نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
اختلاف شدید پرسپولیس و سانتاکلارا بر سر مغانلو/ مهاجم پرسپولیس در آستانه بازگشت به پرتغال
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرتغالی سانتاکلارا مبلغ زیادی برای رضایت‌نامه شهریار مغانلو در نظر گرفته است.

شهریار مغانلو در پایان فصل جاری بازی‌های فوتبال باشگاهی کشور قرارداد قرضی ۶ ماهه‌اش با پرسپولیس به پایان می‌رسد. مهاجم بلندقامت سرخپوشان که با سانتاکلارا پرتغال قرارداد دارد برای ماندن در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی چاره‌ای جز پرداخت پول رضایت‌نامه‌اش ندارد.

باشگاه پرتغالی نیز برای انتقال قطعی مغانلو مبلغ ۶۰۰ هزار دلار به مدیر برنامه‌های این بازیکن و باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه نیز این موضوع را به گوش یحیی گل‌محمدی رسانده است تا سرمربی پرسپولیس در جریان این موضوع قرار بگیرد. گل‌محمدی خواهان حفظ مغانلو است اما حاضر نیست مبلغ زیادی برای ماندن مهاجم تیمش صرف شود.

از این رو باشگاه پرسپولیس در صورت کاهش مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن تا یک سوم رقم فعلی مذاکره با سانتاکلارا را ادامه می‌دهد تا بتواند او را به خدمت بگیرد در غیر این صورت مغانلو به پرتغال بازمی‌گردد تا در تمرینات پیش فصل سانتاکلارا شرکت کند.

او پس از پایان رقابت‌های فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور ملزم به حضور در تمرینات باشگاه پرتغالی است و نمی‌تواند پرسپولیس را در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. AE ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    شما مطمئن باشید با وضعیت مالی پرسپولیس تیمهایی مثل استقلال و سپاهان خیلی زودتر رضایت نامه ی مغانلو را از تیم پرتغالی میگیرند درست مانند نادری که استقلال حاضر شد ۲۰ میلیارد خرج کند ولی مثلا از دید خودش به این شکل به پرسپولیس ضربه بزند که بحمدوالله خودشان بد جور گرفتار شدند و چقدر این آشفتگی استقلال لذت بخش و آرامش بخش است حالا بروید دنبال بیرانوند ولی چون شخصیت قهرمانی ندارید با آنها هم به جایی نمی رسید. یعنی این پرسپولیس دیگر با این روشهای منسوخ که استقلال و سپاهان در پیش گرفته اند به هیچ حریفی باج نمیدهد و راه خودش را میرود ماجرای اسماعیلی فر و مرادمند و نادری بخوبی بیهوده بودن این حرکت های فریبنده را نشان داد
  • هادی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    چه مافیایی بر فوتبال ایران حاکمه، مغانلو زمانی که بازیکن تیم ملوان بود معلوم پتانسیل بالایی داره ولی هیچ تیمی نمیخواستش رفت پیکان از اونجا فرستادن سانتاکلارا که بابت انتقالش به پرسپولیس هر سال دلار بگیرن، این بازیکن معلومه در حد لیگ‌های اروپایی نیست و فقط و فقط هدف از این انتقالات پر شدن جیب دلال‌های مرتبط با وزارت است
  • ابوالفضل IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    تو رو خدا نگهش دارین به هر قیمتی شده
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    تیم سانتاکلارا داشت راضی میشد ولی سپاهار برای بازار گرمی اومد مبلغ بیشتری به سانتاکلارا پیشنهاد داد برای اینکه تو پرسپولیس نباشه.شک نکنید سانتاکلارا با پرسپولیس توافق نمیکنه و وقتی که پرسپولیس از فکر شهریار اومد بیرون سپاهار هم میگه دیگه نمیخوادتش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی