نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
تیم ملی امید در پایان لیگ استارت می‌زند/ محتمل‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی امید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرینات تیم ملی امید کشورمان با پایان لیگ برتر آغاز می‌شود و محتمل‌ترین گزینه برای هدایت این تیم هم رحمان رضایی است

تیم ملی امید آبان ماه باید در بازی‌های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا شرکت کند و به همین دلیل به زودی سرمربی تیم ملی امید معرفی می‌شود. گفته می شود رحمان رضایی شانس بیشتری برای احراز این سمت نسبت به سایر رقبا دارد. 

مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در دور مقدماتی با حضور ۴۳ تیم و دور نهایی با حضور ۱۶ تیم در تاشکند برگزار می شود که زمان برگزاری دور نهایی بازی‌ها ۲۰۲۲ خواهد بود.

از آنجایی که در روزهای اخیر بازی‌های لیگ برتر در جریان است و بازی‌ها  تا ۸ مرداد ادامه خواهد داشت عملا فرصتی برای آغاز تمرینات تیم امید وجود ندارد و به همین بهانه فدراسیون فوتبال قصد دارد سرمربی تیم امید را در پایان لیگ معرفی کند.

تمرینات این تیم نیز بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر استارت خواهد خورد تا باشگاه‌ها مانع از حضور بازیکنان در تمرینات تیم ملی امید نشوند. 

بازی های مقدماتی در روزهای فیفا برگزار می‌شود و تیم‌های باشگاهی دیگر نمی‌توانند مانع از حضور بازیکنان خود در تمرینات تیم امید شوند.

پیش‌تر فدراسیون فوتبال حمید استیلی را به عنوان مربی تیم امید برگزیده بود. هر مربی‌ای که می خواهد هدایت تیم امید را برعهد بگیرد باید با نظر مثبت اعضای هیئت رییسه باشد و در خصوص رحمان رضایی هم باید اعضای هیئت رییسه نظر مثبت دهند در  غیر اینصورت حضورش در تیم امید منتفی خواهد بود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Retired IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    اميرحسين پيروانى بهترين گزينه هست چون اكثر با بازيكنان تيم اميد اشناست ولى به شرطى كه تيم ها بر خلاف گذشته بازيكنان خودشان را در اختيارش بگذارند چون دفعه قبل منصوريان و دو سه مربى ليگ از دادن بازيكنانشون خوددارى كردند بازيكنانى مثل قايدى ، چشمى ، سيد حسين حسينى ، عارف اقاسى و غيره ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی