نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
متاسفم برای فوتبالی که «دایی» دارد اما «عزیزی خادم» رئیس می‌شود/ آقای عزیزی خادم؛ رونالدو نگاهت هم نمی‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیومرث صالح نیا پیشکسوت رسانه و گزارشگر قدیمی صدا و سیما همچنان نقدهای تندی نسبت به عملکرد شهاب عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال دارد.

کیومرث صالح نیا که علاقمندان به فوتبال گزارش‌های جذاب و شنیدنی او را در دهه ۶۰ و ۷۰ به یاد دارند در گفت‌وگو با خبرورزشی با اشاره به پیام کریس رونالدو به علی دایی گفت: علی دایی بر اساس شایستگی‌های خود یک افتخار بزرگ برای کشور ماست. او زحمت کشید، سرش را داد، زانویش را داد، طحالش را داد و سرانجام اسطوره شد.

وی افزود: امروز وقتی می‌بینیم علی دایی در جهان اینگونه مورد احترام است به خود می‌بالیم. اما پرسش این است جایگاه او در فوتبال ما کجاست؟ او که رونالدو برایش پست اینستاگرامی می‌گذارد.

صالح نیا تصریح کرد: متاسفم فوتبال ما علی دایی دارد و عزیزی خادم رئیسش می‌شود. آقای عزیزی خادم! هزار پست اینستاگرامی هم بگذاری رونالدو نگاهت نمی‌کند اما برای دایی سنگ تمام می‌گذارد.

وی تاکید کرد: درد فوتبال ما این است. البته در صورت رفع تحریم‌ها قطعا پول زیادی هم به فوتبال می‌رسد. در حالی که روسای قبلی برای یک ریال خودشان را به آب و آتش می‌زند و جان می‌دادند حالا همه آن پول‌های فیفا به فدراسیون عزیزی خادم خواهد رسید.

اظهارات صالح نیا در حالی است که علی کریمی اسطوره دیگر فوتبال کشورمان کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال بود اما حتی کاپیتان تیم ملی نیز به او رای نداد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدرضا IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    یعنی دمت گرم آقای صالح نیا....خدا شاهده سگ مهدی تاج می ارزه به کله اینا
  • با مرام باشیم IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    یعنی ایشون زمان کفاشیان و تاج کجا بودن احیانا ؟؟!!!ضمنا کدوم گزارش های جذاب و شنیدنی رو داشت ؟!! بعد اصلا اشتهار و معروفیت دایی چه ربطی به رئیس فدراسیونها داره ؟ مگه روسای فدراسیونها باید معروف باشن ؟
  • مسعود IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    این دیگه از کجا پیداش شد!! مگه ایشون همونی نیست که وقتی برای جام جهانی 82 به ایتالیا رفت یادش رفت برگرده ایران!!! حالا داره از چی صحبت میکنه، تنها هنر آقای صالح نیا گزارشگر که حیفه هم فامیلی صالح نیای بزرگ مرد انزلی باشه اینه " توپ به تور دروازه بوسه زد"

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی