حکم جلب مرادمند باعث سرافکندگی مددی است/ آدم‌هایی مثل مددی فقط استقلال را به حاشیه می‌برند
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکن به خاطر رضایتنامه‌اش، چک شخصی پرداخت کرده و مدیر باشگاه نمی‌تواند به وعده‌اش عمل کند. این موضوع باعث سرافکندگی و خجالت مدیرعامل استقلال است.

یدالله اکبری در خصوص پیروزی استقلال مقابل شهر خودرو اظهار داشت: استقلال برد شیرینی کسب کرد. هرچند در نیمه اول بازی چنگی به دل نمی‌زد. البته بابت کیفیت فنی حق می‌دهم، چون استقلال به خاطر بعضی مسائل پیرامونی تحت فشار بود. نمی‌دانم این حواشی، چه زمانی از سر استقلال دست برمی‌دارد و چرا با مربی تیم بحث می‌کنند و استقلال را به حاشیه می‌کشانند.

وی افزود: مدیرعاملی که نمی‌تواند درآمدزایی کند، استعفا بدهد، برود. وقتی مدیری این کاره نیست چرا در این سمت ادامه می‌دهد؟ استقلال تیم مردمی است و این نفرات موقتاً حضور دارند. در نهایت دود این مسائل به چشم هواداران می‌رود. سیاسی‌کاری سال‌هاست که به استقلال ضربه زده است. چرا به جای مددی از پیشکسوتان و بزرگان استقلال استفاده نمی‌شود؟ مجید نامجومطلق، جواد زرینچه، علی جباری و بهتاش فریبا نمونه نفراتی هستند که لایق مدیریت در استقلال هستند. چرا امثال این‌ها که در استقلال زحمت کشیده‌اند باید بیرون بمانند و نفرات غیرفوتبالی مدیریت کنند؟ آدم‌هایی مثل مددی فقط استقلال را به حاشیه می‌برند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در این شرایط اقتصادی، کدام بازیکنی بدون دریافت پول حاضر به بازی کردن است؟ حق بازیکن است که مطالباتش را دریافت کند. در گذشته اینقدر مشکل اقتصادی نداشتیم. اگر بتوانیم مهدی قایدی را نگه داریم چه بهتر، اگر نه باید از حالا دنبال استعدادیابی باشیم. حق قایدی است که به دنبال شرایط بهتر باشد؛ بنابراین در تیم‌های پایه، لیگ یک و لیگ دو به دنبال استعداد جدید باشید. مگر قایدی از لیگ یک نیامد؟ پس باز هم از این دست بازیکنان پیدا می‌شود.

اکبری درباره جکم جلب محمدحسین مرادمند عنوان کرد: بدترین اتفاق ممکن این است که در شب مسابقه حکم جلب بازیکن را بگیرند. در حالی که او باید برای مسابقه آرامش داشته باشد. بازیکن به خاطر رضایتنامه‌اش، چک شخصی پرداخت کرده و مدیر باشگاه نمی‌تواند به وعده‌اش عمل کند. این موضوع باعث سرافکندگی و خجالت مدیرعامل استقلال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میلاد IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    یک درصد فگر کنید که مرادمند خودش به طلبکارش گفته بیا جلوی هتل و این جنجال رو درست کن تا من بتونم از باشگاه پول بگیرم . دلیلشم اینه که همه میدونن در ایران هرگز پرداختها منظم نبوده و نیست ( سپاهان فرق داره)
    • مگه وزیر گل میزنه ؟! IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      تو نمیخوای به اون 99 درصد دیگه که به اهمال وزارت و مدیریت در مورد استقلال مربوط میشه فکر کنی بعد میخوای بقیه به اون یه درصدی که فقط اوهام یک ذهن بیماره فکر کنن ؟!
  • مهدی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    یارو پول گرفته از باشگاه کیسه بره با باشگاه شهرخوردر تسویه کنه رفته ویلا خریده حالا با طلبکار وابندی کرده مرادمند که برای گرفتن پولش طلبکار بره تو باشگاه و حکم جلبش را نشون بده تا باشگاه زیر فشار قرار بگیره پول به مرادمند بده حداقل از پیرهن کیسه خجالت بکشید خخخخخ
  • . IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    تو هم نمیفهمی یدالله اکبری!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی