، اسم خصوصی دارند. این باشگاه‌ها به بازیکنان ما پیشنهادهایی می‌دهند که کار را سخت می‌کند. این پیشنهاد به کنعانی‌زادگان هم از تیم‌های صنعتی بوده است. در کل یک تیم خصوصی داریم اما سایر تیم‌های صنعتی و نفتی از بودجه دولتی استفاده می‌کنند. این تیم‌ها از کجا درآمد دارند که چگونه به بازیکنی که نیم فصل از پرسپولیس جدا شد، رقم ۵-۴ برابری پرداخت می‌کنند. مثلا پیشنهاد ارائه شده به محمد حسین کنعانی‌زادگان رقم‌هایی در حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان است. بارها اعلام کرده و مجدد خواهش می‌کنم نهادهای مربوطه ورود کنند. اگر پرسپولیس دولتی است، سایر باشگاه‌ها هم دولتی هستند و اینکه خودمان را فریب بدهیم درست نیست. شاید پرسپولیس با ۴۰ میلیون هوادار، خصوصی‌ترین تیم ما باشد اما متاسفانه با این همه طرفدار نمی‌تواند حتی یک ریال از بودجه دولتی استفاده کند و...»

درهمین ارتباط بد ندیدیم با خود محمدحسین کنعانی‌زادگان صحبت کنیم و ببینیم چنین پیشنهادی واقعیت دارد یا نه؟

حرف‌های ابراهیم شکوری را تأیید می‌کنی؟

کدام حرف را؟

اینکه سخنگوی باشگاه پرسپولیس مدعی شده که یک باشگاه صنعتی به تو پیشنهاد ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومانی داده است؟

بله، یک باشگاه صنعتی به من پیشنهاد ۲۵ میلیارد تومانی داده است!

برای دو سال؟

نه، یک سال بازی!

شوخی می‌کنی یا جدی می‌گویی؟

کاملا جدی می‌گویم. این تیم حاضر است برای یک فصل به من ۲۵ میلیارد تومان بدهد!

اسم این تیم صنعتی را می‌توانی بگویی؟

ببخشید اسم این باشگاه نزد من محفوظ است و نمی‌توانم فاش کنم.

چرا؟

به هر حال این کار قشنگی نیست.

ولی این پیشنهاد لو رفته است!

ترجیح می‌دهم اسمی نیاورم!

ولی چنین پولی را یک فوتبالیست ایرانی فقط می‌تواند از بازی در حاشیه خلیج فارس بدست بیاورد؟

(می‌خندد) حالا که می‌بینید در ایران هم چنین پولی می‌دهند!

داوود فنایی و محمدحسین کنعانی‌زادگان؛ پرسپولیس - تراکتور (سوپرجام ایران)

می‌خواهی به این تیم صنعتی بروی؟

نه! من در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم.

جدی می‌گویی؟

انتخاب اول و آخر من پرسپولیس است. تا روزی که درایران بازی کنم دوست دارم پیراهن پرسپولیس را بپوشم و به تیم دیگری فکر نمی‌کنم مگر آن که پرسپولیس من را نخواهد.

شنیدیم این روزها تیم شما با مشکلات مالی مواجه شده است. درست است؟

متأسفانه از پرسپولیس با این همه افتخار هیچ حمایتی نمی‌شود. مثلا اسم این تیم دولتی است ولی پول و امکانات برای تیم‌های صنعتی و رقیب ماست و این اجحاف درحق تیم مردمی‌ و پرطرفدار پرسپولیس است.

منظورت از رقیب سنتی استقلال بود؟

شما ببینید در هفته‌های اخیر دوستان چه صحبت‌هایی درباره پرسپولیس انجام داده اند؛ در حالی که آمار و ارقام نشان می‌دهد بازیکنان استقلال خیلی بیشتر از بازیکنان پرسپولیس قرارداد بسته اند. دریافتی ما هم حدود ۵۵ درصد بوده است. کاش مسئولان امر عدالت را واقعا بین دو تیم پرسپولیس و استقلال رعایت می‌کردند. به نظرم کمترین توجه به تیم ما بوده است.

ولی استقلالی‌ها نظر دیگری دارند و پرسپولیس را تیم خاص و محبوب وزارت ورزش می‌خوانند؟

این صحبت‌ها تکراری و نخ نما شده است. متأسفانه بقیه هم یاد گرفته اند و وقتی جلوی پرسپولیس می‌بازند و نتیجه نمی‌گیرند این بهانه‌های واهی را تکرار می‌کنند. من یک مورد مثال زدم که شما بروید به عنوان یک رسانه مستقل قراردادهای بازیکنان پرسپولیس با بازیکنان استقلال را مقایسه کنید تا خیلی چیزها دستگیرتان شود. البته حتما از قول من بنویسید هرچقدر بازیکنان استقلال پول می‌گیرند نوش جانشان!

جدا؟!

بله، باز تکرار می‌کنم هرچقدر استقلالی‌ها قرارداد می‌بندند یا پول می‌گیرند نوش جانشان اما حداقل مظلوم نمایی نکنند. اسم پرسپولیس را وسط نکشند و حرف‌هایی نزنند که تکراری و غیرواقعی است.

منظورت صحبت‌های فرهاد مجیدی است که گفته بود پرسپولیس می‌تواند از قطر و پرتغال بازیکن بگیرد ولی استقلال نمی‌تواند از مشهد هم بازیکن بخرد؟

من اصلا و ابدا دوست ندارم دراین خصوص حرفی بزنم. هرکسی هر ادعایی می‌کند باید خودش جوابگو باشد. فقط همین قدر می‌گویم همه بازیکنان پرسپولیس دلی با پرسپولیس قرارداد بسته و برای این تیم بازی می‌کنند. مبلغ قراردادهای ما به مراتب پایین‌تر از تیم‌های رقیب است.

گران‌ترین بازیکن تیم شما می‌دانی کیست؟

نه می‌دانم و نه دنبالش هستم. ضمن آن که پرسپولیس نسبت به تیم‌های رقیب اصلا بازیکن گرانقیمتی ندارد. پرسپولیس یک تیم موفق است که به جای بهانه گیری یا پیش کشیدن بحث‌های تکراری و غیرواقعی در زمین فوتبال دنبال حقش می‌رود. دراین سال‌ها هم به لطف همین تمرکز روی کارهای فنی و پرهیز از حاشیه پردازی و فرافکنی توانسته ایم قهرمان شویم و به فینال آسیا برسیم.

محمدحسین کنعانی‌زادگان؛ پرسپولیس - استقلال (دربی تهران)

راستی در جام حذفی هم به استقلال خوردید. با توجه به صحبت‌های اخیر انگیزه بیشتری برای این بازی ندارید؟

هنوز تا شروع دربی حذفی خیلی مانده است. باور کنید ما درحال حاضر اصلا به استقلال فکر نمی‌کنیم. تمام تمرکز ما روی حریفان لیگ برتری است.

ولی تو جزو بازیکنانی هستی که معمولا برای دربی کُری می‌خوانی؟

گفتم که الان زود است که بخواهم درمورد این بازی حرف بزنم.

بسیار خوب، حسین جان! هنوز هم نمی‌خواهی درباره دراگان اسکوچیچ حرف بزنی که چه شد او را ...

از فدراسیون به ما گفته اند مصاحبه نکنیم. به هرحال من یک بازیکن هستم و نمی‌توانم درخصوص این مسائل حرفی بزنم.

راستی بعد از سوپرجام داشتی لایو می‌گرفتی که کریم باقری مانع شد. توضیح می‌دهی؟

آقا کریم تاج سرماست. به هرحال بزرگ‌تر ماست و یک مقدار خوشحال بودیم و داشتیم شوخی می‌کردیم. من کنعانی‌زادگان به عشق آقا کریم شماره ۶ پرسپولیس را می‌پوشم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پسر آبی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    ما هرچی باشیم مثل شماها هوچی گر نیستیم واقعا اگه تیمت مشکلات مارو داشت چیکار میکرد تو خودت مگه بازیکن نیستی اگه بهت پول نمیدادن میتونستی تحمل کنی تیمت الان با بهترین امکانات سخت افزاری و مالیاتی و مدیریتی روزای شاد و خرمی رو پشت سر میزازه معلومه که صدات درنمیاد جای ما بودی چیکار میکردی تا وقتی وزیرورزش و نوچه هاش باشن هیچ صدمه ای نمیبینید
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      محمدحسین کنعانی‌زادگان داره دروغ میگه که از یک تیم صنعتی پیشنهاد 25 میلیاردی داره؟ اینا برای بالا بردن قیمت خودش در پرسپولیسه تا بتونه از کیسه بیت المال بیشترین پول رو بگیره. اگه محمدحسین کنعانی‌زادگان راست میگه سند این پیشنهاد رو برای سایت خبر ورزشی ارسال کنه تا همه مردم ببینن. اگه نفرستاد یعنی داره دروغ میگه. محمدحسین کنعانی‌زادگان بیشتر از یک میلیارد در سال نمی ارزه و بیشتر از این نباید بهش پول داد. همین یک میلیارد هم از سرش زیاده
  • میلاد IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    کنعانی هم در استقلال بوده و هم در پرسپولیس پس خوب میدونه پول و امکانات کجاست . اگه یادتون باشه کنعانی از سربازی که برگشت هنوز بازیکن پرسپولیس بود و قرارداد داشت اما رفت استقلال یا بهتره بگیم به دستور وزیر بردنش استقلال . این حرف مظلوم نمایی نکنید رو آصفی یه جور دیگه ای به استقلالیها گفت که دروغ نگید
    • Ars IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      داداش من وقتی محمد نادری که یک مدافع معمولی هست دوازده میلیارد برا یک فصل میگیره. بنظزمن کنعانی پنجاه میلیارد هم می ارزه
  • بهروز نبوی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    بله مبلغ قرارداد تون پایین تره هیچ شکی توش نیست ولی همه میدونن پرسپولیس قرارداد هاش بصورت آپشنیه...یعنی با آپشن های ساده قرارداداشون دو یا سه برابر میشه ولی برای هوچیکری فقط مبلغ قرارداد میگن آپشن قراردادشونو‌نمیگن...این نوع قرارداد بستن زنان اون طاهری مد شد..که با این کلک بگه ما قرارداد پایین میبندیم
    • حامد IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      وقتی ازمدیریت واقتصادچیزی نمیدونی لطفاسکوت اختیارکن.فکراینوبکن که مثلابه قول خودت(آپشن)بابازیهای بدآپشناشون فعال نشه بعدچی میگی.آپشن به بازیکن انگیزه میده که هرروزبهترباشه تادرآمدش بیشتربشه که میبینی 5ساله این اتفاق داره میوفته.
  • شمال خانه اول پرسپولیس IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    فقط به کن بگین .تیما و هوادارای رقیب که حسادت میکنن به پرسپولیس آیا حرف دیگه ای هم دارن بزنن.یا باید تحسین کنند پرسپولیس رو یا رو بیارن صحبتای خاله زنکی خوب مشخصه صحبتای خاله زنکی بسیار آسونتر هست تا تمجید از تیمی که دشمن هست واسشون .خدایی هواداران ارتش کوچیک تاس آیا حرف دیگه هم دارین بزنین؟ پرسپولیس به خاطر سهم پنجاه درصدی از هوادارای کشور همیشه مورد علاقه بازیکنا بزرگ بوده .در حالیکه تیمی مصل چهار پا مجبور هست چند برابر پرسپولیس بده بازیکنا رو تا بتونه مقابله کنه با محبوبیت پرسپولیس. این داستان کنعانی زادگان مقان لو ترابی احمد نور همشون پیشنهادات بسیار بهتر از خیلی تیما دارن ولی عشق و علاقه به پرسپولیس هست که نگهشون داشته تو پرسپولیس نه پول بیشتر این حقیقت تلخ هست واسه خیلی ها ولی حقیقته اینا عوامل اصلی موفقیت و قهرمانی های پرسپولیس هست نه این چرت و پرتا که میگین .ناراحتی هر چی دوست دارین بگین شما ما رو نمیتونین منزوی کنین اینستا پرس بالای شیش میلیون فالور داره در حالیکه گاداهن کیسه چهار پا جمع کنین چهار میلیون فالور نذارن. اینو میگن محبوبیت
    • amir IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      لنگ فقط تو همین چهار سال که وزیر پرسپولیسی اومده جام گرفته قبل از اون کی رفته فینال لیگ قهرمانان اسیا
    • لنگی سوز IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      تا قبل از دولت روحانی و کمکهای بابا مسعودتون، تو سر خودتون میزدین و میگفتین چه غلطی کردیم هوادار لنگ پولیس شدیم. به جای بازیهای تیمتون، میرفتین بازیهای لیگ های اروپایی رو نگاه میکردین. حالا چی شده دور برداشتین؟ بابا مسعودتون، هواتونو داره.. باید اینجور وقیحانه حرف بزنین. یادتون رفته خوده وزیر زنگ زد به مدیرعامل شهر خودرو و ازش خواست گل محمدی رو بدن به لنگ پولیس؟ در صورتی که قرارداد داشت و شهر خودرو هم خودش جزو مدعیان لیگ بود. بعد از انتقال شهرخودرو افت کرد و رفت رفت رتبه های پایین تر.. لطفا زر نزنید. واقع بین باشید. برا ما مدیرعامل دست نشانده میذارن که آخرشم فصل تمام بازیکنای تیم رو میفروشه و فرصت هماهنگی به تیم نمیده. لطفا انسانیت و واقع بینی داشته باشید. شما به لطف حمایتهای بابا مسعودتون، تو ایران نتیجه میگیرید، ولی تو آسیا کم میارین. چون اونجا دیگه بابا مسعودتون، نیست که ازتون حمایت کنه.
    • کیسه حقیر IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      اون کیسه کشایی که میگن تو دولت روحانی ما جام گرفتیم از فوتبال که هیچ حتی توپ فوتبال هم ندیدن از نزدیک ، آخه کیسه کش ویترین افتخارات پرسپولیس رو ببینی چشمای کورتون بهتر باز میشه و بجای چرندیات برین تمرین کنین زارت و زارت نبازین و فرناز هم بیاد گریه کنه نمیزارن الکیسه جام بگیره !!! فکر می کنن باید بشینن پا قلیون و اینستا تا یهو جامو بیارن در خونه شون # الکیسه # الایمیلی های کیسه
  • ناشناس US ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    بازیکنان استقلال ؛میلیاردر های گدا گشنه البته انصاف رعایت کنیم اکثر تیم ها همچین پتانسیلی دارند حتی پرسپولیس بازیکنی که قرار دادش ماهی ۲۰۰میلیونه (۱۰ماه دو میلیارد) نباید برای مردمی که میانگین حقوقشون زیر ۱۰ میلیونه ناله کنه.
  • زاگرس IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    دمت گرم هرکول!!!شیر مادرت حلالت...پولی که این سالها از پرسپولیس گرفتی مثل شیر مادر حلال ومطهره.....قابل توجه اون فوتبالیست های بی خاصیت وپوفیوزی که هیچ افتخاری تا حالا کسب نکردن ویک خروار ادا و اطوار دارن ...
    • تاجی طبرستانی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      اینا هم میدونن ک چجوری لنگی های بیسواد رو خام خودشون بکنن، ۲۵ میلیارد خخخخخ سپاهان اینقدر بدبخت شده ک به این همچین پیشنهادی بده ؟؟؟؟؟ فصل بعد فقط کافی تیم ها بتونن بازیکن و مربی خارجی جذب کنن اونوقت ببینیم بازم اینقدر ادعاشون میشه ؟؟؟ با این مبلغ ها ک بازیکنان لنگ میگن کل تیمشون با چهل پنجاه میلیارد بسته شده، ک تاره میگه فقط ۵۵درصدش رو گرفتبم، یعنی حدود ۳۰ میلیارد، پول وارد شده به خزانه لنگ ک عبارتند از ، ۱۱۰ میلیارد کارگزار، سی میلیارد اهدایی وزیرک ارتباطات جهرمی، و ۶۴ میلیارد وام بانگی ک اسفندماه ۹۹ گرفتن، یعنی چیری حدودد۲۰۰ میلیارد تومان ومتعاقبا یه اختلاف حداقل ۱۵۰ میلیاردی، این مبلغ هنگفت کجاست؟؟؟ فرص کنیم حتی ۵۰ میلیارد هم بدهی های گذشته خارجی رو دادن، بازم ۱۰۰ میلیاردی این وسط گمه و معلوم نیست چی شد؟؟؟ لنگی های بی سواد ، این داستان هاو خزعبلات رو فقط واسه خودتون و دور همی هاتون بگید و حالشو ببرید چون یه جای دیگه تعریف کنید بیشتر از این مضحکه عالم و آدم میشید
  • گالیله IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    برو بچه از منشا واز هر بازیکنی که در هردو تیم بازی کرده والان در این دو تیم نیست بپرس مصاحبه گادوین منشا موجوداست که گفت امکانات استقلال در حد یه تیم محلی نیست تیمی که امکانات زیادی داره وبا رئال قیاس میشده همه امکانات رو ازش میگیرند و بازیکنش نمیدونه امروز باید کدوم زمین تمرین کنه اینهارو اگه میدونی بگو وگرنه تو هم در جرم وزارت شریک وخائنی
    • ناشناس IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      یعنی آن دیپلوماسی حمسی برای برگرداندن استرا گرفتن شیخ ازیوونتوس همش افسانه است.تیم شما آه هواداران پارس جنوبی،زمین زده.آن پناتیهای آخرسال قبل خاکسترنشین کرده.ازکه می نالی وفریادچرا میداری
  • ق ر IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    مبلغ قرارداد مهم نیست همدلی و حلال بودن آن مهم است. و خداوند متعال برکت بیشتری میدهد .
  • مجید IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    واقعا تیمی که مورد حمایت وزارت است باید بعد از رفتن به فینال آسیا بازیکنش رو بفرستن قطر؟ یا دفاع چپش رو بدن استقلال؟بعد فینال آسیا بشار رسن دیگه ایران برنگرده؟چرا بعد فینال آسیا که پرسپولیس نتیجه نمیگرفت حرفی نمیزدید؟مشکل شما نتیحه گرفتن پرسپولیسه اگه این تیم دوهفته نتیجه نگیره همه این حرفا تموم میشه. حتی اگه سپاهان قهرنان شه دیگه هیچ کس حرفی نمیزنه
    • تاجی طبرستانی GB ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      لنگی عزیز ، اصلا ترکیب تیمتو میدونی، ورودی های اول فصل لنگ رو میدونید کیا بودن ؟؟ لنگ محمد نادری رو گزاشت کنار بخاطر مصدومیت های زیادش و جای اون هم یه دفاع چپ بهتر گرفته به نام عباس آقایی ک معرف حضور همه شما لنگی ها از قبل بود بخاطر اینکه وقتی سپاهان بود عکس یه گفتری ک لنگ دور گردنش بود رو استوری کرد و کلی فحش از شما شنید و شبانه بدو ن حضور در کمیته انضباطی از بازی جلوی لنگ محروم شد ..... البته این آقای سعید آقایی بعد ک خودش لنگی شد گفت قراداد م با لنگ زیر یک میلیارد ه و به عشق لنگ لز پول چند برابر ی سپاهان گذشتم و اینجوری شد که شد نماد عشق و تعصب لنگی ها و ایضا پسردایی لنگ
  • شاهین IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    اره افتاب پرست تو راست میگی....این عشق به پرسپولیسه که نصفه شب امیری و بیرانوند از پنجره هتل بدون اجازه سرمریی وقت تیم ملی کی روش میپرن بیرون میان با یه ماچ آبدار حسین هدایتی(عابر بانک سیار)با یه صلوات با پرسپولیس قرارداد میبندن...فقط یه ماچ وصلوات همین....خر خودتونید...ادم یاد این کارخانه دارا میفته که میگن ما اخر سال طوری دفاتر مالیاتی رو میبندیم که از یه کارمند هم کمتر مالیات میدیم.....عاقلان دانند ولی ما نه دم داریم نه گوشمون درازه نه شاخ داریم همه اینا خودتی افتاب پرست...
  • علیرضا سپاهانی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    این خبر کذب محضه، هیچ تیم صنعتی ای همچنین پیشنهادی به کنعانی زادگان نداده، اگر سندی داره رو کنه، کنعانی زادگان خیلی وقته با الاهلی دوحه قرارداد بسته
  • ناشناس IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    چندش و چاپلوس ب تمام معنا خودش
  • ناشناس IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    چندش و چاپلوس ب تمام معنا خودش
  • ناشناس IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    به این حرفها گوش نکنید همه اش بازار گرمیه
  • 저는 IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    پول ، شرکت های نفتی و صنعتی رو دارن میدن به شما که اینجوری زبونتون سه متر میشه ، مگه خودت نبودی گفتی ربات پاره کردم داخل تیم استقلال ولی این تیم نه کمکی نه یادی اصلا سراغ نمیگیرن ، بخاطر زمین گلی که مسدوم شدی ، پس چطور شد که الان تو ایران فقط پرسپولیس ، بخاطر امکاناتش ،بخاطر کمپ لاکچریش، بخاطر پولی که زیر میز میدن ولی داخل قرارداد یه چیز دیگری ذکر میکنن،، شما پرسپولیسی یه مشت دزد کثیف ، که سر تا پاتون لجنه، بوی لجنتون مملکت گرفته ،، ولی مصاحبه ها تون عجیب هست همه تیم ها را بد توصیف میکنید و پولدار و میگی حقوق نجومی میدن ، کی میاد به تو چوپون ۱ میلیارد بده جز لنگ، مگه خودت نبودی که بازیکن ۳۰۰ ملیونی استقلال با کمال و بشار و نعمتی و جلال لایی زد بهتون و لب خط اوتت کرد ، ، دیگه میخوان چکار کنن که ۲۵ میلیارد بهت بدن که از یه بچه پشت سر هم اوت بشی و از بازی محو بشی ، یا هم میخواست برا چوپانی ،
  • رضا IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    قرار داد شیخ دیاباته و میلیچ از کل قرارداد بازیکنای پرسپوليس بیشتره! مظلوم نمایی و دروغ بسه!
    • esteghlal IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      اره رقم قرارداد بیشتره چون وزیر پرسپولیسی مدیرای بی لیاقت رو گذاشته برای استقلال و معاون خودش رو هم کرده مدیر عامل لنگ
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    پولی که هر سال میدید به مربی و همون فصل عوضش میکنید را خرج امکانات کنید. پول هوایی کردن بازیکنانی مثل نادری و .... پول شیخ را که اصلا نمیشه دربارش صحبت کرد که هر ماه یه هفته هم ایران نیست. نتیجه را هم که سالها نمیگیرید و بهش فکر هم نمیکنید
  • ضد IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    حیف هزارتومن خرج فوتبال ایران کنی
  • نسیم IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    به خدا اگه دو ریال هم بیارزه !! آخه کدو دیونه ای این مبلغ رو میده به تو هزاررنگ ؟؟؟
  • 76554 IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    اخه ۲۵ ملیارد تومان بدی به کنعانی زادگان،ماهی ۵۰۰ هزارتومن بدن بهش زیادشم هست
  • مجید اس اس IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    خوبه تو ماشین سازی بازی میکردی ..چون میخواد رقم قرارداد ببره بالا یه دروغی میگه ۲۵ میلیارد میدن این دروغها نخ نما شده خود بازیکنهای پیروزی هم میدونن کنعانی بخاطر اینکه مبلغ ببره بالا خالی میبنده عمرا اسم تیم بیاره چون وجود خارجی نداره اون تیم اگه بود میرفت اونم ۳ سوته قرارداد امضا میکرد میگفت مدیرعامل بهم زنگ نزد بعدش یه پست سوزناک تو اینستا بعد یه سال دوباره با بوق کرنا برمیگرده پیروزی
  • رضا IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    من موندم این بازیکنان لنگی چه قدرتعصب دارند مواظب باشید این تعصب زیاد بشه ازیه جای دیگتون میزنه بیرون چون جانداریددیگه بابابسه دیگه کلهم همه میدانندشماوتیم فاسدتون چیه هرکی هم میادصلواتی بازی میکنه گفتن نداره شماخودت میری قطرتیم فاسدت اگه بتونه پول بده درحدقطربه عشق هواداروتعصب میمونی ومیگن قراردادش اندازه ذخیره تیمهای دیگه هست بیاییدنگاه کنید لطفافقط گم شوبروقطر
  • غضنفر US ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    کیسه کشهای منزوی و سنگ پا شما همون بفکر فرناز و سرناز تون باشید راحتر میخوابید یادتون بیاد به پیکان یشمی فرناز که باهاش مسافر کشی میکرد یه ضبط چیگول میگول هم گذاشته بود روش هی پیس پیس میکرد م‌هاش هم دم اسبی میکرد و هی ناز میکرد حالا طرف اینقدر قدیم ش رو فراموش کرده که بعضی وقتها رد میده و فتوا صادر می کنه آقا پسر گوگولی لاله زار چقدر میگری دربست ما رو ببری حالا این بابا اومده میگه من فرناز م سر تا پا نازم هی قهر میکنم هی خودم تو محوطه هیجده قدم میزنم رو زمین تا پنالتی بگیرم باورم هم شده که بازی بلدم از زیر آب زنی هم که فول فولم یه طوری زیر آب طرف رو میزنم که طرف تا شش ماه با خودش قهر بشه آخریش هم که زیر آب فکری رو زدم وطن فروشی هم که تویه خونمه هر از چند از گاهی هی یه زیر آب. میزنم و پولش رو میگیرم و میرم دبی خرج و خروجش میکنم و ته که کشید باز میام یه دو سه تا تماشاگر نما رو شیر میکنم میندازم جلو و باز هم زیر آب میزنم و الی ماشاالله چرخه تا آخر هی تکرار میشه بعدشم یک عده جوون رو مچل خودم میکنم و اونها اسم من رو میگذارد شاه فرناز هی قهر میکنم هی آشتی هی قهر میکنم و هی آشتی
  • امیر IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    خوشبختانه پرسپولیس از روی الگوی تیم‌هایی مثل آث میلان و اینترمیلان ساخته شد تا شبکه و خانواده گسترده خویش رو داشته باشه. قبل از انقلاب تیمسار خسروانی و ساواک و دربار نتونستن تکونش بدن، حتی به دفاترش دسترسی داشته باشند، بعد از انقلاب هم که احمدی نژاد استقلالی رو طوری آچمز کردیم که فدراسیون مجبور بشه حتی مربی تیم ملی رو از ما انتخاب کنه. خانواده کیر پرسپولیس فراتر از هر دولتی در ایران و آسیا بوده و خواهد بود.
  • امیر IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    ...خانواده کبیر پرسپولیس...
  • میثم IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    اینم بازی جدید لنگیا، آخه کدوم تیمی حاضرة این مبلغ رو کنعانی زادگان بده وقتی میتونه باهاش یکی مثل حسینی رو از ترکیه بیاره، یا با همین پول بازیکنی بهتر از اونو بیاره، اینا بخاطر تمام لطفهایی که بهشون شده میخوان بقیه رو اینشکلی قاطی ماجرا کنن، مگه میشه یه تیمی چهار سال تمام همه جامها رو ببره، تیمش یکدست، مربی همیشگی، پول مهیا، تمام شروط بازیکن رو قبول کنه، امکانات سخت افزاری عالی، چجوریه بقیه باید مدام در حاشیه و بی پولی سر کنن، در استقلال سرمربی باید پول پاداش و قرارداد بازیکن رد از جیب بده، پول فیزیوتراپی بازیکن رو از جیب بده، مامور بره بازیکنشو دستگیر کنه از خودش چک دو میلیاردی بده دست شرخر... همین مربی نیم فصل نمیتونه تیمش و ترمیم کنه ولی رقیب میره از اروپا بازیکنان با کیفیت ایرانی رو با مبالغ هنگفت بر میگردونه.... مگر نه این پیروزی همون تيمية که ده سال دست و پا زد سقوط نکنه، اینهمه داوری واسشون بازی رو در میاره، رئیس جمهور نماینده ویژه میفرسته بدرقه تیمشون برای باشگاههای آسیا، انگار بقیه افغانی باشن... فوتبال کثیف رو بنا گذاشتن، فوتبال رو سیاسی کردن، دولت جدید ببینم چکار میکنه
  • کیوان ارجمند US ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    چقدر اسمی که برات گذاشتن جالبه چندش حتما خودتو تو آینه ببین دقیقا چندش را می بینی چندش
  • امید استقلالی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    این کمعانی ارزشش دو میلیارد هم نیست توی تیم پیروزی چون بقیه خوبن جا افتاده بذار بره تیم دیگه حساب کار دستش میاد داع شی
  • مهران IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    کنعان آخه تو خودتو چی فرض کردی اینقد عغده وکمبود داری که این قیمت رو خودت رو خودت گذاشتی و فکر میکنی بقیه هم باور میکنن. واقعا متاسفم برات
  • لونگ ضایع IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    نه بابا کریس رونالدو.حیف هزار تومن که به تو بدن با اون قیافه چندشت
  • احمد IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    ازاقای کنعانی زادگان همشهری محترم خودم سوال میکنم اگر قراداد بازیکنان پیروزی با باشگاه دلی است پس چرا میخوای بری قطر یا چرا بازیکنان تیمتون میرن کشورهای دیگه پس چنین چیزی صحت ندارد . دلی یعنی چی
  • رضا IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    خدایا این کنعانی رو به راه راست هدایت کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی