نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
تبانی در لیگ یک تایید شد/ برخورد قاطع با عاملان تبانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فریبرز محمود زاده رییس برگزاری بازی های دسته اول تایید کرد ناظران یکی از بازی ها تبانی در مسابقه صورت گرفته را تایید کرده است. 

او در این باره می گوید: ما یک نقطه ضعف داریم. با وجود درخواست هواداران و مقامات امنیتی، بازی‌ها از شبکه‌های استانی پخش نمی‌شود. از آنها می‌خواهم دیدارها را پخش کنند. مثلاً می‌بینیم در یک بازی توپ به این سمت می‌رود، اما بازیکن به سمت دیگر می‌رود. دیدارهای یک تیم همیشه از تلویزیون پخش می‌شد، اما این هفته پخش نشد. مجبوریم دیدارها را ساعت ۲۰:۳۰ برگزار کنیم، اما شبکه فارس پخش بازی‌ها را به‌خاطر اخباری ۱۰ دقیقه‌ای قطع می‌کند.

وی با اشاره به دیدار شب گذشته یورو ۲۰۲۰ گفت: مگر گل اول کرواسی روی اشتباه بازیکن اسپانیا به ثمر نرسید؟ آیا می‌توان از تبانی صحبت کرد؟ اثبات تبانی بسیار مشکل است و گاهی فشار روی بازیکنان و تیم زیاد می‌شود. بررسی حقوقدانان با ما متفاوت است و ما ناظران محسوس و غیرمحسوس داریم. با اعضای تیم‌های میانه جدولی تماس داریم و مربیان به این موضوع توجه دارند. ممکن است تیم رقیب با یک بازیکن تماس بگیرد و بازیکن دیگر این موضوع را نداند. با این حال یکی از ناظران بازی ها این موضوع را گزارش کرده است. 

او در واکنش به اظهارات علی اصغر کلانتری سرمربی فجرسپاسی درباره فساد، تبانی و شرط ‌بندی در لیگ یک گفت: این مسائل را گزارش کردند و اینگونه نیست که برخورد نشود. در لیگ یک به مسائل ورود می‌کنیم و خودمان هم در ورزشگاه‌ها حاضر می‌شویم. یک ناظر هفته گذشته، این موضوع را نوشته است. بهاروند و عزیزی خادم هم روی این موضوع حساس هستند.

فریبرز محمود زاده که رییس کمیته ی نقل و انتقالات سازمان لیگ هم بشمار می رود در خصوص سرنوشت قانون منع حضور خارجی ها در لیگ برتر گفت: این موضوع با مصوبه اجرا شده و لغو این قانون هم باید مصوب باشد. اگر مصوبه تأیید شود، خرید بازیکن خارجی به‌صورت پلکانی و لازمه آن، خاتمه پرونده‌های باز و ارائه تضامین حقوقی و مالی است. فیفا درخصوص عقد قرارداد مربیان بحثی نداشت، اما گزارشی به فدراسیون‌های کشورهای مختلف ارسال کرده که باید قرارداد مربیان رصد شود. قطعاً تغییر پیاپی مربیان تیم‌های مختلف هم با محدودیت مواجه می‌شود و یک سرمربی در فصل آینده، به راحتی نمی‌تواند باشگاهی را ترک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی