واکنش جدی مجیدی به غیبت ستاره استقلال/ نیمکت‌نشینی تا پایان فصل!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرشید مظاهری باز هم حاضر به تمرین و مسابقه برای استقلال نشد تا بیرون از لیست فرهاد مجیدی برای دیدار مقابل گل گهرسیرجان بماند.

رشید مظاهری دروازه‌بان اصلی استقلال که مدتی است با اعتراض‌های علنی به نحوه دریافت مطالباتش از باشگاه استقلال در تمرینات و مسابقات غیبت دارد عنوان می کند مصدومیت های جزئی دلیل نبودنش در این مدت است.

او پیش از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان نیز دست مجیدی را برای در اختیار داشتن دو دروازه‌بان سرپنجه برای مقابله با تیم امیر قلعه نویی بسته گذاشت.

رشیدمظاهری تاکنون از جمع ۲۳ بازی استقلال (بدون احتساب بازی با گل گهر) در ۱۷ بازی برای این تیم به میدان رفته و در سایر مسابقات سید حسین حسینی دستکش‌های دروازه‌بانی استقلال را پوشیده است.

ممکن است مظاهری با این روش رفتاری از این پس به نیمکت نشین حسینی تبدیل شود چرا که مجیدی بارها در صحبت‌هایش گفته دیسیپلین تیمی را به هر چیزی ترجیح می دهد و درباره محمد دانشگر هم این رویه را اجرا کرد و او را به لیگ قهرمانان آسیا نبرد. 

حسینی که در فصل گذشته تمامی مسابقات استقلال در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را یک تنه درون دروازه ایستاد حالا دوباره با این فرصت مواجه شده که خودش درون دروازه استقلال بایستد.

حسینی در این فصل در ۶ بازی (تا پیش از دیدار با گل گهر) برای استقلال به میدان رفته که استقلال در این ۶ دیدار سه پیروزی، یک شکست و دو تساوی داشته است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    آقای مظاهری ضمن عرض سلام عرض کنم اظهر من الشمس است که دل شما اصلا و ابدا با این تیم نیست، خب هیچ مانعی ندارد هیچ التزامی نیست هیچ جبر و زوری هم نیست اما لزومی نداشت که دروغ بگید و اگر فکر کردید درست نیست که صراحتا بگید به خاطر پول رفتید در لفافه میگفتید که مثلا یک تجربه بود یا موقعیت خوبی بود یا شرایط جدیدی بود و امثالهم.
  • حمید علوی CA ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    مدتها پیش وقتی میگفتم مظاهری حتی اگه از نظر فنی طلا باشه بازم به درد استقلال نمیخوره به بعضی دوستان اینجا برمیخورد. بطور کلی بازیکنایی با طرزفکر مظاهری، وریا، فریبرز اسماعیلی، میلیچ، حتی اکر از نظر فنی خوب باشن، انقدر از تظر اخلاق حرفه ای ضعیف هستن که چه بسا ضررشون برای تیم در مجموع بیشتر از سودشون هست.
    • ناشناس IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      تو داری در مورد کاپیتان تیم استقلال حرف میزنی ، کسی که با مصدومیت و درد زانو برای استقلال به میدان رفت ، وقتی مربی نبود یک تنه تیم رو کشید ، بازیکنا رو تمرین داد و جلو همه واستا ، به خاطر استقلال ، وریا وقتی دستشو رو رگاش میزنع ، برا استقلال میزنه میلیچ کسی هست که به خاطر استقلال و هوادارانش حتی وقتی پولشو ندادن هی رفت و برگشت ، حتی پول بلیتش رو هم ندادن ، جز با معرفت ترین خارجی های استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی