نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مس صفر - پرسپولیس یک/ گل تعویض طلایی برای بازگشت پرسپولیس به صدر
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی در خانه مس رفسنجان به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. مهدی عبدی در دقیقه ۷۹ تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

پرسپولیس در این فصل از مسابقات گل‌گهر را در سیرجان و مس نوین را کرمان در جام حذفی شکست داده بود و به این ترتیب سومین پیروزی متوالی خود در این شهر را جشن گرفت تا در این زمینه هت‌تریک کند.

پرسپولیس با این نتیجه، ۵۱ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان تا پیش از بازی یکشنبه این تیم برابر فولاد موقتاً به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

ترکیب مس رفسنجان: نوشی‌صوفیانی، حامد نورمحمدی، مسیح زاهدی، عقیل کعبی، حسن جعفری، میثم نقی‌زاده (۸۶-مهدی کیانی)، مهرداد رضایی، علیرضا نقی‌زاده، مهرداد آوخ (۸۳-قائم اسلامی‌خواه)، فراز امامعلی و محمدرضا سلیمانی (۸۳-محمد قاضی).

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر (۶۳-مهدی عبدی) و شهریار مغانلو (۸۸- احمد نوراللهی).

عکس تیمی پرسپولیس؛ مس رفسنجان - پرسپولیس

داور: جواد رحیم زاده

نیمه اول

دقیقه یک: حمله تند و تیز بازیکنان پرسپولیس و پاس در عرض مغانلو به آل‌کثیر اولین موقعیت شاگردان گل‌محمدی در این مسابقه را رقم زد که ضربه آل‌کثیر از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: ضد حمله بازیکنان مس، سلیمانی را در موقعیت تک به تک با حامد لک قرار داد که ضربه مهاجم مسی‌ها به بدن دروازه‌بان پرسپولیس برخورد کرد و دور شد.

دقیقه ۲۳: فرار آل‌کثیر و پاس در عرض این بازیکن به تیر اول را مهدی ترابی از دست داد و ضربه این بازیکن به کنار دروازه رفت.

دقیقه ۳۵: مغانلو در حالی که در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان مس قرار داشت با خطای حامد نورمحمدی متوقف شد. در این صحنه داور ابتدای تمارض بازیکن پرسپولیس را اعلام کرد و به مغانلو کارت زرد داد اما پس از صحبت با کمک‌هایش تصمیم خود را تغییر داد و پشت محوطه به سود پرسپولیس ضربه آزاد اعلام کرد. این صحنه جنجالی دقایقی در بازی وقفه ایجاد کرد.

دقیقه ۳۸: حامد نورمحمدی به دلیل خطا روی مغانلو از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۴۲: ضربه ایستگاهی مغانلو به بدن بازیکنان مس برخورد کرد و این توپ برگشت داده شد.

دقیقه ۴۳: مجتبی سرآسیایی مربی مس به دلیل اعتراض از داور بازی کارت زرد گرفت.

مس رفسنجان - پرسپولیس

نیمه دوم

دقیقه ۶۶:  مهرداد آوخ با یک حرکت خوب یکی از بازیکنان پرسپولیس را از پیش رو برداشت اما ضربه این بازیکن با اختلاف از روی دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: کار خوب امید عالیشاه و پیگیری این بازیکن پرسپولیسی‌ها را داخل محوطه جریمه به یک موقعیت خیلی خوب رساند اما بی‌دقت عالیشاه در ارسال پاس نهایی این فرصت را از دست داد.

دقیقه ۷۷: پاسکاری بازیکنان پرسپولیس و نفوذ خوب مهدی ترابی باز هم این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما ضربه ترابی را نوشی‌صوفیانی به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۷۹: مهدی عبدی با یک فرار خوب پشت مدافعان مس و استپ توپ، خود را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان مس قرار داد و توانست با یک ضربه دقیق گل اول شاگردان گل‌محمدی در این مسابقه را به ثمر برساند.

دقیقه ۸۵: ضربه سر محمد قاضی به شکلی بسیار خطرناک از روی دروازه لک به بیرون رفت.

شادی گل مهدی عبدی؛ مس رفسنجان - پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    این برد عالی را به همه پرسپولیسی ها و کادرفنی با دانش پرسپولیس تبریک میگم . پرسپولیس فوق العاده بود . با این برد شانس قهرمانی تیم خیلی بیشتر شد . به امید ادامه دار بودن موفقیت های پرسپولیس کبیر . قهرمان قهرمانان پرسپولیس کبیر
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      قهرمان قهرمانان پرسپولیس کبیر
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      عشق : پرسپولیس زندگی : پرسپولیس خاطره : پرسپولیس غرور : پرسپولیس اصالت : پرسپولیس اتحاد : پرسپولیس
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      اسم تیم پرسپولیس ، کار تیم هم پیروزی
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      حیدر سلیمانی: در دقیقه 35 مدافع مس باید اخراج می‌ شد؛ گل پرسپولیس سالم بود
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      ماشالله پرسپولیس روی چمن مصنوعی یا موکت آب می ریختن ولی خوب خدارو شکر بردیم ومصدوم ندادیم فقط من موندم چرا باید سپاهان دو روز بعد بازی کنه!
    • مهرداد IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      سپاهان فقط یک بازیکن تو تیم ملی داشت و پرسپولیس 7 تا درهفته گذشته پرسپولیس 2 تا بازی کرد ، سپاهان هیچی
    • لنگ حکومتی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      گل لنگ مردود بود...خطای هند و آفساید.. لجن کاری شروع شد
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      2 امتیاز مهندسی شده دیگه برای قهرمان کردن پرسپولیس حکومتی. خسته نباشید با مهنسین بیرون و داور بازی.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    هواداران الدوچرخه زمانی که سلطانی فر وزیر ورزش شده بود خوشحال ترین افراد روی زمین بودند و از آدم سلطانی فر بسیار خوشحال اون زمان به ما هواداران پرسپولیس می گفتن گودرزی رفته و دوران اوج الدوچرخه شروع شده و سلطانی فر فرد با عدالت و اون زمان به گودرزی می گفتن پرسپولیسی اما چرخه زمان جوری گشت که بعد از گذشت ۴ سال همان استقلالی ها به سلطانی فر می گویند پرسپولیسی. واقعا استقلالی ها چرا حرفی که زدند را تغییر می دهند . به گودرزی می گفتن پرسپولیسی به سلطانی فر هم می گویند پرسپولیسی . وزیر بعدی هم پرسپولیسی هست از نظر استقلالی .اگر سال دیگه باز پرسپولیس قهرمان بشود دیگر نمی دانم که استقلالی ها چه حرفی برای گفتن خواهند داشت
    • شمسعلی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      من به نوبه خودم از تمام هواداری پرسپولیس معذرت می‌خوام ولی خب چاره ای نداریم مجبوریم، مجبور میدونید یعنی چی؟ ما هواداری از استقلال برامون گردن بار شده و بخاطر باختای مکررش مجبوریم زمین و زمان رو متهم کنیم ولی میدونیم همه این سالها پرسپولیس‌ با شایستگی قهرمان ایران شد و دلیل شایستگیش دوبار رسیدن به فینال واقعی آسیا در طول سه سال بود
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    شانسی بردن ..کل بازی دست مس بود و لنگیها هیچ بار فنی نداشتن و شانسی بردن ..لنگیها بشینید پای تی وی و بازی رویایی استقلال رو ببینید و بسوزید لنگ با این سبک بازی این فصلم هیچی نمیشه
  • پیام پرسپولیسی CA ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    تبریک به همه دوستان . همین هفته تکلیف قهرمانی مشخص میشه مطمعنم سپاهان نمیتونه فولاد رو ببره....
  • مینا از لندن IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    همه تو لندن از بازی های خوب استقلال تعریف میکنند و میگن تیم پیروزی با الطاف بیرون و درون زمین صدر جدوله
    • ... IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      میگم تو لندن نمیگن مدافع مس باید اخراج میشد؟!
    • اسمال IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      همه تو لندن از فیلترشکن ایرانی استفاده میکنن، شما چطور؟!
  • لنگ سوخته IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    با رمزهای مجیدی قهرمان میشم.
  • شمسعلی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    مهاجم خوب و بی ادعای پرسپولیس که اکثرا بعنوان بازیکن تعویضی بزمین میاد به نسبت دقایقی که در زمین بوده از قایدی ما که همیشه بازیکن ثابت بوده و کلی هم ادعا داره عملکرد بهتری داشته
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    محاله ممکنه سپاهان بزاره تیم دیگه ای قهرمان بشه ..مطمئن باشید فولاد رو هم میبرن سنگین هم میبرن ..۴ تیم صنعتی مس سپاهان فولاد و آلومینیوم زیر نظر یک هلدینگ اداره میشن و قطعا سپاهان میبره
    • عموشهرام ش IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      استقلالو چطور میبره??????
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    به جرات میگم بدترین بازی این فصلمون بود .بردیم ولی خیلی اشکال داشتیم.پهلوان کلا گم بود تو زمین
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    داور کلا ضد پرسپولیس بود . بیشتر خطا های ۵۰ ۵۰ را داور به نفع مس سوت می زد . یک پنالتی هم برای پرسپولیس گرفته نشد . داوران همیشه ضد پرسپولیس هستند . داوران یار سیزدهم الدوچرخه هستند و همیشه به نفع الدوچرخه سوت می زنند
  • Amir perspolisi IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    خدایا شکرت شکرت شکرت ❤❤❤❤❤❤ یکی از سختترین بازی های پرسپولیس بود این بازی، از اونجا باید فهمید مس چقد تیمه خوبیه که در خانه تا حالا شکست نداشته بود
  • کیسه‌ مافیا ورزش IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    زگهواره تا گور پرسپولیسی ، خداروشکر که پرسپولیسی ام
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    داغون که قشنگ دشمن سبک بازی پرسپولیسه تصویر برداری از اونم بدتر بود در کل برد خیلی خوب و به موقعی بود و ۳ امتیاز ارزشمند رو خوشبختانه گرفتیم خداروشکر مصدومم ندادیم بازیکنای مس هم جوری غیرتی بازی میکردن انگار فینال آسیاست خدایی اهل توهم توطئه نیستم ولی این مس اون مسی که جلوی سپاهان بازی کرد نبود واقعا عبدی هم دوباره مثل بازی قبلی جلو ذوب آهن کارو درآورد
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    پرسپولیس ۷ ملی پوش زمان بازی ۳۰ خرداد . الدوجرخه ۲ ملی پوش زمان بازی ۳۱ خرداد . اما اما وزیر پرسپولیسی هست و سازمان لیگ هم حامی پرسپولیس هست .
  • نیاران IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    به همه پرسپولیسی ها بابت این برد شیرین تر از عسل!❤️❤️❤️ یکی از سخت ترین و اعصاب خورد کن ترین و البته کلیدی ترین بازی ها برای قهرمانی! قبلا هم گفته بودم به ترتیب ۴بازی کلیدی تا پایان لیگ داریم: فولاد,مس,گل گهر,آلومینیوم که در صورت کسب ۱۲ امتیاز,هفته ۲۹ام قهرمان خواهیم شد! و در صورت کسب ۱۰امتیاز هفته ۳۰ام! و این برد بسیاااار مهم بود و ازون برد های برانکویی که تا اسفل السفافلین رقبا رو آتیش میزنه! انشاالله فردا فولاد از سپاهان امتیاز میگیره,تا صدر رو تحویل بگیریم و تا انتها حفظش کنیم و گلات خانمان سوز رو تقدیم به برادران متحد کنیم! ... آقا راستی قبول دارین که گلای مهدی عبدی به طعم شیرین دیگه داره؟ و کلا مزه اش فرق می‌کنه!
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    یک برد کیسه سوز
  • نیاران IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    کی باورش میشه این تیم 6 تا بازی قبلیشون خورده باشن امیدوارم نتایج فوتبالی رقم بخورن و اما راجع به بازی امروز ربیعی کاملا پرسپولیس رو انالیز کرده بود و هافبکها از بازی خارج شده بودند بخصوص در روزی که نبود امیری نو الهی سیامک نبودند بخصوص وحید آمیری و احمد بالهامون کاملا از حرکت افتاده بودند و شیری طبق معمول رو مخ بود بازیهای بسیار سختی پیش رو داریم بخصوص بازی با فولاد در گرمای 50 درجه اهواز
  • پیام پرسپولیسی CA ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    تیم همیشگی نبودیم ولی باز هم داور و تیم مقابل رو با هم بردیم....
  • لنگ خاص IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    بردتونو تبریک میگم،به اون دوستمون هم میگم که حرفاتو توی یک کامنت بزنی بهتره
  • آنتی دروغگو! IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    هند آشکار عبدی و سه امتیاز ناحق دیگه برای لنگ
  • رحمت IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    گل مهدی عبدی مردود بود. چرا در مورد هند مهدی عبدی که قبل از صحنه گل اتفاق افتاد صحبت نمی کنید؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی