جنجال بین دو دشمن قدیمی/ آلمانی‌ها یوفا را به جانبداری از انگلیس متهم کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یواخیم لو از شرایطی که یوفا برای تیمش در آستانه بازی با انگلیس در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ در نظر گرفته و عدم تمرین در ورزشگاه ومبلی عصبانی است.

جدا از جنگ‌های روانی که همیشه بین دو دشمن قدیمی یعنی آلمان و انگلیس وجود دارد این بار بحث آب و هوا نیز در آستانه نبرد دو تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا جنجال ساز شده است. 

روزنامه آلمانی «بیلد» در گزارشی جنجالی یوفا را به رسوایی متهم کرده است. دلیل این موضوع این است به شاگردان یواخیم لو اجازه داده نشده تا شب قبل از بازی با انگلیس در ورزشگاه ومبلی که محل برگزاری مسابقه است تمرین کنند چرا که بارندگی شدید در لندن باعث شده که چمن ورزشگاه آسیب ببیند. یوفا این تصمیم را برای حفاظت از چمن ومبلی برای برگزاری بازی گرفته و به این ترتیب آلمان را از حق خود برای تمرین در ورزشگاه محل برگزاری بازی محروم کرده است. 

طبق نوشته بیلد، یواخیم لو به شدت از این تمرین ناراحت است چرا که حالا تیم او مجبور است یک جلسه تمرینی بیشتر در آلمان داشته باشد و دوشنبه به لندن برود تا برای بازی سه شنبه آماده شود. روزنامه بیلد این موضوع را به دستکاری در مسابقات به نفع تیم انگلیس تعبیر کرده است، تیمی که تاکنون همه بازیهای خود در یورو ۲۰۲۰ را در ورزشگاه خانگی خود یعنی ومبلی انجام داده است. 

انگلیس می‌خواهد از تمام امکانات استفاده کند تا انتقام نتایج ضعیفی که معمولاً مقابل آلمان در تورنمنت‌های بزرگ گرفته را بگیرد. با توجه به عملکرد نه چندان درخشان شاگردان گرت ساوتگیت در این مسابقات، هواداران انگلیس انتظار دارند که حتی اگر شرایط زمین مسابقه هم خوب نباشد از تیم ملی انگلیس یک بازی خوب را ببینند و هیچ بهانه‌ای برای آها قابل قبول نیست. این موضوع فشار زیادی را به تیم ملی آلمان وارد کرده است. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی