نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
بازیکن لیگ برتری گزینه مشترک یحیی و فرهاد شد/ قحطی عجیب بازیکن در یک پست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در تابستان در پست دفاع راست به دنبال خرید بازیکن خواهند بود.

در شرایطی که به هفته های پایانی لیگ برتر نزدیک می‌شویم از حالا شایعاتی در خصوص نقل و انتقالات دو تیم مطرح پایتخت شنیده می‌شود. بعد از اینکه هفته قبل اعلام شد مهدی تیکدری مدافع راست تراکتور در لیست فرهاد مجیدی برای حضور در این تیم است دیروز برخی از رسانه ها اعلام کردند این بازیکن در لیست خرید یحیی گل محمدی هم قرار دارد.

این در حالی است که به نظر می‌رسد هر دو تیم در تابستان در این پست به دنبال خرید بازیکن خواهند بود. استقلال  در پست دفاع راست وریا و موسوی را دارد اما علاقه فرهاد مجیدی به بازیکنان سرعتی و رونده باعث شده تا او در این پست و وینگر راست به دنبال خرید بازیکن باشد.در سوی دیگر هم یحیی گل محمدی در این فصل به دلیل عملکرد مهدی شیری مجبور شد تا از سیامک نعمتی به عنوان مدافع راست استفاده کند.

استقلال و پرسپولیس زمانی در جناح راست رامین رضاییان و وریا غفوری جوان تر را در اختیار داشتند اما بعد از رفتن رامین به قطر و افزایش سن وریا در بازار نقل و انتقالات هر فصل کمتر ستاره ای در این پست دیده می‌شود. فصل گذشته پرسپولیس بعد از ناکامی در جذب دانیال اسماعیلی فر علنا گزینه دیگری در لیست خود نداشت و این فصل هم به نظر می‌رسد همین اتفاق در حال رخ دادن است.

کمبود دفاع راست استاندارد در فوتبال ایران یکی دو فصلی می‌شود که بیشتر از هر زمانی خودش را نشان می‌دهد و این بار هم همن موضوع باعث شده تا بازیکنانی مانند تیکدری و فرشاد محمدی مهر دوباره در سرلیست برخی از تیم های لیگ برتری قرار بگیرند. بازیکنانی که اگر چه کیفیت فنی مناسبی دارند اما همچنن با دوران اوج ووریا و رامین رضاییان فاصله دارند.موضوعی که در تیم ملی هم شاهد آن هستیم و اسکوچیچ در این پست چند بازیکن را امتحان کرد اما در نهایت صادق محرمی گزینه فیکس او شد.

باید منتظر ماند و دید در نهایت انتخاب یحیی و فرهاد برای این پست در تابستان چه گزینه ای خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    فقط خدا کنه هرچه زودتر از بازی های ضعیف وریا خلاص بشیم.کیفیت فنی اش دوساله خیلی پایین اومده در عوض ادعاش ...
  • الونگا جووووون IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    تیم کیسه همشون از مربی تا بازیکن روی نیمکتش فقط ادعا دارن
  • قرمزناک NL ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    متاسفانه تیکدری با اسدقلال به توافق رسید با دانشگر معاوضه میشه اخر فصل در ضمن زنوزی به پرسپولیس بازیکن نمیده و نخواهد داد و اینم مثل مهری مظاهری و شجاعیان و مرادی میده اسدقلال تیم محبوبش چون 5 سال دیگه قرارداد داره ولی در حال حاضر بهترین دفاع راست لیگ تیکدری و اسماعیلیفر هستن پرسپولیس هم باید بره سراغ حردانی یا نجاریان فولاد غیر این اسامی همون شیری از همشون سرتر هست
  • علیین IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    هر چی بشه هر کی هر جا بره پرسپولیس باز قهرمانه
  • امیر IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    اون که رامین رضاییان بود با رفتنش پرسپولیس بازهم قهرمان شد اینا که به گرد رضاییان هم نمیرسن داداش مربی باید کار بلد وبادانش باشه .
  • Ragnar IN ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    عدالت یعنی تیم استقلال باید از پرسپولیس بیشتر بودجه بگیره چون کل اموال استقلال دزدین و از اموالش برای کل لیگ و.... استفاده میکنن هیچ پر افتخار ترین تیم ایران تو آسیا هم هست
    • Roman Renege IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      بهترین دفاع راست برای پرسپولیس رامین رضاییان و صادق محرمی
  • پرسپولیس IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    هر چی آقا یحیی بگه ما قبول داریم
  • علی IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    به نظرم صابر حردانی دفاع راست فولاد خیلی خوبه کاش یکی معرفیش کنه به پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی