نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۰
۰ |
۰
توقف صدرنشینان در لیگ یک/ حساسیت به اوج رسید
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یم‌های صدرنشین و مدعی هوادار و بادران تهران که به ترتیب عناوین اول و دوم جدول رده بندی لیگ یک را در تصاحب خود دارند یکشنبه شب برابر رقبای خود متوقف شدند و با این نتایج یک بار دیگر شانس تیم‌های فجرسپاسی، شاهین و مس برای صعود به لیگ برتر زنده شد.

هفته سی و یکم رقابت های لیگ یک فوتبال کشور امشب با برگزاری ۹ دیدار همزمان درحالی آغاز شد که بدون تردید در حساس ترین دیدار این هفته شاهین شهرداری بوشهر که در جایگاه سوم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد در ورزشگاه شهید مهدوی میزبان هوادار صدرنشین بود.

شاگردان داوود مهابادی در این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل شاگردان غلامرضا عنایتی را متوقف کرده و یک امتیاز از این دیدار خانگی کسب کردند.

این درحالی بود که آنان برای صعود بی درد سر به لیگ برتر به پیروزی دراین دیدار به شدت نیاز داشتند.

با توجه به اهمیت نتیجه این دیدار که تاثیر مستقیم در صعود به لیگ برتر داشت بازیکنان با احتیاط بیشتری توپ را در درون زمین به گردش درآوردند و به سختی به حریف اجازه خلق موقعیت می‌دادند.

این درحالی است که در نیمه دوم به مراتب بازی زیباتری را از بازیکنان ۲ تیم شاهد بودیم اما تلاش آنان برای گلزنی دراین دیدار ثمری نداشت تا این دیدار به رغم فرصت های بدست آمده در دقایق پایانی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شود.

سیدوحید کاظمی قضاوت این دیدار مهم سخت و نفس گیر را برعهده داشت. او علاوه بر نشان دادن کارت زرد به بازیکنان ۲ تیم، به مهابادی سرمربی شاهین بوشهر نیز به دلیل اعتراض به تصمیم داوری کارت زرد نشان داد و او را نیز همانند بازیکنان جریمه کرد.

کادر فنی و بازیکنان تیم شاهین به تصمیم داوری در صحنه ای که مدعی بودند توپ در محوطه جریمه به دست بازیکن هوادار برخورد و داور بایستی به سود این تیم پنالتی می گرفت به شدت معترض بودند.

کاظمی با تیم جدیدش از سد رایکا بابل گذشت

فرهاد کاظمی که پس از استعفای محمد رضا مهاجری هدایت مس کرمان را برعهده گرفت و در نخستین دیدارش با این تیم مغلوب ملوان شد، امشب در دومین تجربه سرمربیگری در مس موفق شد رایکا بابل را با نتیجه ۲ برصفر مغلوب کند.

پیمان میری در دقیقه ۴۸ و حمید گلزاری در دقیقه ۶۰ برای مس در این دیدار گلزنی و سه امتیاز ارزشمند آن را به اندوخته های تیمشان اضافه کردند.

بدین ترتیب تیم مس کرمان یک بار دیگر به صدر جدول نزدیک تر و برای صعود به لیگ برتر شانس جدید پیدا کرد.

خیبر در انتظار لغزش مدعیان

شاگردان عبدالله ویسی در تیم خیبر خرم آباد که از شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر برخوردار شده بودند با کسب نتایج ناامید کننده از هفته بیست و ششم به بعد بخت خود برای این مهم را از دست دادند. آنان هرچند امشب با نتیجه پر گل ۴ بر یک شهرداری آستارا را شکست دادند اما با این برد نمی توانند امید چندانی برای صعود به لیگ برتر داشته باشند.

ویسی و تیمش با کسب هر سه امتیاز این دیدار ۴۵ امتیازی شدند و به رده هفتم صعود کردند.

نتایج کامل دیدارها بدین شرح است

شهرداری آستارا یک – خیبرخرم آباد ۴

مس کرمان ۲ – رایکا بابل صفر

نود ارومیه یک  – ملوان ۵

فجرسپاسی ۲ – آرمان گهر یک

استقلال ملاثانی یک  – قشقایی شیراز یک

بادران تهران صفر – چوکا تالش صفر

شاهین شهرداری بوشهر صفر – هوادار تهران صفر

خوشه طلایی ساوه یک – پارس جنوبی جم یک

گل ریحان البرز صفر – استقلال خوزستان صفر

با نتایج بدست آمده در دیدار های این هفته، تیم های هوادار و بادران تهران با امتیاز مشابه ۵۴ و تنها به دلیل تفاضل گل عناوین اول و دوم جدول این لیگ را در اختیار خود دارند.

فجر سپاسی با ۵۱ امتیازی شدن به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد و شاهین شهرداری بوشهر نیز با ۵۰ امتیاز به رده چهارم سقوط کرد. این درحالی است که تیم مس کرمان نیز  با ۴۹ امتیاز در جایگاه بعدی قرار گرفت.

تیم های چوکا، نود ارومیه و گل ریحان البرز نیز به ترتیب با ۳۳، ۲۷ و ۱۸ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ یک ایستاده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی