نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
فرهاد مجیدی خانه‌اش را برای پاداش به استقلالی‌ها فروخت؟/ فرزاد شفاف‌سازی کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرزاد مجیدی مدیراجرایی تیم استقلال تهران خبر فروش سرمربی این تیم برای پرداخت پاداش به بازیکنان را تکذیب کرد.

امروز شایعه شد که فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال برای پرداخت پاداش نقدی به بازیکنانش یک دستگاه آپارتمان را به فروش رسانده است که این شایعه تکذیب شد.

فرزاد مجیدی، مدیراجرایی تیم استقلال این شایعه را تکذیب کرد و اعلام کرد چنین موضوعی برای پرداخت پاداش به بازیکنان صحت ندارد.

عکس| فرهاد به خاطر استقلال خانه‌اش را فروخت؟/ شفاف سازی فرزاد از یک شایعه در فضای مجازی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرزاد فاکتورچی US ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    پس یا از ارز دولتی که 9بار گرفته یا اون فاکتورهایی که کمک سرپرست می زده روش بوده
    • کامیار US ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      دوست محترم شما داری فاکتور میپیچی برای بقیه. کسی که بیزینس نداره احتیاج به ارز داره؟!. بین ساده لوحی و غرض شما در رفت و برگشتی. به نظر من اگه اولی باشی شرفش بیشتره
    • تیشه فرهاد برکمر مافیا IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      مهم نیست که فرهاد خانه اش را فروخته یا نه چون استقلال اینقدر هوادار با مرام و با معرفت داره که در کنار فرهاد باشن و حساب بانکی او را شارژکنند هوادارانی که حاضرن از مخارج زندگیشون بزنن و به استقلال کمک کنن مهم اینه که فرهاد خانه ظلم و خانه مافیای هفت خط فوتبال ایران رو آوارکرده بر سرشون این مهمه ضمنا اگر فقط 500 هزار هوادار استقلال از سراسر ایران فقط هر نفر 50 هزارتومان به حساب فرهاد یا استقلال بریزند رقم 25 میلیارد تومان خواهد بود که شدنی است که میتواند گره ای از تیم باز کند
    • شمسعلی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      خیلی خوبه ۲۵ میلیارد پول بتونیم جمع کنیم برای کمک به استقلال قایدی هم گفته تصمیم گرفته دیگه اون رستورانهای گرون دبی رو کمتر بره، فقط مشکلی که هس اینه که بعد از شکست‌های سنگین دهه های اخیر با ریزش شدید هوادار مواجه هستیم و نگه داشتن پنجاه هزار هوادار در کل ایران هم تو این شرایط غنیمته!
  • آریهان DE ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    شما اصلان میدونید سرمایه مجیدی چقدر هست؟بیاد خونشو بفروشه و خرج بازیکنان بکنه؟طوری نوشتید که انگار داره از خود گذشتگی میکنه.اینقدر در دوبی و ایران ویلا و زمین داره که احتیاج نیست خونشو بفروشه و بره بهپخاطر استقلال زیر پل بخوابه.شما ناراحت نباش
  • ابرام US ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    شایعه ای نبوده که تکذیب بشه ٬ این بابا هم از توبره می خوره هم از آخور ٬ خو دش شایعه خلق می کنه و خودش هم تکذیب می کنه . بعد از مدتی هم با تکیه بر این تا یید و تکذیب بیا نیه صادر می کنه و از زمین و زمان و فلک و افلاک طلبکار میشه و از کهتر و مهتر دادخواهی می کنه و من بعد دیگه به شا هی هم اکتفا نمی کنه و « شا هنشا ه» ی طلب می کنه .
  • محمدطاها IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    فرهاد مجیدی با این کارش تو قلب همه استقلالی ها جاودانه شد و خواهد ماند..تنها دلسوز واقعی استقلال هیچ وقت محبتش رو فراموش نمی کنم..دمشگرررم‌شاه خوبان:)))
  • شمسعلی AE ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    بیچاره هواداران ساده لوح استقلال که از صبح تا به حال در حال پرستش شاه فرهادند که از فرط عشق استقلال خانه اش را فروخته و پاداش به بازیکنان داده راستی امسال با بریز و بپاش مجیدی و نامداری و عبدیان و ووووووووووو احتمالا ندای قلبها همه به سوی استقلال سرازیر می شود اما همانطور که پول خوشبختی نمی آورد ، پول قهرمانی هم نمی آورد
    • کامیار US ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      حق با شماست در طول فصل ۱۰-۱۵ امتیاز را با هیچی نمیشه جابجا کرد جز با معجزات پدر معنوی. ایشالا سالها سایش رو سر تیمتون باشه همیشه ولی علی ظاهر جز سایه کارکردی نداشته باشه تو سال‌های آینده. البته سنت حق به جانب گرفتن و جاده خاکی زدن را سیدتون بین بازیکنا و هوادارا خوب نهادینه کرده . الحق هم که اسوه اخلاق هست مانند مدیرتان .
  • محمدطاها IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    این خبر هم‌ تکذیب شده باشه ولی فرهاد مجیدی داره جور مدیر و هیات مدیره رو میشه و از جیب شخصی خرج باشگاه میکنه..قلمت بشکند روزگار اگر ننویسی چه بر سر استقلال و هوادارانش گذشت..
  • کامیار US ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    این تیم دو تا وینگر ، یه نوک و یه هافبک اون وسط کم داره. شارژ بازیکن‌ها و انگیزه تا یه حدی جواب میده و اگه ابزار بازیکن نباشه از دست فرهاد هم کاری بر نمیاد. ایشالا تیم واسه فصل بعد تقویت بشه.
  • ابو IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    همه پولش و نامداری از جیب ملت میده بامبد خدا بزودی بره کنار دست خلیلزاده و هدایتی زنوزی و عبدیان و بقیه هم دنبالش
  • مهدی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    خبر ورزشی خواهشا ول کن استقلال شو خودتو کشتی.خوبه مجلس اعلام کرد کی بیشتر هزینه کرد و کی بیشتر بدهکاره اون موقع ها که هدایتی از بیت المال میریخت تو جیب لنگ یادتون نمیاد الان هم که تا یهیا میگ مول میخوام اون بابا مسعودتون با علی نژاد شارژتون میکنن.از همه طرف دارین حمایت میشین میخواین تمرکز نداشته باشین که خوب بازی کنین برا هر تیمی تمرکز مهمه که بتون راحت بازی کن.یادتون نیست تو هند تو آسیا یک باخت آوردین گفتین وزیر بهداشت تمرکز ما رو بهم زد ما باختیم.چطور توقع دارین تیمی که نه پول داره نه زمین تمرین داره نه بدنسازی و... بتونه نتیجه بگیره.شما با یک حرف باختین حالا فکر کن اگه جای استقلال بودی الان ته جدول بودین
  • شبدر IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    :)))))))))))))))))))))))))))))) چی فرض کردی ما رو آقای به اصطلاح مربی! دو تا برد آوردی فک نکن شدی گواردیولا! شما هنوز جا زخم سال 90ت که تیم رو ول کردی و رفتی الغرافه خوب نشده! خونه بفروشی!!!؟ داداش شما تیم رو فروختی و ول کردی و الان ادای ننه بابای تیم رو در میاری؟ این به اصطلاح لشکر هوادارانت مغز ندارن. بچه ن دیگه! نمیشناسنت.. اگه میدونستن چقدر شومی هیچوقت پشتت وانمیستادن. یادت باشه آقای مثلا مربی!!! تیم تاج خیلی بزرگتر و بالاتر از تو و اون داداشته
  • خودم IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    گدا تر از این حرفاس
    • رادش IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      اگه اون موقع نمیرفت الغرافه الان میتونست از جیبش هزینه کنه یا باید مثل حنیف عمران زاده هنوز دنبال پولهای قراردادش با باشگاه استقلال بشه.شما قطعا استقلالی نیستی که داری اینجوری فکر میکنی و گرنه کاملا مشخصه که این روزها کی بدرد استقلال میخوره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی