نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
رئیس فدراسیون فوتبال با علی دایی ناهار خورد/ هیچ پیشنهادی برای سرمربیگری تیم ملی مطرح نشد!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فداسیون فوتبال در راستای همفکری برای تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی نشستی را با علی دایی برگزار کرد.

خبرگزاری مهر نوشت: فدراسیون فوتبال ایران پس از صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در خصوص آینده سرمربی این تیم تصمیم‌گیری نکرده است.

شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون که این روزها در سکوت خبری برای جلوگیری از هرگونه حاشیه در این زمینه به سر می‌برد پس از گفتگو با بازیکنان باتجربه فعلی تیم ملی سراغ پیشکسوتان رفت تا با آنها مشورت کند.

از این رو عزیزی خادم ناهار مشترکی را با علی دایی ترتیب داد تا با او صحبت کرده و نظر او را درباره آینده نیمکت تیم ملی ایران جویا شود.

در این جلسه که با حضور تنی چند از دوستان مشترک دو طرف برگزار شد هیچ پیشنهاد رسمی از سوی فدراسیون فوتبال به علی دایی برای قبول این پست مطرح نشد و تنها از نقطه نظرات مهاجم پیشین تیم ملی ایران در این خصوص استفاده شد.

پیگیری‌ها نشان از تصمیم قطعی رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی پس از مشخص شدن حریفان در دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر می‌دهد.

عزیزی خادم تاکنون حاضر به گفت‌وگو با اسکوچیچ نیز نشده است و می‌خواهد با او پس از قرعه کشی بازی‌ها گفت‌وگو کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کابوي موج سوار IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    واقعا دوست دارم بدونم تو کله اين به اصطلاح "مديران" چي ميگذره؟؟؟ واقعا آيا دراند براي جام جهاني به علي دايي و اسکوچيچ و قلعه نوعي فکر ميکنند!!! ما با اين بازيکنان با هر مربي ميتونيم به جام جهاني صعود کنيم ولي صعود ديگه براي ما افتخار نداره بلکه براي سرمربي، بودن در جام جهاني افتخار خواهد داشت. ما بايد کيروش رو هرچه سريعتر برگردونيم و با برنامه ريز هم ازش کار بکشيم و هم کنترلش کنيم تا بتونيم فوتبال خودمون رو تا سالها بيمه کنيم و از گروهمون هم صعود کنيم و حتي به فکر مراحل بالاتر باشيم. واقعا قهرمان جهان شدن کاري نداره فقط بايد 7 تا بازي رو براي قهرمان شدن ببريم. ما با اين بچه هاي تيم ملي با اسکوچيچ که اکثر مربيان ايراني قبولش نداشتند 7 بازي پياپي رو برديم و قطعا با کيروش خيلي بهتر ميتونيم نتيجه بگيرم هرچند بايد به کيروش التيماتوم بديم که به کادر فني خودش افرادي با تفکرات هجومي هم اضافه کنه مثله فرهاد مجيدي يا يحيي يا حتي خود همين اسکوچيچ يا استراماچوني. اميدوارم موج شيشم کرونا بياد که ما فرصت بيشتري داشته باشيم که کيروش رو بعد رفتن سلطاني فر بياريم چون با وجود اون نميشه کيروش رو آورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی