مستحق‌تر از پرسپولیس برای قهرمانی نداریم/ دربی حذفی هم می‌بریم/ تغییر اسکوچیچ بزرگترین اشتباه ممکن است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد صادقی هافبک تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین گفت: در شرایط فعلی اگر بخواهیم سرمربی کروات تیم ملی را عوض کنیم این تیم دچار مشکلات زیادی خواهد شد و همین مسئله در مرحله مقدماتی جام جهانی به ضرر ما تمام می‌شود.

محمد صادقی هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس که در جام جهانی آرژانتین در ترکیب اصلی ملی پوشان حضور داشت به خبر ورزشی درباره احتمال تغییر اسکوچیچ گفت: مربی جدید خارجی در این فرصت کم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و تا بیاید با اوضاع و احوال فوتبال ما آشنا شود زمان از دست رفته است.

وی اضافه کرد: فراموش نکنیم که تیم ملی در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی با بزرگان فوتبال آسیا باید مصاف بدهد و در حال حاضر حفظ اسکوچیچ که ملی پوشان با او پیوند فنی و همچنین عاطفی برقرار کرده‌اند باید در اولویت باشد مگر اینکه واسطه ها بخواهند فدراسیون را تحت فشار قرار دهند و منافع خود را دنبال کنند.

صادقی که سابقه سال‌ها حضور در پرسپولیس را نیز دارد در خصوص وضعیت سرخ‌پوشان نیز گفت: من به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی خوش‌ بین هستم. از طرفی اینکه عده ای ناکامی‌های خود را بخواهند به گردن وزیر ورزش بیاندازند و بی دلیل پرسپولیس را  دردانه وزیر ورزش معرفی کنند واقعاً خنده دار است. پرسپولیس در حال حاضر یکی از تیم های سطح اول فوتبال آسیا است. مگر می‌شود موفقیت های این تیم را با رسیدن به دو فینال آسیا به پای وزیر نوشت؟

وی همچنین گفت: پرسپولیسی‌ها انسجام تیمی خوبی دارند و یحیی گل محمدی هم به خوبی توانسته تفکرات تاکتیکی خود را در این تیم پیاده کند. به اعتقاد من در حال حاضر هیچ تیمی به غیر از پرسپولیس مستحق قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی نیست و مطمئن باشید در رقابتهای حذفی نیز استقلال را از پیش رو بر خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گرگانی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    پرسپولیس نون سهم پنجاه درصدی از هوادارای فوتبال در ایران و میخوره. فقط ببینین اینستا پرسپولیس بالای شیش میلیون فالور داره در حالیکه کیسه چهار پا چهار چرخ سر جمع چهار میلیون نمیرسن
  • حمید علوی CA ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    چه عجب بالاخره خبرورزشی به مصاحبه از یه آدم بزرگ گذاشت. بنده بازی جناب صادقی رو به یاد نمیارم اما برادر بزرگ‌ بنده که استقلالی تیر هست همیشه میکفت محمدآقا صادقی یکی از بهترینهای تاریخ فوتبال بودن.
  • hamid reza ghavi IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    سلام بر پیشکسوت با افتخار و دوست داشتنی پرسپولیس، جناب آقای صادقی، همیشه ساام و سرزنده باشین بهمراه خانواده محترمتان، لطفا بیشتر مصاحبه کنید عزیز و دوست داشتنی
  • ا IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    با این وضع داوری، کمیته انضباطی، وزارت ورزش و تضعیف رقبا مشخصه هیچ تیمی جز لنگ نمیتونه قهرمان بشه! دلیلشم از کارنامه همایون بهزادی و علی پروین و عابدینی و ... مشخصه! چون تیم مردمی هستند مثل آذری جهرمیو دکتر مصطفوی که مردمی بودند و هستند
  • امیر IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    به عنوان یک پرسپولیسی خدا رو شکر می‌کنم فعلاً از دست تعاونی فرهنگی ورزشی اخوان فنونی‌زاده و افاضات پیشکسوتانه جنابان قلیچ و تهامی خلاص شدیم. محمد صادقی در جام جهانی کوچک ۱۹۷۶ تک گل تساوی ما رو از روی نقطه پنالتی به آرژانتین، که ۲ سال بعد قهرمان جام جهانی فوتبال شد، زد. هنوز خیلی ها معتقدند برغم بازنشستگی فوق ستاره های فوتبال نسل پیشتر مثل بهزادی و کلانی و مظلومی و افتخاری و ... و کنار رفتن قلیچ خانی بی بدیل به دلایل سیاسی و شروع افت علی پروین که پدیده المپیک مونیخ بود، تیم ملی که به جام جهانی ۱۹۷۸ رفت هنوز هم بهترین تیم تاریخ فوتبال ایرانه. هم قاطعانه قهرمان آسیا شد، هم قاطعانه به جام جهانی از تنها سهمیه آسیا و اقیانوسیه رفت، و هم با همه مشکلات دفاعی جلو ۳ غول فوتبال در آن زمان تهاجمی و زیبا بازی کرد. و صادقی یکی از ارکان خط هافبک اون تیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی